Naiset kertovat, millaista on tapailla pienipeniksistä miestä
”Ei mikään iso juttu”
”Mieheni penis on pienin, mitä olen koskaan käsitellyt. Se ei kuitenkaan ole mikään iso juttu meille. Hän ikään kuin pitkitti seksin harrastamista muutaman kuukauden ja aloin pitää sitä outona. Ensimmäisen kerran kun näin hänen peniksensä, en huomannut, kuinka pieni se oli. Oli pimeää ja kaikki tapahtui äkkiä.
Parasta seksin harrastamisessa pienipeniksisen kanssa on, että hän haluaa kokeilla aina uusia asentoja, mikä tuntuu minusta hyvälle. Pahinta on, että itselläni kestää kauan saada orgasmi verrattuna miehiin, joilla on suurempi penis.”
Kommentit (17)
”Parasta seksiä ikinä”
”Tapailen miestä, jonka kalusto ei ole iso, mutta hän tietää, miten miellyttää naista. Ensimmäistä kertaa, kun harrastimme seksiä, se oli parasta, mitä olen kokenut koko elämäni aikana. Kyllä, huomasin, että hänellä oli pieni penis, mutta hän korvasi sen monin tavoin.
Hän tiesi miten ja mistä koskea minua. Hän kiusoitteli paljon. Se oli hauskaa seksiä enkä edes välittänyt hänen peniksensä koosta, koska hän osasi käyttää käsiään ja kieltään.”
IS=ap.
Koolla on väliä... jos joku väittää muuta ei ole koskaan saanut isoa.
Sillä "iso"mies hoitaa jo itse aloituksen eri tavalla kuin pieni mies....ap.
Ei koskaan ole ollut ongelmaa saada orgasmia nk.pienipeniksisen kanssa. Seksimme on toiminut todella hyvin ja en vaihtaisi taitavaa miestäni pois..ap.
Kompensoin pienestä peniksestäni johtuvia itsevarmuusongelmia sillä, miten näyttäydyn arjessa. Ylikorostan esim. varakkuuttani, jota ei tosiasiassa ole. Naisen kanssa en uskalla kuitenkaan olla, vaikka niitä saisinkin. Ja mersumiehille semmosia terveisiä, että minä en viivalle lähde....................ap.
Tapailin vähän vanhempaa miestä ...
Suhde pysyi pelkkänä pussailu- ja hyväilylinjalla jonkin aikaa, kunnes koitti h-hetki... En nähnyt hänen penistä, mutta en ole ikinä saanut niin isoa !!! Olinhan housujen läpi tuntenut aikaisemmin käsikopelossa, että miehellä oli valtava käärme , mutta hommaillessa sen vasta tajusi !
Mieluummin olisin ottanut pientä, sillä isosta en pystynyt nauttimaan ! Sattui ja tuntui epämiellyttävältä...............ap.
Tottakai koolla on väliä. Se taas riippuu ihmisestä, minkä kokonen on itselle sopiva. Max. 15 cm on ok, muut sattuu....................ap
Nää on näitä juttuja jossa pikku pili on kuitenkin se 15 cm.
Mutta kun mennään saman verran kympistä miinukselle, en usko että pikku pilille löytyy kehuja. Valehtelematta pari kertaa päätynyt alle 10 cm tyypin kanssa sänkyyn.
Kyllä se on improvisaatiota mutta ei juhlaa, pari kertaa ollut sellainen 25 plus, se sattuu kyllä mutta se on juhlaa.
Valitettavasti ovat kiinni muuten väärän tyyppisissä miehissä.......................ap
Olen itse hyvinvarusteltu. Se on jännä miten naiset jakavat tietoa tyttökavereilleen, siitä kenellä on iso. Juttu pidetään kuitenkin pienessä piirissä, jotta kaverista riittää tarpeeksi usein kaikille porukan mimmeille. Ainakin minun tuntemani naiset nautttivat suunnattomasti kun paras tyttökaverikin saa oikein kunnolla.................ap <
Ei ole pieniä peniksiä on vain isoja veneitä kaislikossa.Myös kansainvälisillä reiteillä laivan ruuma on auki.
