Mies herkistyi kertoessaan ettei kestä jos luulen hänen haluavan vain seksiä..
Tämä oli toinen kerta kun meidän piti harrastaa seksiä. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja hieman ongelmia on ollut kun emme aina tiedä mitä suhteeltamme haluamme.
Ja minä epäluuloinen ja monta kertaa turpiinsa saaneena olen ollut varovainen enkä ole halunnut kiirehtiä seksinkään suhteen.
Ensimmäisellä kerralla hän halusi todistaa ettei ole vain seksin perään kun itse olisin ollut halukas.
Nyt muutama kuukausi myöhemmin hän olisi halunnut ja olemme puhuneet todella paljon seksistä ja hän on ollut asiasta innoissaan mutta h-hetkellä kun olisimme sen toteuttaneet niin miehellä tuli kyyneleet silmiin ja sanoi, että häntä sattuu jos luulen hänen tahtovan vain pillua.
Sanoi tuntevansa ettei ole hyvä idea harrastaa seksiä vielä.
Olen ottanut usein suihin ja olen joskus sanonut suutuspäissäni että käy minun luonani vain tyhjentämässä kassinsa. Olin siitä kyllä pahoillani mutta häntä asia jäi vaivaamaan.
Toisaalta mies on niin innoissaan ollut ja oli hetki ennen seksiäkin etten ymmärrä kuitenkaan. Hän ei vain pysynyt..
Kommentit (48)
Ei herrajumala mikä vässykkä. Jätä tuollanen. TOSI MIES HALUAA JA OTTAA PILLUA. Se ei paljoa kysele että onko valmista vai ei. Mikä ihmen hiirulais hinttipoika tuollanen on. Varmasti on joku 15v jonne.
Tuota noin.... Miten tän nyt kertois sulle.. Suihinotto on seksiä!! Olette siis harrastaneet seksiä useasti. Se että mies ei ole työntänyt penistään vaginaasi ei tarkoita ettette ole harrastaneet seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei herrajumala mikä vässykkä. Jätä tuollanen. TOSI MIES HALUAA JA OTTAA PILLUA. Se ei paljoa kysele että onko valmista vai ei. Mikä ihmen hiirulais hinttipoika tuollanen on. Varmasti on joku 15v jonne.
Mies on 36v. hetero ja minä 25v..
Ja herkkä niin kuin minäkin..
Ap
Onneksi olkoon, olet löytänyt jälleen pelimiehen ja tämä onkin erityisen taitava.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin.... Miten tän nyt kertois sulle.. Suihinotto on seksiä!! Olette siis harrastaneet seksiä useasti. Se että mies ei ole työntänyt penistään vaginaasi ei tarkoita ettette ole harrastaneet seksiä.
Totta mutta minä olen halunnut olla lähes koskemattomana. Olen hakenut luottamusta ja menneisyyden takia epäluuloisuus vaivaa. Olen kuitenkin halunnut miellyttää miestä välillä.
Joka tapauksessa emme ole menneet pidemmälle mutta nyt kun olisin valmis mies perääntyy vaikka haluaisi. Tai en ole enää varma haluaako vai sanooko vain haluavansa. Sillä on ollut tosiaan todella innoissaan mutta perääntyi kuitenkin ja tuollainen reagointi yllätti täysin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, olet löytänyt jälleen pelimiehen ja tämä onkin erityisen taitava.
Keksinyt miten saa pelkkää suuhoitoa, joka on hänelle se ykkösjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tapailleet kuukausia (4) ja tämän aikana olen yhtä monta kertaa antanut suuseksiä. Ja on yrittänyt myös saada minutkin innostumaan ja halunnut myös antaa suuseksiä ja olemme puhuneet seksistä usein. Ja hän on ollut se innostuneempi osapuoli. Mutta nyt kun minä olisin ollut valmis niin ei..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. AP, olet aivan uskomattoman sinisilmäinen.
Mutta voithan ehdottaa miehelle, että hän voi hyvin todistaa, ettei ole pelkän pillun eli vaginaalisen yhdynnän perässä, jos se kerran miestä huolestuttaa: seuraavat kuukaudet harrastatte pelkästään oraalista seksiä ja niin, että sinä olet saamapuolella, ja miehen omat housut pysyvät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta mutta minä olen halunnut olla lähes koskemattomana. Olen hakenut luottamusta ja menneisyyden takia epäluuloisuus vaivaa. Olen kuitenkin halunnut miellyttää miestä välillä.
Joka tapauksessa emme ole menneet pidemmälle mutta nyt kun olisin valmis mies perääntyy vaikka haluaisi. Tai en ole enää varma haluaako vai sanooko vain haluavansa. Sillä on ollut tosiaan todella innoissaan mutta perääntyi kuitenkin ja tuollainen reagointi yllätti täysin.
Ap
Siis mitä? Haet luottamusta ja epäluuloisuus vaivaa etkä siksi halua seksiä, mutta kuitenkin harrastat miehen kanssa seksiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, miehelle on aivan sama paneeko sua vai otatko vain suihin. Seksiä kumpikin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. AP, olet aivan uskomattoman sinisilmäinen.
