Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiljainen mies saa naisen??

Vierailija
11.03.2017 |

niin jos sosiaalisenkin jos vaikeaa saada naista miten hiljainen mies sitten voi saada tyttöystävän

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä palsta täyttyy estoisista miehistä, jotka eivät saa naista. Alkaa kyllästyttää ja ärsyttää. Sori vaan.

Valittavat täällä sitten ja syyllistävät. Ikään kuin se olisi naisten vika. Tietty naiset ottavat parhaan, minkä pystyvät saamaan, eivätkä säälistä jotain arkaa.

Miten se arka pystyy puolustamaan perhettään, jos tulee vaikka sota ja poikkeusolot?

Vierailija
62/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla paras versio itsestäsi ja luottamalla siihen. On hyvä jos näet naisen ensisijaisesti ihmisenä ja tutustut siltä pohjalta. Kiinnostus herää, kun naiset näkevät kuinka hyvä tyyppi olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se arka pystyy puolustamaan perhettään, jos tulee vaikka sota ja poikkeusolot?

Kun taas itsevarma mies sanoo luodille pari valittua sanaa, niin luoti lopettaa fysiikan lakien noudattamisen siihen paikkaan.

Vierailija
64/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmalla on oma ase ja hän uskaltaa käyttää sitä ensin, jos joku aikoo ampua.

Jos olot menevät tuollaisiksi, että aseellisesti aletaan ryöstää koteja, niin tokihan sitten ase hankitaan silloin turvaksi. (Poliiseja ei riitä tuolloin tiettykään.)

Vierailija
65/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sosiaalisesti taitava jännämies kuten Axl Smith on naisten mieleen. Hiljainen jää sinkuksi, ikävä kyllä.

Tässä suhteessa jos Sigmund Freud astuisi kapakkaan, täämä smitti lökäpöksy kököttäisi nurkassa peukku suussa. Naiset kirkuisivat orgasmin partaalla pöksyt märkinä.

Vierailija
66/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on, mutta korkean statuksen ammatti (esim. lakimies, lääkäri) ja varallisuus auttavat asiassa.

Vierailija
67/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus -ujo mies ei saa komeaa muijaa.

Vierailija
68/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen nuorehko jonkun saa.

69/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla kuin suulas.

Tutustumalla. Puhumalla.

Tutustuen rauhassa ja vilpittömin aikein. Naisia voi lähestyä ihan tavallisesti esim. työ- ja opiskelupiireissä. Maan ei tarvitse täristä jalkojen alla eikä taivaan salamoida, kun se oikea astuu eteen. Ensin voi olla vaikka kolme vuotta kavereina.

Vierailija
70/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä palsta täyttyy estoisista miehistä, jotka eivät saa naista. Alkaa kyllästyttää ja ärsyttää. Sori vaan.

Valittavat täällä sitten ja syyllistävät. Ikään kuin se olisi naisten vika. Tietty naiset ottavat parhaan, minkä pystyvät saamaan, eivätkä säälistä jotain arkaa.

Ei kannata sekoittaa ujoutta aloitteen teossa selkärangan puutteeseen. Vaikka naisten lähestyminen on minulle vaikeaa, niin minun ylitseni ei todellakaan kävellä helposti jos asia on merkityksellinen. Tietenkään en lähde vääntämään ihmisen kanssa jos siitä ei ole mitään hyötyä.

Sodassa jokaisella on oma tehtävänsä, eikä se ole kenelläkään oman perheensä puolustaminen. 

Vierailija
71/77 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiljaisista miehistä, koska olen itse hiljainen nainen. Älämölö/hölöhölö-miehet tulevat liikaa iholle. Tämä on tietenkin makuasia.

Vierailija
72/77 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se suu pitää osata avata. Vaikka vähän rohkaisua avuksi. Huom vähän.

Ja lisäksi sen takeltelevan small-talkin lisäksi pitää uskaltautua tekemään se aloite, sillä naiset ei ainakaan oman kokemukseni mukaan tee mitään sillä sektorilla. He vain tuovat itseään tyrkylle ja odottavat sitä kahvittelukutsua. Jos sitä ei kuulu niin meno hyytyy silminnähden, koska nainen totesi mielessään että mies ei ollutkaan kiinnostunut.

Vierailija
73/77 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin hiljaiseen mieheen. En parisuhdemielessä, sillä olen itse naimisissa. Se hiljaisuus kehittyi ajoittaiseksi mykkäkouluksi, mikä on todella ahdistavaa. Vaikka aiemmin pidin häntä upeana tyyppinä, niin nyt toivon, ettei kukaan nainen saa häntä ristikseen. Kukaan ei ole sitä aggressiivista puhumattomuudella pahoinpitelyä ansainnut.

Eli miten hiljainen mies saa naisen? Tämänhetkisten tietojeni valossa joudun vastaamaan: Toivottavasti ei mitenkään.

Ja itseäsi pidät vallan erinomaisena parisuhdeaineksena, kun on varaa arvostella muita tuohon malliin?

Vierailija
74/77 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että tuttujen, mutta valitettavasti varattujen naisten kanssa juttu luistaa molemmin puoleisesti, mutta tuntemattomalle en osaa tai uskalla avata suutani? 

Varattujen naisten kanssa ei tietenkään ole omassa mielessä mitään "vaaraa" että homma menisi intiimiksi, eikä tarvitse yrittää esittää mitään parisuhde-ehdokasta kuten niille oudoille ja oletettavasti myös sinkuille naisille. Se on uskomattoman rasittavaa henkisesti, joten varattujen kanssa voi olla letkeän rennosti. Mikäli naisensaanti ei muuten onnistu, niin ilmeisesti pitää sitten tällaisia varattuja kytätä siltä varalta että menee parisuhde mönkään.

Vierailija
75/77 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4630 kirjoitti:

Samalla lailla kuin suulas.

Tutustumalla. Puhumalla.

Tutustuen rauhassa ja vilpittömin aikein. Naisia voi lähestyä ihan tavallisesti esim. työ- ja opiskelupiireissä. Maan ei tarvitse täristä jalkojen alla eikä taivaan salamoida, kun se oikea astuu eteen. Ensin voi olla vaikka kolme vuotta kavereina.

Aika vaikea olla täysin vilpitön, jos naista lähestyessä on aina taustalla se "ehkä tämä...". Kavereiden kanssa harvemmin tulee mitään syvempää, koska heitä pitää kavereina.

Vierailija
76/77 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on naisten hienot valinnat nähty, kun päiväkotiin kärrää lähes pelkästään yksinhuoltajamammat jälkikasvuaan joka aamu.

Vierailija
77/77 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä puhumaton mies, ei siis aloita mitään keskustelua ikinä ja melkein minä oon äänessä, mutta eipä niistä mitään kunnon keskustelua saa aikaiseksi. Tiesin kun tavattiin, ettei kovin äänessä ole, mutta muut ominaisuudet ovat sellaisia miksi kelpuutin tämän parisuhteeseen. Tympii kun toisaaltaan saa olla vaan hiljaa parisuhteessa. Samoin ku jos muita nähdään niin minä juttelen muiden kanssa. Onko kenelläkään täysin mykkiä miehiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi