Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah lauantaita... miten teillä ilta sujuu?

Vierailija
11.03.2017 |

Minä olin iltapäivällä punttisalilla ja kävelyllä, nyt on illallinen viittä vaille valmis ja istun tässä odottamassa sitä ja miestä saunasta. Se oli iltapäivällä sukujuhlissa, kotoutui äsken.

Teinit ovat huoneissaan, pelaavat ja touhuavat lemmikkiensä kanssa. Minulla on lasissa Hendricks gin and tonic, kohta syödään hyvin ja istutaan iltaa. Ehkä pelataan jotain porukalla tai katsotaan leffa.

Pienet asiat tuovat iloa. Että oli ihana ilma ja kevättä ilmassa. Rankan treenin jäljiltä lihakset mukavan arat. Lapsilla asiat hyvin ja perheessä suhteet pelaavat kaikkien välillä. Mitä ihminen voisi enempää toivoa? Toki, meilläkin on omia, isojakin murheita, mutta pitää keskittyä näihin hyviin puoliin.

Tsemppiä ja hyvää lauantai-iltaa kaikille, toivottavasti tekin löydätte elämästä ilonaiheita!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kipeänä joten en ole tänäänkään päässyt ulkoilemaan, alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Ukkokin vituttaa, mutta se siitä. Samalla mua panettaisi kauheesti, mutta tässä mä vaan juon (ensimmäistä) viinilasillistani ja katselen televisiota ja palstailen.

Säälittävää.

Teinit on toisen huoneessa, katselevat jotain Youtubesta ja mässyttävät sipsiä. Nuorin (13v) on ulkona, tulee kai kohta.

Hehe. Kuulostaa tuokin fiilis tutulta, ollaan oltu miehen kanssa yksissä yli 30 vuotta. Siis se, että mies ottaa välillä kuupasta ja isosti. Mitä jos silti yllättäisit sen ja kävisit käsiksi? Saisitko panetuksen hoidettua ja samalla mieskin muuttuisi siedettävämmäksi?

Ap

Tossa se on vieressä sohvalla. Kohta vaihdan vähän asentoa ja asettelen tänään sheivaamani sääret sen syliin, eiköhän se siitä sit etene :)

Niin ja piti kiittää ihanan positiivisesta avauksestasi. Nyt huomasin että oma viesti oli tosi negatiivinen, mutta kun ei jaksaisi enää sairastaa yhtään.

Vierailija
22/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisesti sujuu, valmistaudun menemään vikaan yövuoroon ennen vapaita. Käytiin aiemmin ulkona syömässä miehen ja tytön kanssa. Mukavaa illanjatkoa ap ja av:laiset! :)

Vuorotyöläisenä tiedän tunteen! Hauskoja vapaita!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin jo, piha-puusauna lämpiämässä ja kohta sinne. Siellä me hengaillaan helposti parikin tuntia. Ihan maailman parhaat löylyt ja iso pukuhuone. Pukuhuoneessa kamina ja valaistus hoidetaan kynttilöillä.

Oli hieno ulkoilupäivä, koirien kanssa kunnos seikkailut metsissä.

Vierailija
24/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kipeänä joten en ole tänäänkään päässyt ulkoilemaan, alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Ukkokin vituttaa, mutta se siitä. Samalla mua panettaisi kauheesti, mutta tässä mä vaan juon (ensimmäistä) viinilasillistani ja katselen televisiota ja palstailen.

Säälittävää.

Teinit on toisen huoneessa, katselevat jotain Youtubesta ja mässyttävät sipsiä. Nuorin (13v) on ulkona, tulee kai kohta.

Hehe. Kuulostaa tuokin fiilis tutulta, ollaan oltu miehen kanssa yksissä yli 30 vuotta. Siis se, että mies ottaa välillä kuupasta ja isosti. Mitä jos silti yllättäisit sen ja kävisit käsiksi? Saisitko panetuksen hoidettua ja samalla mieskin muuttuisi siedettävämmäksi?

Ap

Tossa se on vieressä sohvalla. Kohta vaihdan vähän asentoa ja asettelen tänään sheivaamani sääret sen syliin, eiköhän se siitä sit etene :)

Niin ja piti kiittää ihanan positiivisesta avauksestasi. Nyt huomasin että oma viesti oli tosi negatiivinen, mutta kun ei jaksaisi enää sairastaa yhtään.

;-D älä kuule yhtään, negatiivisuudestakin saa joskus fibat. Eikä sulla edes ollut negatiivinen kommentti, ihan vaan realistinen. Semmoistahan se elämä on, keitossa sekaisin kaikenlaisia sattumia.

(Epäilemättä) hauskaa illanjatkoa

T. Ap

Vierailija
25/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on päivä mennyt, kotihommia, kauppareissua ja esikoisen kuskaamista. Mies oli metsähommissa päivän. Nyt saunaan ja sit töllöä miehen ja kuopuksen kanssa, ehkä myös lautapelejä. Teini on kaverillaan ja esikoinen kotiutuu kohta aikaisen aamumenon takia. Rentouttavaa ja rauhallista lauantai-iltaa vietetään. Ehkä lasillinen tai pari viiniä saunan jälkeen.

Mukavaa elämää vietetään :)

Vierailija
26/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötiin jo, piha-puusauna lämpiämässä ja kohta sinne. Siellä me hengaillaan helposti parikin tuntia. Ihan maailman parhaat löylyt ja iso pukuhuone. Pukuhuoneessa kamina ja valaistus hoidetaan kynttilöillä.

Oli hieno ulkoilupäivä, koirien kanssa kunnos seikkailut metsissä.

Oi, tulipa kaipuu mökille. Kuulostaa tosi tunnelmalliselta!

Ap

Vierailija
27/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on päivä mennyt, kotihommia, kauppareissua ja esikoisen kuskaamista. Mies oli metsähommissa päivän. Nyt saunaan ja sit töllöä miehen ja kuopuksen kanssa, ehkä myös lautapelejä. Teini on kaverillaan ja esikoinen kotiutuu kohta aikaisen aamumenon takia. Rentouttavaa ja rauhallista lauantai-iltaa vietetään. Ehkä lasillinen tai pari viiniä saunan jälkeen.

Mukavaa elämää vietetään :)

No siltä kuulostaakin!

Mahtavaa iltaa sinulle ja muille!

Toivottaa ap, joka menee nyt myös syömään.

Vierailija
28/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin päiväunilta. en ole tehnyt mitään koko päivänä. Voisin jatkaa nukkumista.

Nukkuminen on kuin panisi rahaa pankkiin! Sulla on ehkä rankka viikko takana, hyviä unia!

Ap

Ikävä kyllä ei. :( En ole käynyt viikkoon edes ulkona, siksi ehkä väsyttääkin.

Voi kettu. Onko sulla masennusta? Vai miten noin olet neljän seinän sisälle jäänyt? Vai oletko muuten ollut kipeänä? Koeta huomenna repiä itsesi ulos, vaikkuua vaan hyvin rauhalliselle kävelylle - huomiseksikin on luvattu ainakin täällä Etelä-Suomessa kaunista keliä. Voisi ihan ajatella, että kevät on nyt alkanut. Liikunta ja aurinko piristävät.

Ap

Kevätmasennusta, aina maalis-toukokuu on ollut vaikeaa aikaa. On yhtäkkiä niin valoisaa ja minulla on sosiaalinen fobia.

No mitä oot säälittävä luuseri, kannaittaisko ehkä hankki elämä?

Ap

Ja äskeinen siis ei ollut minun kommenttini. Lapsellani on asperger, toisella masennusta koulukiusaamisen jäljiltä, joten en ikinä kommentoisi noin.

Tämä vuodenaika on varmasti hankala, toivottavasti silti elämä voittaa,

T. Oikea ap, jota jo odotetaan ruokapöytään

Vierailija
29/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvattelua ja hyvien unien odottelua. Tässä välissä myös syön heti.

Vierailija
30/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu sulle ap. Kerrankin iloinen ja hyväntahtoinen ketju av:lla. Jollain vaan taitaa olla niin paha olla, että tätäkin on pakko alapeukuttaa.

Vierailija
31/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä mennyt vuorotellen palstaillessa ja ihmissuhdetaitoja opettavaa kirjaa lukiessa. Olen liian arka kokeilemaan neuvoja käytäntöön :-(

Vierailija
32/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskia kuumottaa kun päivällä käytiin hiihtään miehen ja yhden lapsen kanssa, muut lapset oli harrastuksissaan.

Sit käytiin miehen kans syömässä kiinalaisessa kahden kun ei lapset suostuneet mukaan tuleen ja nyt otettiin viinilasit, kohta Miljonääri.

Lapset pelaa kavereiden kanssa huoneissan, kiva et teinikin on kerrankin kotona, maailman kahdeksas ihme ja siitä nautin! Elämä on ihanaa.

Vierailija
33/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa. Olen maannut sängyssä melkein koko päivän :( Pääkin kovaa kipeä.

Vierailija
34/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahtavaa aurinkoinen sää, ,  saunassa kävin juon siiderii ja katon voissia. ja miljonääriä. yön keikalle eikyl jaksa lähteä. Oon saanu töitä ja ei vois olla onnellisempi. Kummitytsy kasvaa ja kehittyy ja on onnellinen.

Vierailija
35/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut alapeukuttavat näitäkin? Onko kyseessä väärä tapa viettää iltaa vai miksi? Osaisiko joku alapeukuttaja selittää? 

Vierailija
36/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut alapeukuttavat näitäkin? Onko kyseessä väärä tapa viettää iltaa vai miksi? Osaisiko joku alapeukuttaja selittää? 

Ei niitä peukkuja kannata katsella, itse ainakin huomaan vahingossa painavani välillä peukkuja enkä jaksa korjailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan