Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiljainen mies saa naisen??

Vierailija
11.03.2017 |

niin jos sosiaalisenkin jos vaikeaa saada naista miten hiljainen mies sitten voi saada tyttöystävän

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan oli nk puhemiehiä. Kävivät hiljaisen miehen puolesta kertomassa naiselle, että hiljainen mies oli ihastunut tähän. 

Vierailija
22/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen mies saa naisen kun suostuu naisen aloitteeseen.

Näin juuri. Vaan sehän meneekin sitten niin, että aloite tulee naapurin rillipäältä läskiltä tai työpaikan keski-ikäiseltä akalta. Ja näitä hiljainen mies ei laske naisiksi, vaan hän odottaa aloitetta siltä samalta upeakroppaiselta puheliaalta ja aktiiviselta kaunottarelta kuin kaikki muutkin miehet. Ja hiljainen mies kuvittelee olevansa samalla viivalla, ja sitten ihmettelee miksi taaskaan ei käynyt tuuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että tuttujen, mutta valitettavasti varattujen naisten kanssa juttu luistaa molemmin puoleisesti, mutta tuntemattomalle en osaa tai uskalla avata suutani? 

Kuinka paljon tapaat naisia yleensä? Vai onko elämän sisältö naisten nettikiusaaminen? Miten ajattelit että olet normaali naisten kanssa irl jos arki koostuu kiusaamisesta? Ratkaisu on laittaa kone kiinni ja hankkia ihmiskontakteja niin paljon ettei jutteluun naisen kanssa lataudu niin paljon.

Minä olen ainakin haukkunut netissä ihmisiä jo yli kymmenen vuotta, eikä ole mitään ongelmaa käyttäytyä asiallisesti livenä. Ihan erilliset maailmat minulle. 

Ja naisia tulee ovista ja ikkunoista?

Naiivit miehet kuvittelevat, että tuollaiset maailmat pystyy pitämään ihan erillisinä. Karu tieto, mutta normifiksut naiset kyllä huomaavat ristiriidat käytöksessäsi. Eivät he välttämättä pysty sanomaan mistä se ristiriita tarkalleen ottaen syntyy. Mutta sen olemassaolon he tajuavat, ja se saa heidät välttelemään kyseistä miestä.

Vierailija
24/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lavatanssikurssille.

Vierailija
25/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni pitää hiljaisista miehistä. Ei hiljainen tarkoita luontaantyöntävää tai epämiellyttävää. Hymyily, kohteliaisuus ja toisen huomioon ottaminen vievät jo pitkälle. Täytyy sitä jotain kuitenkin suustaan ulos saada.

Vierailija
26/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että tuttujen, mutta valitettavasti varattujen naisten kanssa juttu luistaa molemmin puoleisesti, mutta tuntemattomalle en osaa tai uskalla avata suutani? 

Kuinka paljon tapaat naisia yleensä? Vai onko elämän sisältö naisten nettikiusaaminen? Miten ajattelit että olet normaali naisten kanssa irl jos arki koostuu kiusaamisesta? Ratkaisu on laittaa kone kiinni ja hankkia ihmiskontakteja niin paljon ettei jutteluun naisen kanssa lataudu niin paljon.

Minä olen ainakin haukkunut netissä ihmisiä jo yli kymmenen vuotta, eikä ole mitään ongelmaa käyttäytyä asiallisesti livenä. Ihan erilliset maailmat minulle. 

Ja naisia tulee ovista ja ikkunoista?

Naiivit miehet kuvittelevat, että tuollaiset maailmat pystyy pitämään ihan erillisinä. Karu tieto, mutta normifiksut naiset kyllä huomaavat ristiriidat käytöksessäsi. Eivät he välttämättä pysty sanomaan mistä se ristiriita tarkalleen ottaen syntyy. Mutta sen olemassaolon he tajuavat, ja se saa heidät välttelemään kyseistä miestä.

Jonkin aikaa voi toki onnistua esittämään asiallista. Mutta kyllä se koko luonne sieltä ajan kanssa kuoriutuu esille.

Vierailija
27/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoikaapa, että miten tällaiselle hiljaiselle iehelle sanoisi nätisti, että jotain tarttis tehdä, jos aikoo joskus naista tai jopa naisen saada. Kaveri on tällainen hiljainen, jota ei joukossa huomata. On niin avuton hmisten kanssa, että surettaa katsella. Mutta auta armias, jos asiaa ottaa puheeksi, niin menee ihan lukkoon. Mutta jotain pitäisi tehdä: parantaa itsetuntemusta, treenata sosiaalisia taitoja, rohkaistua ihmisten ilmoille, jne. Miten ottaa asiat puheeksi, kun hiljainen mies ei ole kovin vastaanottavainen. Vai pitääkö vain katsella sivusta, kun toinen tuhlaa elämänsä olemattoman odotteluun.

Vierailija
28/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideoikaapa, että miten tällaiselle hiljaiselle iehelle sanoisi nätisti, että jotain tarttis tehdä, jos aikoo joskus naista tai jopa naisen saada. Kaveri on tällainen hiljainen, jota ei joukossa huomata. On niin avuton hmisten kanssa, että surettaa katsella. Mutta auta armias, jos asiaa ottaa puheeksi, niin menee ihan lukkoon. Mutta jotain pitäisi tehdä: parantaa itsetuntemusta, treenata sosiaalisia taitoja, rohkaistua ihmisten ilmoille, jne. Miten ottaa asiat puheeksi, kun hiljainen mies ei ole kovin vastaanottavainen. Vai pitääkö vain katsella sivusta, kun toinen tuhlaa elämänsä olemattoman odotteluun.

Jos ei halua asiasta puhua kanssasi, niin mitäpä sitä turhaan vääntämään. Kohta ei halua olla sinunkaan seurassasi jos häntä painostat.

Vierailija
29/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystipat tai kloroformia. Sitten nippusiteitä ja suukapula.

Vierailija
30/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskurepliikillä, esim "haluatko hyvää seuraa?" "No lähe sitten minun kanssa".

Vierailija
31/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt aivan rehellisesti, haluaisitko jälkeläistesi kärsivän samoista ongelmista kanssasi. Parempi olla hankkimatta puolisoa ja lapsia.

häh? kuka on sanonut että hiljainen  kärsii jostain??jotkut ei vain halua olla jotain paskaa puhuvia papukaijoja

32/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla.

33/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Itselleni kirjoittaminen on helpompaa alkuun, jos en tunne.

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

34/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

35/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseet olalle ja tanssikengät jalkaan!

36/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sullakin on mahkuja, mykilläkin on kumppaneita. (Ei pahalla) :D

Vierailija
37/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina, jonka olen ehkä täälläkin jossain jakanut.

Entisessä duunissa kävi eräskin hiljainen, ujompi palomies viikottain juomassa oluen. Hänellä oli silmää eräälle duunikaverille.

Puoli vuotta se ujo mies istui ja luki lehden ja joi oluensa. Sitten tämä tarjoilija neitonen kysäs, että mitä sä haluat? Hän punastui ja osotti sormella kys tarjoilijaa. Nainen ehdotti treffejä.

Siitä se tarina sitten lähti. Seurustelivat, asuvat ja kauniit häät vietettiin viime kesänä. Mä en ole koskaan nähnyt, niin ujoa ihmistä kuin tuo mies on ja mimmi sellainen suurisuinen ihminen, räväkkä. Ihana pari, niillä vaan toimii kaikki.

38/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka_ kirjoitti:

Tarina, jonka olen ehkä täälläkin jossain jakanut.

Entisessä duunissa kävi eräskin hiljainen, ujompi palomies viikottain juomassa oluen. Hänellä oli silmää eräälle duunikaverille.

Puoli vuotta se ujo mies istui ja luki lehden ja joi oluensa. Sitten tämä tarjoilija neitonen kysäs, että mitä sä haluat? Hän punastui ja osotti sormella kys tarjoilijaa. Nainen ehdotti treffejä.

Siitä se tarina sitten lähti. Seurustelivat, asuvat ja kauniit häät vietettiin viime kesänä. Mä en ole koskaan nähnyt, niin ujoa ihmistä kuin tuo mies on ja mimmi sellainen suurisuinen ihminen, räväkkä. Ihana pari, niillä vaan toimii kaikki.

Ihana love stoory, vois joku alkaa osottelee meikäläistäki

Vierailija
39/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiljainen mies pelkää naisissa?

Vierailija
40/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostuin hiljaisesta miehestä ja tein aloitteen.

Nyt olen suhteessa tähän hiljaiseen mieheen.

Eihän tästä mitään tule kun hiljainen mies ei osaa puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä