Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiljainen mies saa naisen??

Vierailija
11.03.2017 |

niin jos sosiaalisenkin jos vaikeaa saada naista miten hiljainen mies sitten voi saada tyttöystävän

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että tuttujen, mutta valitettavasti varattujen naisten kanssa juttu luistaa molemmin puoleisesti, mutta tuntemattomalle en osaa tai uskalla avata suutani? 

Eikö sinulla tule mitään mieleen? Vaikka kuulet omat ajatukset, et silti tiedä syytä moiseen? Erikoista ja todella outoa.

Vierailija
42/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen mies saa naisen kun suostuu naisen aloitteeseen.

Mitä suurin osa miehistä ei saa koko elinaikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnostuin hiljaisesta miehestä ja tein aloitteen.

Nyt olen suhteessa tähän hiljaiseen mieheen.

Eihän tästä mitään tule kun hiljainen mies ei osaa puhua.

On osattava erottaa hiljaisen hiljaiset ja ne, jotka jännittävät sinkkunaista, mutta osaavat jutella muille.

Vierailija
44/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen mies saa naisen kun suostuu naisen aloitteeseen.

Mitä suurin osa miehistä ei saa koko elinaikanaan.

Kun istuvat kotona tai baarissa vetävät pään täyteen.

Vierailija
45/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus ei ole miehessä mikään turnoff, ellei kyse ole hermostuneesta, kiusallisesta hiljaisuudesta. Ihan tavallinen, rauhallinen mies on aivan hyvä. Ujosteluhan sitä paitsi liittyy usein tuohon tutustumisvaiheeseen, sen jälkeen ujompikin yleensä oman kumppanin kanssa juttelee mistä vain. Kyllä minulle ainakin sellainen mies kelpaisi.

Ujous ja hiljaisuus kyllä hankaloittaa tutustumisvaihetta. Siihen kun löytyisi joku helpotus... Itse olen treffikumppanille kertonut etukäteen, ettei alkuviileyteni ole vaarallista, lämpenen vain hitaasti. Ettei tarvi olettaa sitä torjunnaksi. Toisaalta kerran eräs netissä kohtaamani mies olikin treffeillä ihan täysin lukossa. Meilit olivat olleet ihan toisenlaisia. Vein illan ajan keskustelua eteenpäin ja jatkoimme kirjoittelua. Kipinää ei syttynyt (ihan muista syistä), mutta hyvän kaverin sain, joka puhuu paljonkin ja on hyvin rento tavatessa. :) Vähän pitkämielisyyttä siis niille ekoille treffeille! Ujous ei ole syy tyrmätä heti.

Vierailija
46/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsup kirjoitti:

Hiljaisuus ei ole miehessä mikään turnoff, ellei kyse ole hermostuneesta, kiusallisesta hiljaisuudesta. Ihan tavallinen, rauhallinen mies on aivan hyvä. Ujosteluhan sitä paitsi liittyy usein tuohon tutustumisvaiheeseen, sen jälkeen ujompikin yleensä oman kumppanin kanssa juttelee mistä vain. Kyllä minulle ainakin sellainen mies kelpaisi.

Ujous ja hiljaisuus kyllä hankaloittaa tutustumisvaihetta. Siihen kun löytyisi joku helpotus... Itse olen treffikumppanille kertonut etukäteen, ettei alkuviileyteni ole vaarallista, lämpenen vain hitaasti. Ettei tarvi olettaa sitä torjunnaksi. Toisaalta kerran eräs netissä kohtaamani mies olikin treffeillä ihan täysin lukossa. Meilit olivat olleet ihan toisenlaisia. Vein illan ajan keskustelua eteenpäin ja jatkoimme kirjoittelua. Kipinää ei syttynyt (ihan muista syistä), mutta hyvän kaverin sain, joka puhuu paljonkin ja on hyvin rento tavatessa. :) Vähän pitkämielisyyttä siis niille ekoille treffeille! Ujous ei ole syy tyrmätä heti.

Ja suosittelet sitä miestä täysillä sinkkukavereillesi?

Vierailija
47/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2683 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt aivan rehellisesti, haluaisitko jälkeläistesi kärsivän samoista ongelmista kanssasi. Parempi olla hankkimatta puolisoa ja lapsia.

häh? kuka on sanonut että hiljainen  kärsii jostain??jotkut ei vain halua olla jotain paskaa puhuvia papukaijoja

Häh? Minulle ainakin se hiljainen mies on itse sanonut kärsivänsä. Älä vähättele muiden ongelmia!

Vierailija
48/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hiljaisena miehenä olen yrittänyt sähköpostin välityksellä tutustua naisiin. Kirjoittelu kuitenkin loppuu viimeistään siinä vaiheessa, kun näkevät kuvani vaikka muuten olisi juttua riittänyt ja paljon yhteistä löytynyt. Kokemukseni mukaan monet naiset ovat siis kovin pinnallisia, eikä mikään auta jos miehen naama nyt ei vaan satu olemaan tarpeeksi komea.

Vierailija
49/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hiljaisena miehenä olen yrittänyt sähköpostin välityksellä tutustua naisiin. Kirjoittelu kuitenkin loppuu viimeistään siinä vaiheessa, kun näkevät kuvani vaikka muuten olisi juttua riittänyt ja paljon yhteistä löytynyt. Kokemukseni mukaan monet naiset ovat siis kovin pinnallisia, eikä mikään auta jos miehen naama nyt ei vaan satu olemaan tarpeeksi komea.

Hanki itsestäsi edustavampi kuva. Komeastakin miehestä saa ruman kuvan, jos ei yhtään mieti miten kuvaa.

Vierailija
50/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hiljaisten miesten kanssa treffeillä heidän aloitteestaan. Olen itsekin aluksi hiljainen, hyvin rauhallinen, mutta yritän pitää yleisilmeeni positiivisena ja katsoa ihmisiä silmiin, joten se on rohkaissut miehiä tekemään aloitteen. Hiljaisten miesten aloitteet merkitsevät minulle paljon enemmän kuin lörppöjen miesten aloitteet. En välitä ollenkaan lörpöistä ja äänekkäistä miehistä, vaan he saavat karvani pystyyn nopeasti, joten rauhallisen miehen suora reilu katse ja itseä korostamaton olemus on se, joka saa mielenkiintoni heräämään ja haluan tietää miehestä enemmän. Kun mies ei heitä eteeni heti kaikkia hyviä korttejaan, niin peli jatkuu mielenkiintoisena pitkään.

Minun ja mieheni peli on kestänyt nyt 20 vuotta ja jatkuu luultavasti vielä kauan. Mieheni oli ja on vieläkin hiljainen ja rauhallinen, mutta kun sopiva aika tuli, hän pyysi minua treffeille. Yllätyin pyynnöstä, mutta tottakai suostuin ja yhdessä saimme pikku hiljaa vietyä keskustelua ja suhdetta eteenpäin.

Ennen miestäni olen ollut muidenkin hiljaisten miesten kanssa treffeillä ja vain yhden kanssa ei yhdessä olemisesta tullut mitään kun mies ei vain saanut muutamaa sanaa enempää sanotuksi. Yritin vetää edes jonkunlaista keskustelua, mutta kun toisesta ei tullut kuin hiljainen "joo" ja hymy, niin minunkin taitoni loppuivat parin tunnin päästä. Eli ainakin minulla pyörii mielessä useita kysymyksiä treffien aikana ja olen niitä yrittänyt kysellä vaikka ne tyhmälle tuntuisivatkin. Olen kuunnellut myös tarkalla korvalla toisen vastauksia ja jatkanut niistä asiaa yrittäen kertoa jotakin omaakin ehkä väliin vaikka hiljainen mies ei olisikaan kysynyt mitään. Niin hän on kuitenkin saanut halutessaan hieman apua tuleviin keskusteluihin.

Vierailija
51/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paremmin kuin kiero ääliö joka puhuu tauotta.

Vierailija
52/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla fiksu, rehellinen, luotettava ja ystävä. Hiljaisellakin miehellä on varmasti, toivottavasti, ystäviä ja kavereita, joten jos heidän kanssaan on alkuun päästy niin ei sen luulisi olevan mahdottomuus naisenkaan kanssa. Kannattaa myös katsoa hieman muidenkin naisten kuin missimittaisten, kauniiden ja puheliaiden naisten perään. Siitä ihan läheltä voi löytyä hiljainen ja sisältä kaunis ihana nainen, jolla olisi vaikka mitä upeita puolia vaikka ulkonäkö ei sisäisen kauneuden kanssa ihan tasoissa olisikaan. Tällainen tavallinen nainen saattaa kuitenkin karttaa hiljaista miestä jos on huomannut tämän kuolaavan vain mallityttöjen perään.

Kaikki lähtee liikkeelle siis loppujen lopuksi ihan hiljaisen miehen omasta käytöksestä. Yksikään nainen ei halua ystäväkseen ohitseen kauniimpien perään katsovaa miestä, oli tämä hiljainen tai puhelias. Hiljaisen miehen kannattaa siis keskittyä yhteen naiseen kunnolla, eikä heitellä verkkojaan joka suuntaan paremman saaliin toivossa. Hiljainen mies ei ole kaikille ideaali kumppani, joten täysin vastakohdat eivät tue toisiaan vaikka ystävyys alkaisikin.

Vierailija
54/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsup kirjoitti:

Ja suosittelet sitä miestä täysillä sinkkukavereillesi?

Tottakai, miksi en? Meillä vain meni mieltymykset ristiin. Hyvä tyyppi ja tarvii vain minua reippaamman naisen. :) Käytöstavat löytyy, siisteys kohdillaan ja kiva mies.

Vierailija
55/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ne iskemisen hoitaa. Annat vaan ymmärtää että munaa on tarjolla.

T. Alfa jolla ainakin viiden naisen kanssa lapsia

Vierailija
56/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina paremmin kuin kiero ääliö joka puhuu tauotta.

No toisella näistä ei ole pulaa naisseurasta.

Vierailija
57/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se suu pitää osata avata. Vaikka vähän rohkaisua avuksi. Huom vähän.

Ei tässä kyllä ujoutta mainittu.

Vierailija
58/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti moni pitää hiljaisista miehistä. Ei hiljainen tarkoita luontaantyöntävää tai epämiellyttävää. Hymyily, kohteliaisuus ja toisen huomioon ottaminen vievät jo pitkälle. Täytyy sitä jotain kuitenkin suustaan ulos saada.

good strong, silent type.

Vierailija
59/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
60/77 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen ujostelu haittaa, jos treffeillä hiljaiset hetket voi istua ihastellen tämän ulkonäköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan