Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah lauantaita... miten teillä ilta sujuu?

Vierailija
11.03.2017 |

Minä olin iltapäivällä punttisalilla ja kävelyllä, nyt on illallinen viittä vaille valmis ja istun tässä odottamassa sitä ja miestä saunasta. Se oli iltapäivällä sukujuhlissa, kotoutui äsken.

Teinit ovat huoneissaan, pelaavat ja touhuavat lemmikkiensä kanssa. Minulla on lasissa Hendricks gin and tonic, kohta syödään hyvin ja istutaan iltaa. Ehkä pelataan jotain porukalla tai katsotaan leffa.

Pienet asiat tuovat iloa. Että oli ihana ilma ja kevättä ilmassa. Rankan treenin jäljiltä lihakset mukavan arat. Lapsilla asiat hyvin ja perheessä suhteet pelaavat kaikkien välillä. Mitä ihminen voisi enempää toivoa? Toki, meilläkin on omia, isojakin murheita, mutta pitää keskittyä näihin hyviin puoliin.

Tsemppiä ja hyvää lauantai-iltaa kaikille, toivottavasti tekin löydätte elämästä ilonaiheita!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin päiväunilta. en ole tehnyt mitään koko päivänä. Voisin jatkaa nukkumista.

Vierailija
2/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoa, mukava lukea positiivinen viesti. Toi elämästä hyvien puolien löytäminen on tärkeä taito.

Me täällä ollaan jo syöty. Mies on hakemassa kuopusta harkoista, minä odotan. Illalla ehkä syödään jäätelöä ja katsotaan Midsomeria. Ei se ihmeempää, mutta se on silti kivaa, kun saa olla oman perheen kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittelen päätäin ja mietin jatkaisinko uniani. Hyvää viikonloppua

Vierailija
4/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilta omassa erinomaisessa seurassani: pitsaa ja VOFia 😊

Vierailija
5/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin päiväunilta. en ole tehnyt mitään koko päivänä. Voisin jatkaa nukkumista.

Nukkuminen on kuin panisi rahaa pankkiin! Sulla on ehkä rankka viikko takana, hyviä unia!

Ap

Vierailija
6/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoa, mukava lukea positiivinen viesti. Toi elämästä hyvien puolien löytäminen on tärkeä taito.

Me täällä ollaan jo syöty. Mies on hakemassa kuopusta harkoista, minä odotan. Illalla ehkä syödään jäätelöä ja katsotaan Midsomeria. Ei se ihmeempää, mutta se on silti kivaa, kun saa olla oman perheen kesken.

Näinpä. Minä vähän välttelen liikoja etukäteissuunnitelmia, minusta on hurjan rentouttavaa ja kivaa, että aamulla saa päättää, mitä päivällä tekee. Liika aikatauluttaminen stressaa minua, ehkä vuorotyöni takia. Moni muu taas stressaa, jos joutuu tekemään ex tempore asioita.

Ap

Vierailija
7/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kipeänä joten en ole tänäänkään päässyt ulkoilemaan, alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Ukkokin vituttaa, mutta se siitä. Samalla mua panettaisi kauheesti, mutta tässä mä vaan juon (ensimmäistä) viinilasillistani ja katselen televisiota ja palstailen.

Säälittävää.

Teinit on toisen huoneessa, katselevat jotain Youtubesta ja mässyttävät sipsiä. Nuorin (13v) on ulkona, tulee kai kohta.

Vierailija
8/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen on kuin panisi rahaa pankkiin! Sulla on ehkä rankka viikko takana, hyviä unia!

Ap

Ikävä kyllä ei. :( En ole käynyt viikkoon edes ulkona, siksi ehkä väsyttääkin.

Vierailija
9/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Ihana ilta omassa erinomaisessa seurassani: pitsaa ja VOFia 😊

Ah, yksinolo on varsinkin perheenäidille parasta luksusta, nauti!

