Rimakauhua ja rakkautta
En muista aiemmin tulleista jaksoista miten Adam olisi yhtäkkiä rikastunut niin että voi maleksia päivät pitkät tekemättä mitään ja olla vuokralla kalliissa kämpässä? Sehän oli tavallinen duunari konttorissa?
Kommentit (33)
Miksi Jenny ja Pete ei heivannut heti sitä nuijaa Cloen oikeata isää himastaan. Miksi antaa tällaisten itsekkäiden öykkäreiden pompottaa? Muutenhan Jenny on räväkkä ja sanoo asiat niinkuin ne on. Ihme lammas nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuon sarjan nimi voisi nykyään olla "Rimakauhua, rakkautta ja rupareikiä". Niin voisi helposti laajentaa kattamaan uusia asioita.
Mikä on rupareikä?
Aika köykänen avioero, jos vaan lentokentällä sanottiin, että pitää pistää poika edelle. Mä en myöskään oikein ymmärtänyt, että erosivatko lopullisesti vai asuvatko toistaiseksi erillään Adamin pojan takia.
Ei kai nyt tarvitse näyttää eropapereiden allekirjoitusta ja postitusta, kyllä se juonessa tulee muutenkin selväksi. Lentokenttäkohtaus oli vain sopiva draaman kannalta.
Siitä hyvä sarja ettei kaikki ole valmiiksi pureskeltu.
Luulisin Adamin menevän yhteen vuokranantajansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että lopussa Adam ja Angela menee taas yhteen.
Ei mene. Niin ilmiselvä on Adamin ja vuokraemännän juttu.
Minä mietin, että miksiköhän Angela (eikös ainakin isänsä ollut miljonääri ja muslimi) ylipäätään meni naimisiin kristityn miehen kanssa kirkossa? Jotenkin epäilyttävää ja vielä noin nopealla aikataululla. Luulisi, että isäukko oli vastustanut?
Tämä uusi kausi on ollut kyllä todella hyvä, samanlainen meininki jatkunut, ei uudelleenlämmittelyn makua tms. Kaikki hahmot on omalla tavallaan niin hyviä ja erilaisia. David on loistava hahmo, olen aina pitänyt siitä hahmosta, vaikka osaakin olla aika jäykkä, mutta siinä on jotain niin hauskaa. Tuo Adamin rikkaus ei tosin oikein tunnu luontevalta, koska ei koskaan vaikuttanut tyypiltä, jolle työ olisi ollut kovin tärkeä asia elämässä, lähinnä naiset ja pubissa istuskelu ja musiikki ja jalkapallo. Joka tapauksessa, toivon tälle sarjalle vielä paljon jatkoa, oli erittäin tervetullut paluu.
Katsoin tämän jo viime kuussa kahden illan aikana. Olin yllättynyt kuin samanlaisena sarja onnistuttiin pitämään eli loistavana. Uutta kautta odotellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Adam oli joku it-alan asiantuntija, jatkossa ilmeisesti menestynyt.
Pete on kaikista paras, on ihanan lutunen. Olivat Jennyn kanssa erossa, kun Jenny oli tullut raskaaksi tälle amerikkalaiselle. Petelläkin oli uusi nainen silloin. Ovat näköjään löytäneet toisensa uudelleen näinä välivuosina.
Et ole vissiin katsonut vitoskautta? Pete ja se "uusi nainenhan" erosivat jo aiemmin ja myös Pete ja Jenny löysivät toisensa viimeisessä jaksossa. Kutoskausi on ollut ihan loogista jatkoa siihen, toki sarja hyppää 15 vuoden päähän aiemmista tapahtumista.
Ehtikös Karen jättää sen Davidin tilalle tulleen miesystävänsä jo niissä vanhoissa jaksoissa, sen joka paljastui Davidille siellä Australiassa? Vai onko jättänyt sen tässä vuosien kuluessa?
Se oli muuten hieno hetki kun Pete pääsi soittamaan rumpuja, soittikohan oikeasti?
Mä veikkaan, että lopussa Adam ja Angela menee taas yhteen.