Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ei häiritse sotku?

Vierailija
24.01.2025 |

Otsikossa kysymys. Onneksi oon sinkku :D Tykkään kyllä siisteydestä, mutta mua ei myöskään häiritse että tavarat on ihan väärillä paikoillaan tms. Toki puhdasta pitää olla, mutta sellainen perus sotku ei vaan häiritse mua tippaakaan. Nainen olen. Satavarmasti jos olisin parisuhteessa ni mies olisi mua siistimpi :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse

Vierailija
2/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarmin vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee älyttömästi, mutta ei jos se on oma. Myöskään kissojen ja koirien sotku ei häiritse.

Vierailija
4/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en kestäisi, jos kaiken pitäisi joka hetki olla tiptop.

Vierailija
5/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhistus. Mut oonki aina ollut tällainen oman tien kulkija :D

-ap

Vierailija
6/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on tällä hetkellä pöydät täynnä astioita ja muuta roinaa. Ei häiritse. 

Vierailija
7/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotku on sana, josta tulee enemmän mieleen lika ja epäsiisteys kuin epäjärjestys eli tavaroiden sekaisin oleminen. 

Vierailija
8/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän häiritsee, mutta usein en vaan jaksa tehdä sille mitään.

Vierailija
9/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavarat on sekaisin, yleensä on myös fyysistä likaa ja paskaa. On hankalaa pyyhkiä pintoja ja tasoja, jos kaikki on sikin sokin täynnä roinaa.

Vierailija
10/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei likaisuus ja pölyisyys häiritse, mutta tavaroiden on oltava järjestyksessä. Voin olla kuukausia imuroimatta ja luutuamatta, mutta suurella osalla esineistä on tarkka paikka ja asento jossa niiden on oltava, olipa kyse vaikka kosmetiikkatuubeista vessassa.

Vierailija
11/22 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aina tärkeämpää tekemistä niin eipä siinä ehdi mitään epäjärjestystä miettiä. Pyyhin kyllä ohimennen paikkoja ihan mikroliinoilla ja vedellä. En halua asuntooni tuholaisia. Nehän tulevat jos on ruoanmuruja lattialla tai pöytätasoilla jne.

Vierailija
12/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni ei häiritse. Tai väittää ettei häiritse tai edes näe sekasotkua/likaa, mutta tavaroitaan ei löydä. Kuollutta kuusta ei tajunnut olevan olohuoneessa, ja unohti sen päivässä kun kysyin voidaanko siivota joulu pois. Laitoin osan lopulta itse roskiin kuusen katkoin että jaksoin kantaa sen ulos ja päätin ettei joulua meille enää tule. Olen vakaasti sitä mieltä että jos edes kultainen keskitie aika lailla joka asiassa ole mahdollista niin ei ole suhdekkaan.

Vierailija
13/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti häiritsee tämä esitysmuoto: Muita pilkku.

Täyttä sotkua, mitä ihmeen Muita ei se ole mikään ymmärrettävä lause ja mitä sillä halutaan sanoa, kai sen jokainen käsittää että aloittajalla on se ajatus minkä tuo esille, ei siihen heimoveljiä tavitse peräänkuuluttaa.

14/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Siksi saatan unohtaa siivota. Käytän listaa kotitöiden tekemisessä, se muistuttaa minua milloin on aika kerätä tavarat lattioilta ja imuroida yms. Elän mieluummin siistissä kodissa.

Vierailija
15/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuisuus, epäjärjestys kertoo jotain ihmisestä. Jätetään nyt sairaudet heti kättelyssä pois. 😏

Vierailija
16/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhistus. Mut oonki aina ollut tällainen oman tien kulkija :D

-ap

Antti Pääkkönen 

Vierailija
17/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa palstan tädeistä sais halvauksen jos näkisi mun asunnon 🤣

Ja olen akateeminen hyvinpalkattu bisnesmaailmassa. 

Vierailija
18/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkuisuus, epäjärjestys kertoo jotain ihmisestä. Jätetään nyt sairaudet heti kättelyssä pois. 😏

Siisti koti kertoo elämättömästä elämästä. 

Vierailija
19/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sukulainen x on juuri tuollainen. Puhtaudesta on tarkka, aina ollut, mutta ei vain ole ikinä kyennyt pitämään siisteyttä yllä. Olen sanonut monet kerrat ihan suoraan, mutta ei se mitään auta. Minä hermostun aina hänen luonaan, en mahda sille mitään. En haluaisi epäsiistejä kavereitakaan, koska jos minun pitäisi hengailla jossain sotkukasojen keskellä säännöllisesti... Ei, ei tulisi mitään. Alkaa vain hermoja kiristämään se hirveä satunnaisen sälän määrä siellä täällä, mitään, ei MITÄÄN saa heittää pois, mitään ei voi järjestellä siististi ikinä, argh. En vain jaksa sellaista. En edes kyläillessä.

Vierailija
20/22 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti häiritsee tämä esitysmuoto: Muita pilkku.

Täyttä sotkua, mitä ihmeen Muita ei se ole mikään ymmärrettävä lause ja mitä sillä halutaan sanoa, kai sen jokainen käsittää että aloittajalla on se ajatus minkä tuo esille, ei siihen heimoveljiä tavitse peräänkuuluttaa.

Todella psyk00ttista sekoilutekstiä. Mene lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi