Mielipiteenne Murhalesken muistelmista
Onko kukaan täällä lukenut kyseisen kirjan? Jos on, mitä mieltä olit kirjasta?
Itse aloitin lukemisen vasta vähän aikaa sitten, enkä oo ehtiny vielä lukea kovinkaan paljoa, mut tänään ois tarkotus saada ainakin sellaset 20 sivua luettua 🙂 Ihan puhtaasta uteliaisuudesta ostin kirjan, vaikka antiannelisti olenkin. Saa nähdä, mitä mieltä oon Annelin syyllisyydestä kirjan lukemisen jälkeen. Etenkin se miten kirjassa aiotaan kertoa seri-tapauksesta kiinnostaa, koska siihen en ole niin paljoa perehty.
Täytyy myöntää, et yllätyin positiivisesti siitä, et ei tää kirja niin paska ollukaa kun mitä luulin sen olevan 😌
-19v
Kommentit (361)
En usko Auerin syyllisyyteen. Kirja oli minusta aika tylsä, lakoninen ja jollain tapaa ulkokohtaisesti kirjoitettu. Mitään uutta siinä ei tullut esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi KKO kääntää kirjan myynnin laskuun. Kuka haluaisi ostaa lainvoimaisesti tuomitun seksuaalirikollisen kirjan?
Ne, joita kiinnostaa totuus?
*valhe. Entäs ne antiannelistit, jotka ovat lukeneet Pedomurhaajalesken muistelmat? Eiväthän he ede usko teidän "totuuteenne"
Ihmisillä on omat mielipiteensä, eivätkä ne ole totuuksia.
Ja jokaisella on oikeus sanan- ja mielipiteenvapauteen, eli saa sanoa että Anneli on syyllinen.
Ulvilan surma on siitä poikkeava henkirikos, että murhaaja laskettiin vapaaksi. (Ja tästä voi päätellä, ketä tarkoitan!) Kaikkihan tietävät syyllisen olevan AA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi KKO kääntää kirjan myynnin laskuun. Kuka haluaisi ostaa lainvoimaisesti tuomitun seksuaalirikollisen kirjan?
Ne, joita kiinnostaa totuus?
Kirja taisi flopata pahemman kerran. Mutta ei hätää, ylimääräisiä painoksia voi myydä vaikka sytykkeiksi tai vessapaperiksi.
No lakoninen kirja ei kyllä ollut vähääkään. On hyvä merkki että Annelin stalkkerit on näin huolissaan kirjasta 😁. Ovat ehkä uskaltautuneet jopa lukemaan sen.
Peukutusksia kun seuraa niin täällä on kaksi ihmistä hyvin huolissaan siitä että kirjaa luetaan 😃.
Vierailija kirjoitti:
Peukutusksia kun seuraa niin täällä on kaksi ihmistä hyvin huolissaan siitä että kirjaa luetaan 😃.
Tai sitten heitä ei kiinnosta vittuakaan.
Vierailija kirjoitti:
No lakoninen kirja ei kyllä ollut vähääkään. On hyvä merkki että Annelin stalkkerit on näin huolissaan kirjasta 😁. Ovat ehkä uskaltautuneet jopa lukemaan sen.
Stalkkerit? Samanlaiset kuin sinä?
Murhalesken muistelmat todellakin on kuin Raamattu annelisteille.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet ainoa joka on hyvin hyvin huolissaan siitä, että joku uskaltaa sanoa oman mielipiteensä Annelin syyllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet ainoa joka on hyvin hyvin huolissaan siitä, että joku uskaltaa sanoa oman mielipiteensä Annelin syyllisyydestä.
Mielipiteensä saa kyllä sanoa aivan vapaasti mutta yleensä mielipiteeseen liittyy jokin harhaluulo tai suoranainen valhe ja silloin mua alkaa harmittaa. Jokainen on vapaa muodostamaan itse mielipiteensä mutta mielellään edes tosiasioiden perusteella.
Olen lukenut kirjan. Mielestäni Anneli siinä kovasti kehuu omaa äitiyttään ja yrittäjämenestystään. Oli niin yliampuvaa että kaikki muu jäi varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut kirjan. Mielestäni Anneli siinä kovasti kehuu omaa äitiyttään ja yrittäjämenestystään. Oli niin yliampuvaa että kaikki muu jäi varjoon.
Eipä tullut yllätyksenä, että itsekäs Anneli on vähän muuttanut totuutta.
Te kaksi ette oikeasti tajua miten läpinäkyviä nämä teidän kommentit kirjasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stalkkerit? Samanlaiset kuin sinä?
Ei mua ole Anneli ikinä kiinnostanut ihmisenä erityisen paljon. En osaa ulkoa perhekerhoa enkä ole tarkastellut suurennuslasin kanssa jokaikistä perheestä löytyvää valokuvaa josko sieltä löytyisi avohaavalta näyttäviä koulubussi-leikkiratskoja. Kunhan tarpeeksi pikkuruista kuvaa aletaan zoomaamaan....
No minäpäs en ole eläessäni persekerhon sivuilla käynyt, ja Anneli saa minun puolestani vaikka hypätä sillalta alas, ei pahemmin kiinnosta.
Jo se että käytät sanaa persekerho taitaa paljastaa ahkeran zoomailijan 😊.
Aika säälittävää tämä annelistien meno. Tässä taas yksi syy pysyä kaukana teistä ja jatkaa antiannelistina.
Vierailija kirjoitti:
Te kaksi ette oikeasti tajua miten läpinäkyviä nämä teidän kommentit kirjasta on.
Mistä sinä tiedät kuinka monta meitä on?
Vierailija kirjoitti:
Lueppas se kirja uudelleen ajatuksen kanssa. Ehkä sitten tajuat, että koko homma on kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kuinka monta meitä on?
Joo no voi olla jopa kolme mutta uskon kyllä että uskollisesti yläpeukutatte myös oman kommenttinne 😃. Joka jumalan annelihaukkumisessa ne kaksi yläpeukkua ja muissa kaksi alapeukkua. Plus että jos tässä ketjussa olisi joku oikeasti ei-ulvila-jauhaja, kommentoinnissa olisi edes jotain substanssia.
Vaikka Anneli vapautettiinkin syytteistä, Annelia silti itseä kaivelee että osa ihmisistä uskoo hänen tehneen murhan. Siksi hän haluaa näillä palstoilla puhdistaa mainettaan ja pitää keskustelua yllä Ulvilan surmasta.