Mama nuudelit ja riippuvuus.
Mikään ei ole ollut yhtä addiktoitavaa kuin mama nuudelit/ kanan maku. En pysty lopettaa niiden syömistä.
Kohtalotovereita??
Kommentit (38)
Luulin olevani ainoa hullu. MaMa kana nuudelit ja mieluiten se pieni pakkaus.
Apua, ei oo totta, mama-nuudeleista aloitus. Ja kuin olisin itse kirjoittanut! Nytkin nousee vesi kielelle pelkästä ajatuksesta :D
Paitsi että mulla on heikkoutena ankan makuinen mama-nuudeli. Hamstraan niitä kaappiin varalle, muiden nuudeleiden alle piiloon perheeltä. Keitän niitä itselleni pikkunälkään välillä. Nyt on varmaan pakko, kun muistutitte ;)
Mama nuudelit ja whole wheat. Syö muuten kuivanakin. Mausteita on ikävä kyllä korvattu suolalla siitä mitä Mamas oli aiemmin. Aiemmin se cayene pisti yskittämäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök. Pikanuudeli ei ole noin hyvää.
Parempiakin on olemassa.Ootko maistanut mama merkkiä vielä?
Olen maistanut. En kai muuten sanoisi mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit koukuttaa :)
Väärin. Suola koukuttaa. AP selvästi mainitsi, että tarvitsee ne mausteet nuudeleihin, eli suolan.
Vierailija kirjoitti:
Apua, ei oo totta, mama-nuudeleista aloitus. Ja kuin olisin itse kirjoittanut! Nytkin nousee vesi kielelle pelkästä ajatuksesta :D
Paitsi että mulla on heikkoutena ankan makuinen mama-nuudeli. Hamstraan niitä kaappiin varalle, muiden nuudeleiden alle piiloon perheeltä. Keitän niitä itselleni pikkunälkään välillä. Nyt on varmaan pakko, kun muistutitte ;)
Hahaha. Kiva että löytyy kohtalontovereita! Mulla tosiaan on liian suuri riippuvuus näihin ja meneekin joka päivä. Jos ei ole mamaa ni olen kärttyinen :D
AP
Mamanuudelit ovat huonontuneet tänä vuonna!
mmm ranebow nuudelit + raejuusto...
m63
Mulla on sama juttu, vaikkakin syön Tom Yum - makua. Syön yleensä 1 pkt päivässä. Voi mennä välillä pari päivää etten syö, mutta vähintään 1-3 pkt menee viikossa.
Joskus tuunaan nuudeliannostani ja lisään siihen limeviipaleita ja katkarapuja, kaadan sitten kuuman veden nuudeleiden ja ainesten päälle. Ihanan tulisia nuudeleita kyllä 😋
Kiva, nyt tekee taas Maman tulisia nuudeleita mieli :)
Luetteko saati sisäistättekö koskaan tuoteselosteita?
Maman kasviksen makuiset nuudelit plus raejuusto= täyttä nautintoa. Käyn yleensä Lidlissä kaupassa, mutta lähi-Alepasta käyn säännöllisesti hakemassa kasan kyseisiä nuudeleita. On ne vaan niin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Luetteko saati sisäistättekö koskaan tuoteselosteita?
Luen ja sisäistän.
Ovat tosi koukuttavia. Vaarallisia suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit koukuttaa :)
Väärin. Suola koukuttaa. AP selvästi mainitsi, että tarvitsee ne mausteet nuudeleihin, eli suolan.
Nopea hiilari + tyydyttynyt rasva + suola/sokeri on se koukkukombo joka vaikuttaa ihmisen aivoihin kuin huume.
Ja noi nuudelit on kyllä todella hyviä, raejuuston kanssa tai purkillinen tonnikalaa joukkoon niin jes.
Heh, ilmankos se "vihanneksen" makuinen on jopa paras niistä.