Pieni ja käyrä. Karmeinta ikinä. Liian iso, kauheaa, itse olen pieni ja tiukka. Sopivan kokoinen on paras itse kullekin. ap<
Naiset ovat pitäneet minua hyvänä rakastajana (täsät on toki aikaa).Kiva juttu tietty. Olen rela sängyssä, otan huomioon, seuraan reaktioita ja olen aika herkkä kiihottumaan. Erektio on jostain syystä hitsin hyvä, vaikka olen jo 56. Vuosesta 1984 vain yksi nainen, vaimoni. Vaimo tulee aina ainakin kerran, yleensä kaksi tai kolme. Johtuu siitä, että emme enää tässä iässä kanita alvariinsa ja lataus on rakastellessa kova. Vaimo saa orgasmin yhdynnässä ilman kikkailua, aina on saanut. Toki sitä aika lailla kuherrellaan ja vehdataan enne penetraatiota. Otamme asian ilolla. En ole erityisemmin miettinyt välineeni kokoa, vaimon mukaan normaali plus. Sanoo, että varsin kaunis erektiossa, tämä on lystikäs huomio. Kai naisillakin on eri kokoisia emättimiä. Jos penis on pienempi, niin sitten pitää kai keksiä kaikkia kikkoja ja käyttää välineitä. Rakkaus on tärkeintä...ap
Pari viikkoa tapsilin miestä, jonka penis oli etusormeni kokoinen, pituudeltaan ja paksuudeltaan. Se oli todella surullista touhua. Olin niin kiltti, etten ensimmäisen kerran jälkeen kehdannut viheltää peliä poikki, vaan tapasin hänet vielä toisen, ja kolmannenkin kerran.. Ehkä toivoin miehen kasvaneen joka kerran välissä?! Toivo oli turha, mies oli täysin turha, jos petipuuhista puhutaan. Kehtasi kuitenkin arvostella jossain välissä ulkonäköäni, jolloin päätin suhteen. Siltikään en haukkunut hänen minimaalista kokoaan, liian kiltti olen mitä ilmeisimmin. Nykyään tämä tyyppi on naimisissa, säälin hänen vaimoaan. Onneksi itse löysin oikean kokoisen miehen!<<< ap
Ei sillä oo oikeesti mitään väliä. Olen saanut suuren suurta, suurta ja pientä. Ja parasta seksiä olen pienen kanssa saanut. Ja saan edelleen. Olen täysin tyydytetty vaikka miehelläni on pieni. Elämässä on muutakin ja parisuhteessa kuin munan koko.. hohoijaa.. Miksi te ootte noin pinnallisia? alma-tuuli
MItä vitun kullimonologia ap tässä ketjussa koko ajan käy itsensä kanssa? Ihmiset ovat eri kokoisia, näköisiä ja pituisia. Kukaan ei oikeasti mahda mitään sille miltä näyttää. Suurin osa naisistakin esim. on ihan vitun rumia lehmiä kun kuoritaan ne illuusiomaiset meikkimaalit naamasta pois.
”Itseluottamus kunnossa”
”Poikaystäväni penis on minikokoa, mutta hänen itseluottamuksensa on katossa. Ensimmäistä kertaa tilanteen lämmettyä, otin hänen housunsa pois, näin hänen peniksensä ja naurahdin. Luulin, että se olisi ollut suurempi jäykkänä, mutta se ei ollut. En halunnut olla loukkaava, mutta naurahdin siksi, että tunsin itseni hermostuneeksi katsoessani sitä.
Hän ei oikeasti välitä peniksensä koosta ja kertoo jatkuvasti, että koolla ei ole väliä. Kuitenkin ajattelen, että koolla on jollakin tavalla väliä, koska hyvänä puolena on itsevarma mies, joka kohtelee minua kaikin tavoin hyvin.”--ap.