Ap

Vierailija
10/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kettu. Onko sulla masennusta? Vai miten noin olet neljän seinän sisälle jäänyt? Vai oletko muuten ollut kipeänä? Koeta huomenna repiä itsesi ulos, vaikka vaan hyvin rauhalliselle kävelylle - huomiseksikin on luvattu ainakin täällä Etelä-Suomessa kaunista keliä. Voisi ihan ajatella, että kevät on nyt alkanut. Liikunta ja aurinko piristävät.

Ap

Vierailija
11/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kipeänä joten en ole tänäänkään päässyt ulkoilemaan, alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Ukkokin vituttaa, mutta se siitä. Samalla mua panettaisi kauheesti, mutta tässä mä vaan juon (ensimmäistä) viinilasillistani ja katselen televisiota ja palstailen.

Säälittävää.

Teinit on toisen huoneessa, katselevat jotain Youtubesta ja mässyttävät sipsiä. Nuorin (13v) on ulkona, tulee kai kohta.

Hehe. Kuulostaa tuokin fiilis tutulta, ollaan oltu miehen kanssa yksissä yli 30 vuotta. Siis se, että mies ottaa välillä kuupasta ja isosti. Mitä jos silti yllättäisit sen ja kävisit käsiksi? Saisitko panetuksen hoidettua ja samalla mieskin muuttuisi siedettävämmäksi?

Ap

Vierailija
12/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti sujuu, valmistaudun menemään vikaan yövuoroon ennen vapaita. Käytiin aiemmin ulkona syömässä miehen ja tytön kanssa. Mukavaa illanjatkoa ap ja av:laiset! :)

Vierailija
13/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt syönyt syönyt. Pirkkaminileivoksia 7, cocotailpiirakoita 5, 300g lihapweunasoselaatikkoa, kermaperunoita ja lohi, litran appelsiini tuoremehua, 100g fetaa, sämpylän, 10meetvursti siivua, 1 mikrohampparin, sämpylän lihamurekkeella.

Käyttänyt lapsia ulkona tunnin verran, lukenut kirjaa.

Vierailija
14/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kettu. Onko sulla masennusta? Vai miten noin olet neljän seinän sisälle jäänyt? Vai oletko muuten ollut kipeänä? Koeta huomenna repiä itsesi ulos, vaikka vaan hyvin rauhalliselle kävelylle - huomiseksikin on luvattu ainakin täällä Etelä-Suomessa kaunista keliä. Voisi ihan ajatella, että kevät on nyt alkanut. Liikunta ja aurinko piristävät.

Ap

Kevätmasennusta, aina maalis-toukokuu on ollut vaikeaa aikaa. On yhtäkkiä niin valoisaa ja minulla on sosiaalinen fobia.

Vierailija
15/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun ikävöin ex naisystävää, karmea fiilis

Vierailija
16/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa vkl ja sain tänään olla koko päivän rakkaan harrastukseni parissa :) (hevoset) rusketuinkin vähän ja oli niin ihanan keväistä! Käytii miehen kaa yks geokätkö ja illalla mennään kavereiden kanssa iltaa istumaan. täydellistä!

Vierailija
17/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona koneella istuskelen, kuuntelen musiikkia ja välillä Tinder-viesteihin vastaan ja syön suklaata. Voisi varmaan tehdä jotain oikeaa syötävää ja katsoa jonkun leffan jos lukisi ensin vähän tenttiin. 

Vierailija
18/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä käytiin mukelon kanssa kaupassa ja puistossa. Tein ruoaksi kalakeittoa. Loppuilta ollaan pötkötelty, piirrelty, katsottu piirrettyjä ja käytiin suihkussa. Kohta iltapuuhat ja muksu unille. Jos huvittaa katson leffan, mutta veikkaan sen jäävän ajatuksen tasolle :D

Vierailija
19/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kevätmasennusta, aina maalis-toukokuu on ollut vaikeaa aikaa. On yhtäkkiä niin valoisaa ja minulla on sosiaalinen fobia.

No mitä oot säälittävä luuseri, kannaittaisko ehkä hankki elämä?

Ap

Vierailija
20/36 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No mitä oot säälittävä luuseri, kannaittaisko ehkä hankki elämä?

Ap

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän