Aihe vapaan aloituksista pitää poistaa sivut
Ja pistää koko aloituksen sisältö rullattavaksi.
Koska joka ikisessä aloituksessa peukut ja osallistuminen tyssää kuin seinään kakkossivulla. Enkä ihmettele, ei sinne jaksa kukaan klikata.
Ehdottanut tätä jo aiemmin mutta kovasti itkua tulee aina. Vaikka voi itse todistaa asiaa missä tahansa aloituksessa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla vaihtoehtona:"näytä kaikki" jota voisi klikata ja alkaa rullata.
Juu, tämä. Ja se pysyisi muissakin aloituksissa, koska muuten - kukaan ei edelleenkään jaksaisi klikkailla turhia.
Ja ylläpito voi sitten tarkkailla että kuka lataa enemmän sivuja - vapaasti rullailevat vai sivuja käyttävät. Ihan kuin asiasta olisi jotain epäilystä...
Kiitos hyvästä ideasta!
Vierailija kirjoitti:
Koska joka ikisessä aloituksessa peukut ja osallistuminen tyssää kuin seinään kakkossivulla. Enkä ihmettele, ei sinne jaksa kukaan klikata.
Ehdottanut tätä jo aiemmin mutta kovasti itkua tulee aina. Vaikka voi itse todistaa asiaa missä tahansa aloituksessa.
Kännykkä/tablettisurffaajan ongelma. Käyttäisit vaan suosiolla PC:tä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität. Just pceellähän mä käytän.
Häh! ei mulla ainakaan töki sivut ei kakkos eikä kolmos eikä viidestoistakaan. Ehkä Ap:n tarttis ostaa vain hieman uudempi kone ja nopeempi yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität. Just pceellähän mä käytän.
Ei mulla vaan ole mikään ongelma edetä kakkossivua edemmäs jos ketju on pitempi. Jos ei jaksa klikata ni vika on tuolin ja näppiksen välissä, ei palstassa.
Pitäisi olla vaihtoehtona:"näytä kaikki" jota voisi klikata ja alkaa rullata.