Miten saada mies tajuamaan että olen lähdössä, että tämä oli nyt tässä?
Häipyisin heti jos voisin, mutta uutta asuntoa ei vielä ole.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, drama queen.
Se mies lähtee pikapuoliin itse, joten ei sun kannata niitä asuntohakemuksia mihinkään lähettää.
Lähetetty jo. No ehkä soitan sen äidille että ottaako poikansa takasin, niin pääsen nopeammin eroon.
Vai että "heitin sormuksen jo menemään" Hah, siellä se vessassa taitaa olla. Kannattaako syyttää Elisaa joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti miehen jättämä provo. Kannattaisiko Juha-Matti miettiä. Ei ole vielä uutta asuntoa, eikä äitiä ja isää.. Hah.
Ei kaikilla ole, vaikka sinulla on.
Miten saisit ap itsesi tajuamaan, että kun olette eronneet, niin miehen tajuamiset ei kuulu sinulle enää pätkän vertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vai että "heitin sormuksen jo menemään" Hah, siellä se vessassa taitaa olla. Kannattaako syyttää Elisaa joka asiasta.
Ketä ihmeen Elisaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tajua kun pakkaat kamasi ja häivyt. Jos kiire niin vaikka äitin luo.
Entäs kun ei ole äitiä?
Eikä isää.
hohhoijakkaa. Saako se tuoda uuden typsyliinin vielä sillä aikaa kun mietit, että mihin lähdet ?
Siis kysyt meiltä miten saisit miehen provosoitua tyydyttämään jotain narsismiasi ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tajua kun pakkaat kamasi ja häivyt. Jos kiire niin vaikka äitin luo.
Entäs kun ei ole äitiä?
Eikä isää.hohhoijakkaa. Saako se tuoda uuden typsyliinin vielä sillä aikaa kun mietit, että mihin lähdet ?
Ei koska en halua että tulee istumaan minun sohvalleni ja keittämään kahvia minun kahvinkeittimellä ja juo minun kahvikupeistani etc.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisit ap itsesi tajuamaan, että kun olette eronneet, niin miehen tajuamiset ei kuulu sinulle enää pätkän vertaa?
Kun se luulee vielä voivansa kysyä että voiko lainata mun korttia että saa tupakkaa, niin se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se luulee vielä voivansa kysyä että voiko lainata mun korttia että saa tupakkaa, niin se ärsyttää.
Et lainaa. Jatkat vain pakkaamista. Eihän siinä sen kummempaa.
Tämä on oikeasti miehen jättämä provo. Kannattaisiko Juha-Matti miettiä. Ei ole vielä uutta asuntoa, eikä äitiä ja isää.. Hah.