Mies ei lupaa mitään vakavasta suhteesta
Ollaan muutama kuukausi tapailtu ja käyty nyt tämä "mitä me ollaan" keskustelu. Sovittiin ettei olla muiden kanssa minun aloitteestani. Mutta mies myös sanoi, ettei lupaa mitään mistään vakavammasta. Ei kuulemma ole ajatellut asiaa. Oli myös hieman yllättynyt pyynnöstäni olla uskollisia toisille, koska ei ollut itse ajatellut niin. Eli olin ja varmasti olen vieläkin hänelle pelkkä säännöllinen seksi. Ollaan nähty n 2krt/viikossa ja viestitelty siinä välissä jotain pientä.
En halua itse roikkua missään en tiedä suhteessa. Olenko ihan kohtuuton jos lopetan tän meidän hengailun, mitä tää nyt ikinä onkaan. Vai pitäisikö antaa ajan kulua ja katsoa mihin miehen tunteet muuttuu. On kuitenkin sanonut tykkäävänsä minusta. En vain halua että itseeni sattuu.
Kommentit (38)
Seuraavaksi kysyt lupaa hengittää?
Tuollaisiin miehiin ei kannata haaskata aikaa.
Kyllä vaan, tuossa ajassa tietää jo, onko ainesta vakavampaan.
Ei tarvitse tietää, että tuossa on se jonka kanssa haluan viettää eläkepäiviäni, mutta jotain vähän enemmän.
Siirry seuraavaan, tuossa ei sitä kuuluisaa kipinää ole. Molemmille reilua olla tapailematta enää. Ja mitä pikemmin, sen parempi.
Oletko kysynyt äidiltäsi lupaa saatko lopettaa hengailun?
Peruskuvio, nainen kiinnostuu itseään tasokkaammasta miehestä. Miehellä riittää muitakin naisia ja ei halua sitoutua vaan pelkästään seksiä. Meanwhile kiltti ja kunnollinen tavismies haluaisi sitoutua sydämensä kyllyydestä mutta nainen pitää häntä näkymättömänä.
Näin olen itsekin ajatellut. Itse ainakin osaan jo sanoa, että haluan katsoa tuleeko meille jotain syvempääkin. Hänellä esim on vielä tinder käytössä, miksi? Kaikki tämä kielii siitä että itse tunnen enemmän kuin hän.
En kysy lupaa, kunhan haluaisin kuulla muiden mielipiteitä/keskustelua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Et sä mitään lopeta...
Ja pian saamme lukea kuinka mies edelleen jatkaa muidenkin tapailua vaikka sovittiin.
Ei onnistu. Jos mies olisi olikeasti kiinnostunut hän tekisi sen eteen kaikki ja näyttäisi kaikille että teidän homma etenee. Mä tuhlasin kerran lähes vuoden tälläiseen tyyppiin. Ei tullu tulaveisuutta. Ja hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Näin olen itsekin ajatellut. Itse ainakin osaan jo sanoa, että haluan katsoa tuleeko meille jotain syvempääkin. Hänellä esim on vielä tinder käytössä, miksi? Kaikki tämä kielii siitä että itse tunnen enemmän kuin hän.
En kysy lupaa, kunhan haluaisin kuulla muiden mielipiteitä/keskustelua aiheesta.
Koska tapailee muitakin ja haluaa edelleen tavata uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Peruskuvio, nainen kiinnostuu itseään tasokkaammasta miehestä. Miehellä riittää muitakin naisia ja ei halua sitoutua vaan pelkästään seksiä. Meanwhile kiltti ja kunnollinen tavismies haluaisi sitoutua sydämensä kyllyydestä mutta nainen pitää häntä näkymättömänä.
Onko se tavismies tehnyt itsensä näkyväksi? Ollut jossain, missä naisella on ollut mahdollisuus tutustua häneen ja huomata kivaksi ja kiinnostavaksi? Tehnyt jotain kiinnittääkseen naisen huomion itseensä?
Minä taas tapailen naista, jolle ilmeisesti parisuhde on kaikki tai ei mitään. Ja tarkoitusperäni ovat nyt punnittavana ja niitä varmaan punnitaan vielä pitkään. Olen ehdottomasti vakavan suhteen perässä, mutta en ole pitkäjännitteinen sitten yhtään, ja lienen jo torpedoinut tilanteen, puhtaasti siksi että multa puuttuu kärsivällisyys. Eikä se naisen kannalta olis yhtään huono idea lempata mut ihan siitä syystä, sillä tutkimusten mukaan kärsimättömät eivät menesty ja hyvä nainen haluaa itselleen hyvän miehen. ja hyvä mies menestyy.
Jos näette vain 2 x viikossa seksin merkeissä (jos ymmärsin oikein), niin en ihmettele, ettei mies ollut miettinyt asiaa.
Onko kiltti tavismies siis sellainen, jolle kelpaa kuka tahansa nainen? Ja mies on automaattisesti jännämies, jos sanoo naiselle, ettei ole valmis sitoutumaan häneen? Voi luoja....
Vierailija kirjoitti:
Ollaan muutama kuukausi tapailtu ja käyty nyt tämä "mitä me ollaan" keskustelu. Sovittiin ettei olla muiden kanssa minun aloitteestani. Mutta mies myös sanoi, ettei lupaa mitään mistään vakavammasta. Ei kuulemma ole ajatellut asiaa. Oli myös hieman yllättynyt pyynnöstäni olla uskollisia toisille, koska ei ollut itse ajatellut niin. Eli olin ja varmasti olen vieläkin hänelle pelkkä säännöllinen seksi. Ollaan nähty n 2krt/viikossa ja viestitelty siinä välissä jotain pientä.
En halua itse roikkua missään en tiedä suhteessa. Olenko ihan kohtuuton jos lopetan tän meidän hengailun, mitä tää nyt ikinä onkaan. Vai pitäisikö antaa ajan kulua ja katsoa mihin miehen tunteet muuttuu. On kuitenkin sanonut tykkäävänsä minusta. En vain halua että itseeni sattuu.
Et ole kohtuuton. Jos sä haluat vakavan suhteen ja toinen ei niin toi on paras ratkaisu.
En jatkaisi tapailuja, jos siis itse olisin halunnut enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo toi kilttimiesvirsi... siihen on joku oikeasti pätevä syy miksi et löydä kumppania. Sydämesi kyllyydestä valitat päivittäin täällä palstalla että sinulle ei löydy naista kun joku jännämies vie kaikki.
Sinusta huokuu katkeruus ja epävarmuus, yksikään nainen ei halua taakakseen miestä, joka kokee olevansa muita miehiä vähäpätöisempi. Olet lokeroinut itsesi kiltiksi ja kunnolliseksi mieheksi, ole sitä siis ylpeästi ja rohkeasti.
Et ole kohtuuton. Jos miehen mielestä suhteessanne ei ole edellytyksiä kehittyä vakavammaksi suhteeksi, niin teet fiksusti jos jätät hänet. Tulevaisuudessa yhdessäolo ja eroaminen tuottaa vielä enemmän tuskaa kuin nyt.