Millaiseksi kuvittelet ihmisen jonka lempilaulu on Toton "Africa"?
Minun tekisi mieli ainakin kysyä, että onko hänellä kaikki hyvin.
Kommentit (93)
Varsinkin kun ajattelee että kyseinen biisi soinut Novalla tms varmaan kuussataatuhatta kertaa, päätellen siitä että jos vahingossa kyseistä kanavaa kuulee niin sieltä se tulee. Oli se minustakin hyvä kappale vuonna 1983 mutta em syistä ei sitä voi enää kuunnella. Joten vastaan että vähän yksinkertaiseksi henkilöksi kuvittelisin.
Viiskymppinen, elänyt kiltin nuoruuden, soittaa mahdollisesti itse kitaraa, jossain ihan hyvässä työssä, perheellinen, melko harmiton
Biisi on ihan ok vaikka muuten en Afrikasta tai sen asukkaita perusta
Aivan huippubiisi kuunnella kuullokkeet täysillä, samalla tulee jumalaton kaukokaipuu.
Kuinka moni tykkää myös Mike Oldfieldin "Moonlight Shadow'sta"? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta ekana mieleeni tuli kehitysvammainen, siis sellainen hieman "onnellinen".
Sellainen joka tuon biisin heti kuullessaan alkaa heijata ja huojua holtittomasti ja kuolata silmät ilosta kirkastuen.
Juuri samaa porukkaa Yö- ja Suvi Teräsniska fanien kanssa.
Mitä vikaa Yössä?
Hyvä musamaku jos Totosta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä musamaku jos Totosta tykkää.[/quote
Toi oli hyvä :P
Toto on vähän pilattu liialla radiosoitolla mutta kunhan aika hieman kuluu saa ansaitsemansa maineen klassikoiden joukossa
ihan ok
kitaristi huippu
mitä ajatelette ihmisestä joka kuuntelee kashmiria tai cheekiä?
itse ajatelen etei ole ihan kaikki jauhot päässä
Ihmiseksi joka ostaa jäätelökiskalta vaniljajäätelöpallon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta ekana mieleeni tuli kehitysvammainen, siis sellainen hieman "onnellinen".
Sellainen joka tuon biisin heti kuullessaan alkaa heijata ja huojua holtittomasti ja kuolata silmät ilosta kirkastuen.
Juuri samaa porukkaa Yö- ja Suvi Teräsniska fanien kanssa.
Mitä vikaa Yössä?
Tuo oli varmaan sarkasmia.
Oikeasti mitään hyvää siinä pändissä ei ole.
Veikkaan ettei hän ainakaan käytä piriä päivittäin.
Mä tykkään Totosta ja ostan jäätelökioskilta aina tiikeripallon. Tosin Africa ei ole Toton tuotannosta lempparini, mun mielestäni ko bändin paras biisi on se eka hitti Hold The Line ja heti kakkosena samalta v. 1978 debyyttialbumilta Georgie Porgie (vai oliko se Georgy Porgy, no joka tapauksessa loistavaäänisen Cheryl Lynnin kanssa esitetty slow groove).
Hyllystä löytyvät LP:t Toto ja Hydra eli ne kaksi ekaa 70-luvun lopulta. Ja kyllä: alkuperäisinä vinyyleinä.
En muuten suuremmin piittaa Yöstä. Siis Olli Lindholmista.
Nainen, syntynyt 60-luvun lopulla, äikän tai vieraitten kielten opettaja, semmoinen kaukokaipuinen, hömppäromanttinen. Lukee rentoutuakseen harlekiinityyppistä kirjallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
On yksi lempibiiseistäni ja olen ihan tällainen normaali 37-vuotias naisihminen. Asiantuntijatyössä, tykkään matkustelusta, liikunnasta, kuvataiteista yms. Joku aiempi mainitsi Pink Floydin, se on myös yksi maailman parhaimmista bändeistä.
Juuri näin! Aivan kuin minun kynälläni kirjoitettu, paitsi että olen mies. Ja siinä näette nirppanokat, hyvä biisi ei katso ikää eikä sukupuolta.
M56
Vierailija kirjoitti:
Minun tekisi mieli ainakin kysyä, että onko hänellä kaikki hyvin.
Miksi ihmeessä?
Juuri sellaiseksi ainakin minä juuri kuvittelenkin Toton "Africasta" pitävän ihmisen :) Se aiemmin mainittu hölmö onnellisuus ja heijaaminen biisin alkaessa sopii mielikuvaan myös hyvin.