Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Yksin baarissa oleva mies on todella epäilyttävä naisten mielestä"

Vierailija
11.03.2017 |

Poimin otsikossa olevan toteamuksen toisesta ketjusta (http://www.vauva.fi/comment/29017263#comment-29017263) ja se tuntui niin panavasti sanotulta, että halusin nostaa vähän näkyvämmin keskusteluun.

Onko juttu ihan oikeasti näin? Olen kyllä jostain lukenut, että miehen kiinostavuutta naisten silmissä lisää, jos hänen seurassaan on miespuolisia kavereita. Ehkä se on merkki miehen sosiaalisuudesta tai jostain.

Mitä sanoo palstan naiset? Onko kivempi, että baarissa juttusille tulee yksin oleva vai jostain kaveriporukasta irtautuva mies? Tuntisitteko olonne viihtyisämmäksi ja turvallisemmaksi, jos miehet eivät tulisi baariin yksin?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkö takia muhun on joskus suhtauduttu jo lähtökohtaisesti vähän nuljasti, vaikka iskumielessä en ole koskaan lähestynyt ketään ja olen itse kohtelias? Joskus katsotaan kuin ruttotautista ja ympärillä on tilaa, vaikka baari on muuten täynnä. Mulla ei ole kavereita, koska en jaksa pitää yllä pinnallisia ihmissuhteita ja mulla menee paljon aikaa harrastuksiini, joita myös teen yksin. Joskus haluan käydä ihmisten seassa istumassa ja ehkä juttelemassa.

Ja kuvittelenko vaan vai onko ihmiset muuttuneet ilkeämmiksi ja pinnallisemmiksi sosiaalisen median yleistyttyä? Ihan tosielämässä ollaan epäkohteliaampia ja ääliömäisempiä kuin ennen.

Minä ainakin otan ilon irti tanssilattialla jos saan kerrankin ympärilleni tyhjää tilaa. Olen itse asiassa aika hyvä tanssimaan ja silloin naisia alkaa usein tulemaan lähelleni. Ennen häpesin, mutta nykyään ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelevat. Eivät he kuitenkaan edes tunnista minua seuraavalla kerralla nähdessään ja vaikka tunnistavatkin, niin en jaksa enää hävetä sitä, että pidän hauskaa. 

Mistä tietää, onko hyvä vai huono tanssija? On aika kiusallista seurata, kun keski-ikäinen ihminen joraa niin isosti, että ympärille tulee tilaa ihan turvallisuussyistä.

Vierailija
62/68 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkö takia muhun on joskus suhtauduttu jo lähtökohtaisesti vähän nuljasti, vaikka iskumielessä en ole koskaan lähestynyt ketään ja olen itse kohtelias? Joskus katsotaan kuin ruttotautista ja ympärillä on tilaa, vaikka baari on muuten täynnä. Mulla ei ole kavereita, koska en jaksa pitää yllä pinnallisia ihmissuhteita ja mulla menee paljon aikaa harrastuksiini, joita myös teen yksin. Joskus haluan käydä ihmisten seassa istumassa ja ehkä juttelemassa.

Ja kuvittelenko vaan vai onko ihmiset muuttuneet ilkeämmiksi ja pinnallisemmiksi sosiaalisen median yleistyttyä? Ihan tosielämässä ollaan epäkohteliaampia ja ääliömäisempiä kuin ennen.

Minä ainakin otan ilon irti tanssilattialla jos saan kerrankin ympärilleni tyhjää tilaa. Olen itse asiassa aika hyvä tanssimaan ja silloin naisia alkaa usein tulemaan lähelleni. Ennen häpesin, mutta nykyään ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelevat. Eivät he kuitenkaan edes tunnista minua seuraavalla kerralla nähdessään ja vaikka tunnistavatkin, niin en jaksa enää hävetä sitä, että pidän hauskaa. 

Mistä tietää, onko hyvä vai huono tanssija? On aika kiusallista seurata, kun keski-ikäinen ihminen joraa niin isosti, että ympärille tulee tilaa ihan turvallisuussyistä.

Naiset ovat tulleet sanomaan, enkä ole pitänyt sitä vittuiluna, koska ovat selvästi olleet kiinnostuneita ja osa lähtenyt matkaankin illan päätteeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille suuremmat riskit yhden yön jutuissa/miessuhteissa ylipäätään, joten yksinäisistä miehistä ei ikinä tiedä mitä hulluja sarjamurhaajia/raiskaajia saattavat olla. Ei tietenkään kaikki ole, tai edes monet, mutta ihan järkevää suojella itseään.

Kyllä sanoisin että eritoten yöelämässä ne sosiaaliset kaveriporukan johtajat ovat selvästi suurempia riskejä. Jonkinlainen narsistinen kiusaaja on aika todennäköinen persoonallisuus heillä.

Vierailija
64/68 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa omia kokemuksiani... :D On aivan totta että yksin baarissa olevaa pidetään jotenkin outona ja ehkä jopa säälittävänä. Tapaamistani yksinäisistä miehistä suurin osa ON ollut jollain tapaa outoja. Sellaisia joista en kiinnostuisi tai edes haluaisi viettää heidän kanssaan seuraa. Tapaamistani yksinäisistä naisista osa on ollut outoja, mutta suurin osa kyllä ihan mukavia ihmisiä, vaikkakin alkoholisteja. :) Eli ovat tulleet juomaan ennemmin kuin hakemaan seuraa.

MUTTA!!! Siellä joukossa on myös ihan normaaleja, mukavia ja kiinnostavia ihmisiä. Joten ehkä suurin osa (nimenomaan oman kokemukseni mukaan) on outoja hyypiöitä, mutta ei kannata tuomita vain sen perusteella että joku on liikkeellä yksin.

Esim. mieheni on todella sosiaalinen tapaus ja voi lähteä mihin baariin vain mihin vuorokaudenaikaan vain ja hän löytää aina jutteluseuraa, niin miehistä kuin naisistakin (paitsi ehkä jos vain muutama henkilö paikalla jotka selvästi haluavat olla omissa oloissa). Hän osaa olla rento ja normaali yksinkin ollessaan, on lisäksi aina kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin.

Itse olen muutaman kerran sopinut ystävän kanssa että nähdään baarissa. No, olen mennyt itse ajoissa sovittuun paikkaan, yleensä pubiin. Ja sitten ystävä onkin ollut myöhässä ja olen joutunut tunninkin odottamaan häntä. Minulle nämä kokemukset ovat olleet kauheita, niin paljon olen saanut kummastuneita katseita. Joskus ihmiset tuijottavat kuin halpaa makkaraa ja kiertävät mahdollisimman kaukaa. Yritä siinä sitten rentona istuskella ja odottaa ystävää. En ole sellainenkaan ihminen joka viitsisi baarissa alkaa älypuhelinta räpläämään, ennemmin kuuntelen musiikkia ja katselen ympärillä olevaa menoa, jos vaikka joku tuttu sattuisi tulemaan vastaan. Kuitenkin, olen nähnyt kummatkin puolet ja sanoisin että ei kannata tuomita vain sen takia että joku on yksin liikenteessä. :D

Vierailija
65/68 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa omia kokemuksiani... :D On aivan totta että yksin baarissa olevaa pidetään jotenkin outona ja ehkä jopa säälittävänä. Tapaamistani yksinäisistä miehistä suurin osa ON ollut jollain tapaa outoja. Sellaisia joista en kiinnostuisi tai edes haluaisi viettää heidän kanssaan seuraa. Tapaamistani yksinäisistä naisista osa on ollut outoja, mutta suurin osa kyllä ihan mukavia ihmisiä, vaikkakin alkoholisteja. :) Eli ovat tulleet juomaan ennemmin kuin hakemaan seuraa.

MUTTA!!! Siellä joukossa on myös ihan normaaleja, mukavia ja kiinnostavia ihmisiä. Joten ehkä suurin osa (nimenomaan oman kokemukseni mukaan) on outoja hyypiöitä, mutta ei kannata tuomita vain sen perusteella että joku on liikkeellä yksin.

Esim. mieheni on todella sosiaalinen tapaus ja voi lähteä mihin baariin vain mihin vuorokaudenaikaan vain ja hän löytää aina jutteluseuraa, niin miehistä kuin naisistakin (paitsi ehkä jos vain muutama henkilö paikalla jotka selvästi haluavat olla omissa oloissa). Hän osaa olla rento ja normaali yksinkin ollessaan, on lisäksi aina kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin.

Itse olen muutaman kerran sopinut ystävän kanssa että nähdään baarissa. No, olen mennyt itse ajoissa sovittuun paikkaan, yleensä pubiin. Ja sitten ystävä onkin ollut myöhässä ja olen joutunut tunninkin odottamaan häntä. Minulle nämä kokemukset ovat olleet kauheita, niin paljon olen saanut kummastuneita katseita. Joskus ihmiset tuijottavat kuin halpaa makkaraa ja kiertävät mahdollisimman kaukaa. Yritä siinä sitten rentona istuskella ja odottaa ystävää. En ole sellainenkaan ihminen joka viitsisi baarissa alkaa älypuhelinta räpläämään, ennemmin kuuntelen musiikkia ja katselen ympärillä olevaa menoa, jos vaikka joku tuttu sattuisi tulemaan vastaan. Kuitenkin, olen nähnyt kummatkin puolet ja sanoisin että ei kannata tuomita vain sen takia että joku on yksin liikenteessä. :D

Minä käyn yksin baareissa, vaikka minulle ei ole helppoa mennä juttelemaan tuntemattomille ihmisille. Olen myös aika tarkka seurani suhteen, enkä jaksa käydä aina niitä samoja keskusteluja sellaisten ihmisten kanssa, joilla ei ole mitään annettavaa minulle. Tämä seurauksena minua pidetään varmasti toisinaan outona, kun en yritä edes hakea seuraa ellei kohdalle satu oikeasti mielenkiintoista tapausta. Minua ei kuitenkaan juurikaan kiinnosta ihmisten mielipiteet. Ne ihmiset, joita yksin olemiseni vaivaa ja huvittaa eivät ole kuitenkaan sellaisia, jonka ajattelulle antaisin kovinkaan suurta arvostusta. Tähän ikään mennessä on jo oppinut, että tyhmien ihmisten mielipiteistä ei kannata välittää mitään, eikä tuollaiset ihmiset voi loukata minua oikeastaan mitenkään. 

Vierailija
66/68 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni baarissa käy vain just semmosta stereotyyppistä naisporukkaa joka etsii niitä panoalfoja. Ei hissukan miehen paikka. Niin kuin ei hissukan naisenkaan. Itse en ainakaan naisena mene seuraa etsimään, juomassa korkeintaan voisi käväistä vaikkei se holi minua kiinostakaan.

Vierailija
67/68 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehille

rotu"realisteille" ja valkoisille ritareille

Vierailija
68/68 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli, jos mies haluaa naisseuraa, hänen on parasta hankkia ensin miesseuraa? Monenlaista vinkkiä on tullut vastaan, mutta ei vielä tällaista! :-D

Kyllä tätä on yritetty kertoa hankalimmin pariutuville mutta eivät ota kuuleviin korviinsakaan täällä. Nyt kun naisena tiedän mitä yksinäisten susien päässä liikkuu en edes harkitse jos yksin jään. En uskalla! Jos miehellä on kavereita edes joku pitää häntä täyspäisenä.

Kaikilla on kavereita, ne vaan eivät välttämättä ole siellä baarissa mukana. Monella saattaa olla tilanne, että kaverit ovat parisuhteessa eikä heillä ole aikaa lähteä baariin. Älkää olko yksinkertaisia, erilaisia tilanteita on tuhansia.