Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rimakauhua ja rakkautta

Vierailija
13.03.2017 |

En muista aiemmin tulleista jaksoista miten Adam olisi yhtäkkiä rikastunut niin että voi maleksia päivät pitkät tekemättä mitään ja olla vuokralla kalliissa kämpässä? Sehän oli tavallinen duunari konttorissa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tyyppi vaan oleilee. Toivottavasti joku laittaa sen kunnolla ruotuun.

David on ilmeisesti alkanut konnaksi ja Pete, no, on edelleen oma turha itsensä, kunnon aisuri. 

Vierailija
2/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt minäkin, en muista enää millä alalla hän silloin aikoinaan oli ja onko ollut siellä Singaporessa samalla alalla, mutta rahoiksi näyttää lyöneen, kun poikakin on ollut yksityiskouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ekassa jaksossa puhuttiin, että se on siellä Singaporessa rikastunu, mutta en saa päähäni millä alalla...

Ja sehän lyö hynttyyt yhteen tietenkin sen vastapäätä asuvan vuokraemäntänsä kanssa! Sehän on ihan Rachelin näköinenkin.

Vierailija
4/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta Adam koskaan mikään duunari ollut, vaan ihan koulutettu ihminen ja atk-alalla. Kyllähän siellä jotkut juuri oikeaan aikaan jonkun sovelluksen kehittävät ovat rahoiksi lyöneet.

Vierailija
5/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam oli joku it-alan asiantuntija, jatkossa ilmeisesti menestynyt.

Pete on kaikista paras, on ihanan lutunen. Olivat Jennyn kanssa erossa, kun Jenny oli tullut raskaaksi tälle amerikkalaiselle. Petelläkin oli uusi nainen silloin. Ovat näköjään löytäneet toisensa uudelleen näinä välivuosina.

Vierailija
6/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam oli joku it-alan asiantuntija, jatkossa ilmeisesti menestynyt.

Pete on kaikista paras, on ihanan lutunen. Olivat Jennyn kanssa erossa, kun Jenny oli tullut raskaaksi tälle amerikkalaiselle. Petelläkin oli uusi nainen silloin. Ovat näköjään löytäneet toisensa uudelleen näinä välivuosina.

Vierailija
7/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Karen nyt töissä, aika rentoa elämää näyttää viettävän hänkin. Eilen unohdin koko sarjan :(

Vierailija
8/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon sarjan nimi voisi nykyään olla "Rimakauhua, rakkautta ja rupareikiä". Niin voisi helposti laajentaa kattamaan uusia asioita.

Vierailija
9/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Karen nyt töissä, aika rentoa elämää näyttää viettävän hänkin. Eilen unohdin koko sarjan :(

Eilisestä jaksosta saat vastauksen.

Oon muuten tykännyt näistä uusistakin jaksoista. Ainoastaan se Singaporemisu on turha juonenkäänne, se vuokraemäntä on selvästi Adamia varten.

Vierailija
10/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt mikään haalariduunari ollutkaan, mutta ap tarkoittikin konttoriduunaria varmaan, mitä nämä kaikenmaailman it-asiantuntijat ja atk-tyypit on.

Kareninkin uusi miesystäväkin osoittautuikin kunnon sovinistiksi Karenin kertoessa urasuunnitelmistaan...

Vierailija
11/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ekassa jaksossa puhuttiin, että se on siellä Singaporessa rikastunu, mutta en saa päähäni millä alalla...

Ja sehän lyö hynttyyt yhteen tietenkin sen vastapäätä asuvan vuokraemäntänsä kanssa! Sehän on ihan Rachelin näköinenkin.

Tää on niin ilmiselvä kuvio, että Singaporen nainen oli ihan turha välivaihe.

Vierailija
12/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä käsitin toissaviikkoisesta jaksosta, että ne ei varsinaisesti eronneet vielä sen Angelan kanssa, mutta eilisessä jaksossa jo Adam "lakkasi itkemästä Angien perään" ja "uskomaan että se on nyt ohi". Olen varmaan nukahtanut silloin edellisen jakson aikana :o

Vierailija
13/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen on kyllä ihanan itsenäinen, ei hyppää tämän rikkaan miehen pillin mukaan. Tai työpaikan mulkvistin. Toivottavasti saa oman firmansa toimimaan.

Vierailija
14/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä käsitin toissaviikkoisesta jaksosta, että ne ei varsinaisesti eronneet vielä sen Angelan kanssa, mutta eilisessä jaksossa jo Adam "lakkasi itkemästä Angien perään" ja "uskomaan että se on nyt ohi". Olen varmaan nukahtanut silloin edellisen jakson aikana :o

Minäkin olen sitä mieltä, että eivät eronneet. Angela tuli kyllä käymään, mutta eroa ei tehty.

Vierailija
15/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän he totesivat, ettei heistä ole etäsuhteeseen ja Angela halusi Adamin tekevän valinnan. Adam valitsi poikansa - tietenkin. Mun mielestä oli ihan selviö, että erosivat.

Vierailija
16/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sitä mieltä, että eivät eronneet. Angela tuli kyllä käymään, mutta eroa ei tehty.

Mun mielestäni erosivat. Angie laittoi Adamin valitsemaan hän tai poika. Angie ilmoitti, että hän ei voi asua Adamin luona koska ei siellä viihdy. Ainoa tapa jatkaa suhdetta on Adamin muutto hänen luokseen. Adam suostui ensin, mutta meni lentokentälle vain ilmoittaakseen, että hänen on aika elää pojalleen jota ei voi enää hylätä. Kyllä jättivät lopulliset jäähyväiset.

Vierailija
17/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös ne jo vihitty? Silloin ei riitä pelkkä toteamus erosta lentokentällä, jotain virallisia muodollisuuksiakin sentään on. Mutta eihän sarjassa tietänkään tarvitse kaikkia byrokratian kiemuroita selittää.

Vierailija
18/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä se  Angela ei oo turha osio juonessa, koska muuten Karen ei olisi tavannut sitä Eddietä jota nyt tapailee, se miljonäärihän on Angelan isä. Ja luulisin, että hänen avustuksellaan Adam on myös rikastunut. 

Vierailija
19/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosi rakkautta" olikin kun suhde ei kestänyt neljän kuukauden etäsuhdetta.

Vierailija
20/33 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkky se Angela muutenkin, kun hänestä poika, joka on 16, ja äiti kuollut, ei tarvitsisi isäänsä.