Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisittekö miehenne sotimaan?

Vierailija
14.03.2017 |

Jos nyt syttyisi sota johon suomen pitäisi osallistua?

Kommentit (60)

21/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisin kyllä pääesikuntaan, että mies on kipeä eikä pääse.

Mä ilmoittaisin wilman kautta poissaolosta. Tietäisivät ne sotaihmiset sitten olla tulematta sotilaspoliisien kanssa oven taakse turhaan.

Vierailija
22/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lähdettäisiin maasta. Mitään järkeä puolustaa tätä maata.

Kannattaisikos lähteä jo nyt, kun ei mistään kriisistä ole vielä pelkoa? Tosipaikan tullessa on jo vaikeampi kalppia tiehensä.

Kerropas muuten meille, mikä maa olisi sinun mielestäsi puolustamisen arvoinen. Mikä on se maa, jonka kehittämistä olet investoinut verorahoillasi? Mikä on se maa, jonka asioihin olet omalta osaltasi vaikuttanut äänestämällä kunnallis- ja presidentinvaaleissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä multa kysyttäisiin niin en. Mun mielestä ei ole sivistynyttä ratkoa ongelmia asein, eikä velvoittaa ketään osallistumaan sellaiseen henkensä kaupalla.

Vierailija
24/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä isäm maan puolustajat huutelevat :D jos vaikuttaa pahalta niin vaihdetaan maisemaa. Töitäkin saa varmaan muualta helpommin.

Vierailija
25/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä multa kysyttäisiin niin en. Mun mielestä ei ole sivistynyttä ratkoa ongelmia asein, eikä velvoittaa ketään osallistumaan sellaiseen henkensä kaupalla.

Olisit siis antanut Neuvostoliiton ottaa Suomi haltuunsa viime sodassa.

Vierailija
26/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ajattelisi kuten minä, ei olisi ollut mitään sotaa.

Vierailija
27/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ollut mun isomummollani paljon sananvaltaa, kun sotaan lähti sekä mies että vanhin poika.

Jälkimmäinen tuli takaisin. Hän oli onnekas, kolmesta pojasta kaikki kotiutui. Mun ukkini viimeisenä.

Ei siinä ole nokan koputtamista. Kyllä mun mies lähtisi, mutta sitä ei sinne terveytensä vuoksi huolita. Pojasta olisin sydän syrjällään huolissani, mutta ieluummin sinne maata puolustamaan kuin maahantunkeutujan ikeen alle.

Kuuntelin eilen mielenkiinnolla linja-autossa, kun 81-vuotias rouva keskusteli ystävättärensä kanssa Helsingin pommituksista, jotka oli omakohtaisesti kokenut. Siitä millaista on, kun pommitus alkaa matkalla kouluun. Mielenkiintoista päästä kuulemaan silminnäkijän todistusta. He asuivat Kalliossa puutalossa. Kallio oli silloin täynnä puutaloja. Hänen enonsa oli kieltäytynyt menemästä pommisuojaan, kun "ei enää sotaan huolittu, niin en sitten mene pommisuojaankaan! Jätänpä ne nuoremmille." Niin se istui sitten kotonaan ja toiseen päähän taloa osuikin pommi, mutta senkään jälkeen eno ei lähtenyt pommisuojaan.

Toivotaan vaan, että rauha on ja pysyy.

Vierailija
28/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi. Pääsiskö Make tänään ulos leikkimään sotaleikkejä? Ei. Make on ollu tuhmana ja on nyt kotiarestissa."

Vierailija
29/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies lähde kanssani muualle niin lähden yksin. #EiMinunSuomeni

Vierailija
30/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siehän voit sit eturintamassa mennä tota selittämään sille hyökkäävälle osapuolelle, ni ei tarvii sit varmaan sotia.

Vierailija
31/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lähdettäisiin maasta. Mitään järkeä puolustaa tätä maata.

Kannattaisikos lähteä jo nyt, kun ei mistään kriisistä ole vielä pelkoa? Tosipaikan tullessa on jo vaikeampi kalppia tiehensä.

Kerropas muuten meille, mikä maa olisi sinun mielestäsi puolustamisen arvoinen. Mikä on se maa, jonka kehittämistä olet investoinut verorahoillasi? Mikä on se maa, jonka asioihin olet omalta osaltasi vaikuttanut äänestämällä kunnallis- ja presidentinvaaleissa?

Pohjois-Korea.

Vierailija
32/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneenpään suuntahaan sotiminen menee koko ajan. Nythän on jo paljon niin että miehittämättömät laitteet tappelee keskenään. Jenkkilentäjä menee töihin toimistolle ja lentää kauko-ohjattavaa konetta, jos käy kehnosti niin kone putoaa, mutta lentäjä menee taas illalla töistä kotiin. Seuraava vaihe on se että virtualisoidaan myös se kone ja valtion päämiehet pelaa pleikalla sotapelinsä.

Vierailija
33/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yhtyedessä olisi varmaan hyvä muistuttaa että me hävittiin se sota ja se oli vain voittajan hyväntahtoisuutta että ei miehittänyt tätä maata. Suomessa vaan ei ole mitään sellaista mitä kukaan olisi haluunut haltuunsa. Vittumaisia ihmisiä vailla luonnonvaroja.

Vierailija
34/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Olen katsonut silmiin nuorta ukrainalaista miestä joka pelkäsi maansa tilannetta ja omaa kohtaloaan niin, ettei pystynyt nukkumaan vaan leipoi kaiket yöt. Se nyt vaan on musta väärin, sori.

Vierailija
35/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti et voi vaikuttaa siihen miten muut ajattelee. Aina löytyy se pahis joka ajattelee niin että hän voi parantaa omaa hyvinvointiaan muita alistamalla ja siksi meillä hyvillä pitää olla keino pistää kampoihin noille pahoille.

Vierailija
36/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sivistyneempään suuntaan sodankäynti on tosiaankin menossa. Enää ei halkaista vastustajan kalloa miekalla tai survaista pistintä hänen sisäelimiinsä. Nyt vain Trump tai Putin painaa sivistyneesti nappia, ja me kaikki kuollaan ihan nätisti ja sivistyneesti hetkessä. Eläimet, kasvit ja koko luonto kuolee samalla. Vähemmän sivistynyttä kuolemaa näkee sitten ydinaseiskun laitamilla, missä säteilystä kärventyneet eloonjääneet huutaa tuskissaan. Auttajia ei ole, koska hekin ovat sivistyneesti samassa tilanteessa.

Vierailija
37/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ajattelisivat kuten minä, niin saisin seksiä monta kertaa päivässä. 

Vierailija
38/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisotilasta olisi aika hankala estellä.

Vierailija
39/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasifistien ja sivareiden akoille kysymys: Jos niin kurjasti kävisi, että vihollinen jostain syystä hyökkäisi niin lesesäkilläkö ukkosi niitä löisi? Vai pötkisi pakoon uikuttaen?

Vierailija
40/60 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti et voi vaikuttaa siihen miten muut ajattelee. Aina löytyy se pahis joka ajattelee niin että hän voi parantaa omaa hyvinvointiaan muita alistamalla ja siksi meillä hyvillä pitää olla keino pistää kampoihin noille pahoille.

No kuten kirjoitin: "jos sitä multa kysyttäisiin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän