Päästäisittekö miehenne sotimaan?
Jos nyt syttyisi sota johon suomen pitäisi osallistua?
Kommentit (60)
Kaikki velttoilijat ja sivarit - niin akat kuin ukotkin - Siperiaan reikäfarkuissaan ja napatopeissaan. Menolippu.
Jos en päästäisi niin sit mun pitäisi varmaan mennä itse. Onneksi ei ole miestä niin ei tarvi miettiä tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki velttoilijat ja sivarit - niin akat kuin ukotkin - Siperiaan reikäfarkuissaan ja napatopeissaan. Menolippu.
Montako päivää sotisit ilman ruokaa, esim.
En. Ei täällä ole mitään sen arvoista että ottaisin riskin mieheni menettämiseen. Survon takakonttiin veljeni seuraksi ja ajan kovaa kauas.
Tässä käy vielä niin että tämä maa menetetään jollekin, joka sen haluaa ottaa haltuunsa. Tämä syljeskelevä ja välinpitämätön sukupolvi ei kunnioita paskaakaan tätä maata. Lisää tukia vaan vingutaan ja poliitikot kasvattavat lisää pulleaa rahapussiaan välittämättä yhtään oikeasti köyhistä, jotka kamppailevat saadakseen päivittäin edes ruokaa - lääkkeistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on näitä isämmaallisia jotka varmasti osaatvat puolustaa maata meidän miesten edestä :)
Miinanraivaukseen tarvitaan sodan syttyessä uusia pasifisteja jatkuvalla syötöllä.
Meidän ei joudu enää sotaan ikää kun on 51 tai 52 jo.
Mies olen ja sotaan en menisi. Vankilaan voivat viedä jos löytävät minut. Onnea yritykseen jos pääsen ajoissa liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on näitä isämmaallisia jotka varmasti osaatvat puolustaa maata meidän miesten edestä :)
Mieheni osaa ja pappani osasi. Ei kuitenkaan teidän kouluja käymättömien ("isämmallisia" - HAH!) ja teidän velttojen ukkojenne puolesta. Teidät pistetään menemään vaikka Aleppoon.
Totta kai haluaisin paeta mies mukana, mutta mun mies ei ikinä suostuis edes moiseen. Ei lähtis pakolaiseks siispä kun voi puolustaa maatansa.
Mkes on sivari ja pasifisti eikä takuulla sotaan lähtisi ketään tappamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuuluu siihen 230 tuhannen valioyksilön joukkoon, joille on valmiina sodanajan tehtävä. Minkäs sille voi, mies tekee mitä miehen kuuluu tehdä.
Sodanajan tehtävä on mullakin, kertauksissa on kiva käydä ja sinällään pidän armeijan olemassaoloa hyvänä pelotteena joka laskee sodan syttymisen todennäköisyyttä. Tositilanteessa en kuitenkaan lähtisi sotimaan eikä mielestäni kenenkään muunkaan pitäisi. Typerää touhua jossa kuolee ihmisiä ihan tarpeettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Miinanraivaukseen tarvitaan sodan syttyessä uusia pasifisteja jatkuvalla syötöllä.
Voisko tämän typerän miinanraivauslegendan toistelemisen jo lopettaa? Miinanraivaukseen on koulutetut porukat asianmukaisella varustuksella.
Ei taitais mun sanomiset paljoa painaa. Riippuu olisiko kotona lapsia vai ei tuossa vaiheessa, saattaa olla että lähtisin mukaan, kun ei olisi muuta menetettävää.
Mieheni on keski-eurooppalainen, joten ei tulisi tapahtumaan.
Hän ei ole maanpuolustusvelvollinen Suomessa tai missään muualla, joten vaikka haluaisikin puolustusvoimiin niin tuskin pääsisi.
Eli hyvin mielin lähdettäisiin anoppilaan pois Suomesta, tuskin tuntisin suurta hinkua jäädä tänne tukemaan joukkoja tai töihin.
Vierailija kirjoitti:
"Mkes" tulisi siis mieluummin tapetuksi. Mitäpä tuosta. Ei tulis isoa vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tämän typerän miinanraivauslegendan toistelemisen jo lopettaa? Miinanraivaukseen on koulutetut porukat asianmukaisella varustuksella.
Parempi, että idiootti osoittaa typeryytensä heti alkuun näillä kommenteilla, niin ei tarvitse lukea enää pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mkes" tulisi siis mieluummin tapetuksi. Mitäpä tuosta. Ei tulis isoa vahinkoa.
Mainitse yksi sota viime vuosikymmeniltä missä kaikki taisteluihin osallistumattomat siviilit olisi teloitettu?
23: Mun pasifistimiehelle on hänelle sopiva tehtävä määrätty, mikäli niin kävisi.