Mutta voithan ehdottaa miehelle, että hän voi hyvin todistaa, ettei ole pelkän pillun eli vaginaalisen yhdynnän perässä, jos se kerran miestä huolestuttaa: seuraavat kuukaudet harrastatte pelkästään oraalista seksiä ja niin, että sinä olet saamapuolella, ja miehen omat housut pysyvät kiinni.
En usko että häntä haittaisi. Mutta helposti voin olla ilman ja antaa hänenkin olla ilman. En usko että on seksin tai suuseksinkään perässä vain kanssani. Mutta voin toki katsastaa tilanteen.:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis mitä? Haet luottamusta ja epäluuloisuus vaivaa etkä siksi halua seksiä, mutta kuitenkin harrastat miehen kanssa seksiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä, miehelle on aivan sama paneeko sua vai otatko vain suihin. Seksiä kumpikin!!
Ymmärrän pointin mutta vaikka olen omasta tahdostani halunnut välillä miellyttää miestä niin olen halunnut itseni säästää vielä...
Vaikea selittää mutta en tahdo antaa itsestäni kaikkea heti.
Ja tosiaan suurin osa viettämästämme ajasta on kulunut aivan muuhun kuin seksiin.
Ap
Hirveitä kommentteja. Sun mies yrittää ottaa sut oikeasti huomioon eikä halua kiireillä.
Jos mies olisi tosissaan kanssasi ei hän epäröisi. Ja minähän takia tuon ikäinen mies ei ole jo vakiintunut? Vastaus koska hän ei halua.
Mä en nyt oikein pysy perässä / saa jujusta kiinni. Mikä sulla siis oli ongelma asian suhteen? Sen kuvan kuitenkin sain, että molemmat olette tosissanne ja mies ainakin vaikuttaa kunnioittavan sua. Sä kuitenkin epäilet miehen tarkoitusperiä, niinkö? Sä et siis halua kiirehtiä yhdynnän kanssa? Miestä mun kävi sääliksi, kun olet sanonut hänelle aika törkeästi. Vai onko hän painostanut sinua ottamaan suihin? Vai oletko itse ottanut, kun olet halunnut miellyttää? Mitä jos mies on luullut, että sinä aidosti olet sitä itse halunnut? Sitten olet haukkunut hänen sen jälkeen kuin se olisi hänen vikansa? Jos sille on kehittynyt myös trauma seksiä kohtaan, kun pelkää sun reaktiota, että suutut taas tai käsität hänet väärin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli toinen kerta kun meidän piti harrastaa seksiä. Olemme tapailleet muutaman kuukauden ja hieman ongelmia on ollut kun emme aina tiedä mitä suhteeltamme haluamme.
Ja minä epäluuloinen ja monta kertaa turpiinsa saaneena olen ollut varovainen enkä ole halunnut kiirehtiä seksinkään suhteen.Ensimmäisellä kerralla hän halusi todistaa ettei ole vain seksin perään kun itse olisin ollut halukas.
Nyt muutama kuukausi myöhemmin hän olisi halunnut ja olemme puhuneet todella paljon seksistä ja hän on ollut asiasta innoissaan mutta h-hetkellä kun olisimme sen toteuttaneet niin miehellä tuli kyyneleet silmiin ja sanoi, että häntä sattuu jos luulen hänen tahtovan vain pillua.
Sanoi tuntevansa ettei ole hyvä idea harrastaa seksiä vielä.Olen ottanut usein suihin ja olen joskus sanonut suutuspäissäni että käy minun luonani vain tyhjentämässä kassinsa. Olin siitä kyllä pahoillani mutta häntä asia jäi vaivaamaan.
Toisaalta mies on niin innoissaan ollut ja oli hetki ennen seksiäkin etten ymmärrä kuitenkaan. Hän ei vain pysynyt..
Ei seksiä? Oletko Monica Lewinski?
Kuulostaa oudolta. Mies 36-v ja olette vehdanneet pari kuukautta ja mies ottaa mielellään vastaan sinulta yksipuolista seksipalvelua (suihinottoa) mutta herkistyy kovin kun pitäisi härskisti kajota p***uusi. Sorry, jokin mättää!!!
Jotain häikkää miehen seksuaalisuudessa tai sitten on varattu ja monen muun miehen tavoin näkee suihinoton jotenkin vähemmän pahana petoksena ("no se nainen vaan tuli ja imi *****!") kuin yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä epäluuloinen ja monta kertaa turpiinsa saaneena olen ollut varovainen enkä ole halunnut kiirehtiä seksinkään suhteen.Ensimmäisellä kerralla hän halusi todistaa ettei ole vain seksin perään kun itse olisin ollut halukas.
Sanoi tuntevansa ettei ole hyvä idea harrastaa seksiä vielä.Olen ottanut usein suihin ja olen joskus sanonut suutuspäissäni että käy minun luonani vain tyhjentämässä kassinsa. Olin siitä kyllä pahoillani mutta häntä asia jäi vaivaamaan.
Ei seksiä? Oletko Monica Lewinski?
niinpä. Ap:n herkkä keski-ikäinen äijä on naimisissa toisaalla.
Pystynyt..*