Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenta! Mikä sai sinut heräämään aikaisin näin sunnuntaina?

Vierailija
12.03.2017 |

Mie aamunavetalla 😊

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tunti sitten itsestäni, varmaan valoisuuteen. Olin käynyt nukkumaan eilen  puoli yhdentoista maissa, joten sain kuitenkin ihan mukavasti nukuttua.

Vierailija
22/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nukkunut jo tarpeeksi, enää ei väsytä! :) Oon raskaana, unen määrä on vähentynyt ja enää en saa nukuttua pitkään vaikka mahdollisuus muuten olisikin. Ja tänään lähdetään veljenpojan ristiäisiin, ajomatkaa useampi tunti suuntaansa niin ei haittaa vaikka heräsinkin, ehdin laittaa perheelle aamupalan ja vielä pakkailla viimeisiä kamppeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ilta- ja aamuvirkku, harvoin nukun kahdeksaan tai yhdeksästä puhumattakaan. Pärjään lyhyemmillä yöunilla kuin moni muu, esimerkiksi puoliso nukkuu aina n. 2,5h minua pidempiä yöunia.

Vierailija
24/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, viimeisen kk ajan herännyt 4-6 aikaan. Eilen tuli valvottua puoli yhteen ja silti 6 ylös, ei vaan maistu uni mutta iltapäivällä iskee jumalaton väsy

Vierailija
25/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hakea sukulainen lentokentältä, sitä ennen siivoan ja valmistelen lounasta.

Vierailija
26/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heräsi ja herätti puoli seitsemän. Nyt katsotaan olkkarissa tv: tä hissukseen, että vaimo saa nukkua.

Vierailija
27/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa herätti raapimalla makkarin ovea kuudelta. Varmaan pissahätä oli. Onneks ne alkaa kohta viettämään yöt ulkona kun ilmat lämpenee. Talvisin aina ovat mielellään ainakin pakkasyöt sisällä.

Vierailija
28/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, viimeisen kk ajan herännyt 4-6 aikaan. Eilen tuli valvottua puoli yhteen ja silti 6 ylös, ei vaan maistu uni mutta iltapäivällä iskee jumalaton väsy

Onko stressiä tai huolia? Itsellä jos niitä on, ihan varmaan herään joskus 3-4 aikoihin yöllä, eikä tietty tuu enää uni. Päivällä on pakko ottaa pienet päikkärit.

Vierailija
29/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella vissiin uusinut korvatulehdus, mies lähti käyttään just lääkärissä. :( 06.30 asti oltu ylhäällä.

Vierailija
30/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta menossa nukkumaan (yötyö)

Vierailija
31/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupano. Ei malta nukkua.

Vierailija
32/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilainen herätti. Aamupalaa molemmille, pyykit koneeseen ja kymmeneksi pojan sählyharkkoihin

Vierailija
33/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin seiskalta kun lapsi herätti ja kysyi saako katsoa läppäriltä lastenohjelmia. Tein sitten aamuisia hommia, pyykit koneeseen, tyhjensin astianpesukoneen, keitin teetä ja tein aamupalaa ym. Nyt voi köllötellä hetken sohvalla ja vilkuilla nettiä.

Vierailija
34/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen kahdeksaa. Raskaudesta johtuvaa.

Vierailija
35/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin lukemaan huomiseen tenttiin

Vierailija
36/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoissa nukkumaan ja pirteänä aamulla koirien kanssa lenkille, niin ei mene ne vähät vapaapäivät nukkuessa.

Eli järki saa ainakin minut heräämään ajoissa myös viikonloppuisin. Kyllä sä siellä haudassa sitten nukkua saat.

Vierailija
37/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viideltä aivan järkyttävään painajaiseen enkä sen jälkeen enää saanut unta. Väsyttää :(

Vierailija
38/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tosi ärsyttävää unta. En viitsi mennä takaisin sänkyyn pyörimään, joten täällä ärsyttelen itsekseni, muu poppoo nukkuu.

Vierailija
39/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin reilu tunti sitten ennen herätyskelloa, oon lähössä kohta ratsastamaan.

Vierailija
40/62 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus 1,5v alko repimään tukasta n. 6.30.

Vedin peiton pään päälle ja jatkoin unia vielä seiskaan, minä en nouse ennen sitä koska ei oo pakko 😂