Millaiseksi kuvittelet ihmisen jonka lempilaulu on Toton "Africa"?
Minun tekisi mieli ainakin kysyä, että onko hänellä kaikki hyvin.
Kommentit (93)
Ihminen, joka alkaa ruokakaupan kassalla kaivaa lompakkoaan esiin vasta kun myyjä on ilmoittanut loppusumman.
Vierailija kirjoitti:
- nainen
- lyhyehkö
- ylipainoinen, muodoltaan pallomainen
- paksusankaiset silmälasit
- hyvin lyhyet hiukset
- ammatiltaan käsityönopettaja tms.
- korostetun ponteva asenne elämään ja kanssaihmisiin
- jakaa Facebookissa mietelausekuvia ja tykkää istahtaa iltaisin teekupposen kera viltin alle fiilistelemään elämää
Huh, oletpa ilkeä ihminen. 😳
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ajattelee että kyseinen biisi soinut Novalla tms varmaan kuussataatuhatta kertaa, päätellen siitä että jos vahingossa kyseistä kanavaa kuulee niin sieltä se tulee. Oli se minustakin hyvä kappale vuonna 1983 mutta em syistä ei sitä voi enää kuunnella. Joten vastaan että vähän yksinkertaiseksi henkilöksi kuvittelisin.
Hyvä saundi.
Itse olen kyllä syntynyt 83.
Radiota en kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nainen
- lyhyehkö
- ylipainoinen, muodoltaan pallomainen
- paksusankaiset silmälasit
- hyvin lyhyet hiukset
- ammatiltaan käsityönopettaja tms.
- korostetun ponteva asenne elämään ja kanssaihmisiin
- jakaa Facebookissa mietelausekuvia ja tykkää istahtaa iltaisin teekupposen kera viltin alle fiilistelemään elämää
Huh, oletpa ilkeä ihminen. 😳
En kirjoittanut tuota mielestäni hauskaa ja osuvaa kuvausta, mutta mikä siinä on ilkeää? Tuohan kuulostaa ihan normaalin symppikseltä naisihmiseltä.
Hänellä on isä-farkut ja värikäs kauluspaita. Farkutkin saattavat olla joskus esim. sinapinväriset tai tummanvihreät. Jos hiusraja alkaa vetääntyä, pitää hän takatukkansa melko pitkänä kunnes hiusraja häviää täysin edestä katsottuna, jolloin hän leikkauttaa kaikki hiuksensa pois. Hän on ystävällinen ja nauraa melko pidättyneesti, mutta usein. Hänelle läheisyys on tärkeintä ja hän nauttii hyvästä ruoasta. Ei varsinaisesti kuntoile, mutta on perushoikka. Kierrättää ja lajittelee jätteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ajattelee että kyseinen biisi soinut Novalla tms varmaan kuussataatuhatta kertaa, päätellen siitä että jos vahingossa kyseistä kanavaa kuulee niin sieltä se tulee. Oli se minustakin hyvä kappale vuonna 1983 mutta em syistä ei sitä voi enää kuunnella. Joten vastaan että vähän yksinkertaiseksi henkilöksi kuvittelisin.
Hyvä saundi.
Itse olen kyllä syntynyt 83.
Radiota en kuuntele.
En myöskään diggaa yötä, Anssi Kelaa, en juuri mitään suomalaista.
Movetronilla on yks hyvä biisi.. Zen cafella yks.
Pääasiassa suomalainen musiikki on p-skaa, viimeistään sisällöltään. Pink floydiakaan en kuuntele.
Olen ajatteleva, musikaalinenkin mies. Varjelen korviani sonnalta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen henkilö on jäännös kamelinpaskasta ja kerjää ihmiset hänet laittamaan krematorioon todistaakseen todistuksella mitä jäi epätodistettavaksi kamelinpaskan kiertokulusta.
Ja ajattelen että sellainen ihminen on joku pimeä pelle.
mina olla huolissani sinu mielenterveys
Vierailija kirjoitti:
Ananastukkainen, mutta ei muilta osin kokoomustyylinen helsinkiläinen 35-vuotias sinkkumies. Biisi läpällä suosikki. Oikeasti myös todellinen suosikki, mutta sitä hän ei paljasta kavereilleen, vaan kertoo suosikikseen Pink Floydin The Dark Side of the Moonin, joka on hänen mielestään yksi biisi.
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ananastukkainen, mutta ei muilta osin kokoomustyylinen helsinkiläinen 35-vuotias sinkkumies. Biisi läpällä suosikki. Oikeasti myös todellinen suosikki, mutta sitä hän ei paljasta kavereilleen, vaan kertoo suosikikseen Pink Floydin The Dark Side of the Moonin, joka on hänen mielestään yksi biisi.
Mun on äärettömän vaikea kuvitella ketään alle viisikymppistä tykkäämään Totosta edes salaa. Pink Floydin sanovat suosikikseen kuusikymppiset. N40.
Ööö, mun suosikkeihin kuuluu molemmat, Pink Floyd ja Toto. T. N30
Olettekos muuten koskaan lukeneet biisin sanoitusta?
Olen kuullut käytännössä koko biisin väärin :D no aina oppii uutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä ole jonkinlainen luonnonsuojelullinen aihe? "I bless the rains down in Africa". Eli luonnonsuojelija.
Mies odottaa naista saapuvaksi Afrikkaan lentokoneella, hän on menossa lentokentälle vastaan. Mies on täysin rakastunut, mutta hänellä on epäilyksiä omasta itsestään. Vanha mies matkalla sanoo, että kiirehdi poika, siellä se tyttö odottaa sinua. Jos Afrikassakin sataa vettä, voi tosi rakkaus osua tämän miehenkin kohdalle.
Mutta tunnetko ketään joka olisi koskaan kuullut sanat oikein?
Onko jollakulla muka vain yksi lempipiisi? Voihan samalla henkilöllä olla kymmeniä lempipiisjä, useista eri genreistä. Metallia, klassista, jazzia jne? Ei yksi lempipiisi määritä henkilöä välttämättä millään tavalla.