Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos miehellä on lapsia usean naisen kanssa (elarit)

Vierailija
13.03.2017 |

Ihan vain kiinnostaa kysyä että mitä jos miehellä on lapsia esim 3 eri naisen kanssa vaikkapa 6kpl yhteensä ja kaikista naisista on eronnut. Jos lapset ovat jääneet äidille niin mietinpä eräänä iltana, että kuinka paljon yleensä elarit on per lapsi, ja mitä jos miehen palkka ei riitä kaikkien lasten elareihin?
En tunne mitään tälläistä tapausta. Aloin vaan miettiä että meneekö mieheltä esim koko kuukausipalkka pelkkiin elareihin vai onko olemassa joku suojaosuus mikä kuuluu jäädä hänelle itelleen että saa vuokrat ja muun oman elämänsä maksettua vaikka olisikin lapsia tehtaillut usean eri naisen kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan niin että 4. lapsi ja eteenpäin ei enää peritä. Toki tälläisen miehen ei kannata töihin mennä muuten kuin pimeästi

Vierailija
2/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elarit riippuu sekä äidin että isän tuloista ja menoista, on suojaosuus ja kela maksaa sen mitä isä ei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellänni on kolme lasta kahden eri naisen kanssa ennen mua ja hän on todella pa koko ajan. Näyttää joutuvan ottamaan pikavippejä elareista selvitäkseen, kun työtulot vaihtelevat ja on ollut huono aika työrintamalla. Kyllä tuo on juuri valitettavasti se tapa, jolla ihminen köyhtyy kunnolla, kun joutuu maksamaan elareita monesta lapsesta.

Vierailija
4/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellänni on kolme lasta kahden eri naisen kanssa ennen mua ja hän on todella pa koko ajan. Näyttää joutuvan ottamaan pikavippejä elareista selvitäkseen, kun työtulot vaihtelevat ja on ollut huono aika työrintamalla. Kyllä tuo on juuri valitettavasti se tapa, jolla ihminen köyhtyy kunnolla, kun joutuu maksamaan elareita monesta lapsesta.

Ja anna kun arvaan; sä säälit miestäsi jonka julmat ex-lehmät riipii puille paljaille? :D

'

Käyttäkää kondomia, ihmiset.

Vierailija
5/5 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuollaisen miehen kohdannut niin minulla on sinulle yksi neuvo: JUOKSE, äläkä katso taaksesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän