Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hiljainen mies saa naisen??

Vierailija
11.03.2017 |

niin jos sosiaalisenkin jos vaikeaa saada naista miten hiljainen mies sitten voi saada tyttöystävän

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suu pitää osata avata. Vaikka vähän rohkaisua avuksi. Huom vähän.

Vierailija
2/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt aivan rehellisesti, haluaisitko jälkeläistesi kärsivän samoista ongelmista kanssasi. Parempi olla hankkimatta puolisoa ja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hiljainen mies? Onko puhelias edes kavereidensa seurassa? Pystyykö normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen arjessa? 

Vierailija
4/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta keskustelussa mitään mieltä?

Vierailija
5/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai niillekin on oma kohderyhmänsä. Kuten minä! Hiljaiset ja vähän ujot on mielettömän seksikkäitä ja todellakin teen aloitteen kun sopivan oloinen osuu kohdalle. Sellainen murahteleva jöröttäjä on paras.

Vierailija
6/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannutko itse jos nainen on yhtä hiljainen tai hiljaisempi?

Ei kaikki naiset etsi puheliasta, avointa miestä. Riittää jos muuten natsaa. Ja osaat silti olla läsnä vaikkei suu kävisikään.

Terveisin liian hiljainen nainen.

Vierailija
7/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla aloitteellinen. Hiljaisuus ei varmasti monelle naiselle ole ongelma, mutta jos ei saa suutaan auki sen vertaa, että näyttää kiinnostusta, niin on vaikeampaa.

Vierailija
8/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen naisen saadakin, pitäminen on sitten asia erikseen. Jos mieheltä saa mielipiteen hädin tuskin kerran vuoteen, nainen kyllästyy ja lähtee lätkimään.

Vierailija
9/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai niillekin on oma kohderyhmänsä. Kuten minä! Hiljaiset ja vähän ujot on mielettömän seksikkäitä ja todellakin teen aloitteen kun sopivan oloinen osuu kohdalle. Sellainen murahteleva jöröttäjä on paras.

Eli hiljainen jännämies. 

Vierailija
10/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin hiljaiseen mieheen. En parisuhdemielessä, sillä olen itse naimisissa. Se hiljaisuus kehittyi ajoittaiseksi mykkäkouluksi, mikä on todella ahdistavaa. Vaikka aiemmin pidin häntä upeana tyyppinä, niin nyt toivon, ettei kukaan nainen saa häntä ristikseen. Kukaan ei ole sitä aggressiivista puhumattomuudella pahoinpitelyä ansainnut.

Eli miten hiljainen mies saa naisen? Tämänhetkisten tietojeni valossa joudun vastaamaan: Toivottavasti ei mitenkään.

Vierailija
11/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittomakielellä tai käsiraudoilla ja tyrmäystipoilla

Vierailija
12/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sosiaalisesti taitava jännämies kuten Axl Smith on naisten mieleen. Hiljainen jää sinkuksi, ikävä kyllä.

Vierailija
13/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että tuttujen, mutta valitettavasti varattujen naisten kanssa juttu luistaa molemmin puoleisesti, mutta tuntemattomalle en osaa tai uskalla avata suutani? 

Vierailija
14/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä että rahaa löytyy.

Vierailija
15/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että tuttujen, mutta valitettavasti varattujen naisten kanssa juttu luistaa molemmin puoleisesti, mutta tuntemattomalle en osaa tai uskalla avata suutani? 

Kuinka paljon tapaat naisia yleensä? Vai onko elämän sisältö naisten nettikiusaaminen? Miten ajattelit että olet normaali naisten kanssa irl jos arki koostuu kiusaamisesta? Ratkaisu on laittaa kone kiinni ja hankkia ihmiskontakteja niin paljon ettei jutteluun naisen kanssa lataudu niin paljon.

Vierailija
16/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen mies saa naisen kun suostuu naisen aloitteeseen.

Vierailija
17/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tapaat naisia yleensä? Vai onko elämän sisältö naisten nettikiusaaminen? Miten ajattelit että olet normaali naisten kanssa irl jos arki koostuu kiusaamisesta? Ratkaisu on laittaa kone kiinni ja hankkia ihmiskontakteja niin paljon ettei jutteluun naisen kanssa lataudu niin paljon.

Anteeksi mitä? En minä kiusaa ketään netissä enkä livenä! Tuttuja naisia tapaan ja jututan töissä kahvi- ja lounastauoilla joka päivä. Ehkä parin viikon välein on joku työpaikan iltatilaisuus, jossa olen taa samojen ihmisten kanssa. Jos tarkoitat, kuinka usein tapaan uusia naisia, niin hyvin harvoin niin pitkään että olisi tilaisuus mitään puhua. Ystävällinen hymy ja muutama sana tietysti tulee vaihdettua asiakaspalvelijoiden kanssa päivittäin. Tutustumistilanteita tulee ehkä muutama vuodessa, nekin melkein aina töihin liittyen. 

Vierailija
18/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin haukkunut netissä ihmisiä jo yli kymmenen vuotta, eikä ole mitään ongelmaa käyttäytyä asiallisesti livenä. Ihan erilliset maailmat minulle. 

Vierailija
19/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen mies saa naisen kun suostuu naisen aloitteeseen.

Jaa niin mihinkä aloitteeseen? :D sellasta odotellessa

Vierailija
20/77 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tutun ihmisen kanssa on luonnollisesti helpompi jutella, koska on vähän jotain pohjaa, josta lähteä juttelua kehittämään. Olet tavallaan saanut jo hänen hyväksyntänsä, joten sinä voit jutella hänelle rennosti ja hän suhtautuu sinuun lähtökohtaisesti positiivisesti tai neutraalisti. Tuntemattomia tavatessaan ihmisillä on usein neutraali tai jopa negatiivinen ennakkoasenne. Siten tavallaan joudut murtamaan noiden naisten muurin ennen kuin päästään siihen rennon juttelun tasoon. Naiset myös olettavat yleensä miehen olevan iskemässä heitä, jos mies tulee juttelemaan heille. Silloin he eivät ajattele sinua ihmisenä, vaan nimenomaan miehenä. Tuttujen naisten kanssa jutellessa olet heille ensisijaisesti ihminen ja mahdollisesti jopa kaveri ja vasta toissijaisesti mies. Siten he juttelevat sinulle paljon rennommin. 

Itse olen kohtalaisen hyvännäköinen, mutta ujo mies tuntemattomia lähestyessäni. Tutut naiset saan ihastumaan minuun todella usein ja itse asiassa panostamatta siihen lainkaan. Ihan sama ovatko sinkkuja vai varattuja, mutta pientä viatonta flirttiä tulee nopeasti keskusteluun. 

Tuntemattomien kanssa minua jännittää ja naiset eivät yleensä suhtaudu tuohon positiivisesti. Joskus nainen tulee juttelemaan minullekin, mutta aivot lyövät tyhjää, enkä saa yleensä mitään järkevää ulos suustani siinä hetkessä ja valtaosa naisista lähtee jo menemään, kun heidän kommenttinsa ovat yleensä ohimeneviä heittoja. Toki joskus naiset tulevat kunnollakin juttelemaan ja siitä keskustelu yleensä lähtee ihan hyvin luistamaan, mutta tuollaisiin tavallisiin baarissa tapahtuviin kevyisiin vihjeisiin ja keskustelunavauksiin reagoin todella surkeasti. Jälkikäteen tietenkin aina keksin mitä olisi ollut hyvä sanoa tai tehdä.

Tinderin olen huomannut olevan itselleni hyvä alusta. Saan ulkonäölläni matcheja helposti ja olen hyvä keskustelija tekstimuodossa, kun saan miettiä vastauksiani. Kun on hieman jotain pohjaa valmiina, niin tapaaminen on aika helppoa ja pääsen yleensä sinne alueelle, jossa olen vahvimmillani.

Haluaisin kuitenkin kehittää myös baarissa toimimistani, koska nautin toisinaan tuosta ympäristöstä ja haluaisin olla se mies, joka voi luontevasti mennä juttelemaan siellä naisille.