Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mama nuudelit ja riippuvuus.

Vierailija
12.03.2017 |

Mikään ei ole ollut yhtä addiktoitavaa kuin mama nuudelit/ kanan maku. En pysty lopettaa niiden syömistä.

Kohtalotovereita??

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun! Syön niitä välillä myös sellaisenaan, siis niinkuin leipää. :D

Vierailija
2/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että mulla menee 2xpakettia päivässä. Ovat ihanan tulisiam,makuisia ja tayteläisiä. Jos en saa muutamaan päivään mamaa niin hiki nousee :D Ja olen aika laiha vaikka epäterveellistähän tuo on. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mama nuudelit on kyllä hyviä. Oma suosikkini on katkaravun makuinen

Vierailija
4/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmottaudun! Syön niitä välillä myös sellaisenaan, siis niinkuin leipää. :D

Haha oon kuullut että jotkut pystyy syömään ilman keittämistä, vaikka mulle ei kylläkään menis alas ilman kaikkia niitä mausteita :D

ap

Vierailija
5/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin just lähteä ostamaan niitä tom yumin makuisia kaupasta. Hirveetä vaan vessakäynnit seuraavana päivänä.

Vierailija
6/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lirautin pienen tilkan tomaattikeittoa , kananmakuisen maman päälle ja maku oli taivaallinen.

Vierailija
7/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit koukuttaa :)

Vierailija
8/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä täysjyvä Mama-nuudeleista ja laitan niihin pelkkää chilijauhetta. Namsk!

Vierailija
9/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se natriumglutamaatti.

Vierailija
10/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Yum Yum ja Mama nuudelit on hyviä. Joudun tosin nykyään syömään niitä riisiversioita, kun en saa enää syödä vehnää :(

Vierailija
11/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mama reseptisi?

Vierailija
12/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan tom yam -nuudelit oli parhaita, mutta sitten niistä tehtiin jotain rapunuudeleita, enkä syö lihaa, joten se oli sitten siinä. Mamat ja muut ei pääse lähellekään noita Pirkan nuudeleita. Harmi. Olisivat edes käyttäneet jotain aromia tuomaan sen katkaravun maun (monissa muissa "lihanuudeleissa" on tehty näin), mutta niissä on ihan aitoa tavaraa mukana.

Vierailija
13/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pirkan kananuudelit on tosi koukuttavia! :D

Vierailija
14/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eroon. Mulla meni vatsa aina niistä sekaisin. Nyt kun olen maistanut, niin tuntuu kuin koostumus olisi muuttunut lötkömmäksi siitä mitä oli ennen.

Vierailija
15/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etnisistä kaupoista saa hyviä Mama-makuja, mm. tom yum pork (tms.).

Se aromivahvenne niissä koukuttaa, mutta myönnän että hyviä ovat.

Vierailija
16/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Pikanuudeli ei ole noin hyvää.

Parempiakin on olemassa.

Vierailija
17/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkan tom yam -nuudelit oli parhaita, mutta sitten niistä tehtiin jotain rapunuudeleita, enkä syö lihaa, joten se oli sitten siinä. Mamat ja muut ei pääse lähellekään noita Pirkan nuudeleita. Harmi. Olisivat edes käyttäneet jotain aromia tuomaan sen katkaravun maun (monissa muissa "lihanuudeleissa" on tehty näin), mutta niissä on ihan aitoa tavaraa mukana.

Söin tom yam - kana nuudeleita aikoinaan urakalla. Laitoin aina tilkan chilikastiketta mukaan ja kun nuudelit oli valmiit laitoin knorr tomaattikeittoa paljon joukkoon ja olin niin koukussa. Rahaa noihin sai palamaan aika paljon koska knorr keitto oli silloin jotain 3,50e , ja se riitti johonkin kahteen nuudelikertaan. Mut oli harmi että meni nuudelit pois, ja kasvissyöjien kannalta vielä harmimpi. Knorr keittokin meni samoihin aikoihin pois myynnistä :(

Vierailija
18/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin eroon. Mulla meni vatsa aina niistä sekaisin. Nyt kun olen maistanut, niin tuntuu kuin koostumus olisi muuttunut lötkömmäksi siitä mitä oli ennen.

Mulla tulee välillä kanssa lötköjä ja mauttomia nuudeleita, mutta sitten taas hetken päästä maku ja koostumus  on kohillaan. Mietin että voiko olla vaika huono erä kyseessä, mutta toisaalta saan tosi hyviä jos vaan laitan vähän vettä, niin ei tulekkaan niin lötköjä :D

Vierailija
19/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Pikanuudeli ei ole noin hyvää.

Parempiakin on olemassa.

Ootko maistanut mama merkkiä vielä? 

Vierailija
20/38 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekömuuten, että esimerkiks just Maman nuudelit (mm. kana, naudanliha, ankka, possu) ja Pirkan liha- ja kananuudelit on itseasiassa vegaanisia. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän