Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~♥~♥~ PITKIKSET vko12 ~♥~♥~

20.03.2006 |

Pitääkin päivitellä pinoamme...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumssu: Se ensimmäinen Fertinovan käynti on jonkin näkönen kartotuskäynti, en ite ees tarkalleen tiiä mitä siellä tehdään. Ainakin niillä on etukäteen mun pco-tiedot ja nyt miehen simppatulokset. Eli kai niillä alkuun päästään. ja mulla on kotona ultrakuvat kohdusta, mitkä otan mukaan. toivottavasti saadaan jotain selkyyttä hommaan. Kirjottelen kyllä heti kuulumiset kun sieltä päästään!!:)

Koita kestää hammassärkyä; ite kävin 5 kertaa nyt hammaslääkärissä:)KIINTIÖ TÄYNNÄ!

-maya-

Vierailija
22/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana kolibrienkin listoilla (lienee sallittua kuulua useampaan pinoon?)

Eli... Minä 33v ja mies 37v. Kaksi poikaa (99 ja 02), kolmatta ruvetaan yrittämään toukokuussa. Nyt olen pillereillä, mutta ilman niitä kierto on pienimmilläänkin n.47pv ja pahimmillaan 60pv. Lääkärin kanssa sovittu että heti pillereiden jälkeen terot, ei edes yritetä " normalisoida" kiertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 22v ja mies 23v, poika syntynyt 12/04. Toinen ollut haaveissa huhtikuusta 05. Aina on ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot, mutta synnytyksen jälkeen pahemmin sekaisin. kiertojen kesto 35 päivästä ylöspäin. Lääkäriin pitäisi mennä..

Vierailija
24/27 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista lauantaita kaikille!

Ihan ensimmäiseksi Onnittelut MIMMULLE pienen tytön johdosta!

Toiseksi: tuonne listaan voisi päivittää vähän noita tietojani: Eli la 18.11. Huomasin, ettei sitä siellä vielä ollut. Saattaahan tuo vielä tuosta muuttuakin, mutta lähdetään nyt laskurin mukaan liikenteeseen.

Esittelyjäni voisi vähän muuttaa: " 33v kahden lapsen äiti (tyttö 1/98, poika 4/99). 8kk yrityksen jälkeen meille on vihdoinkin saatu kaivattu plussa. Pitkät kierrot saatiin tasaantumaan Teroluteilla ja tärppiin vaadittiin 2 Clomikiertoa. Kolmannen lapsen la näillä näkymin 18.11.2006"

Myttö: Mitä siellä perjantain ultrassa näkyi? Se ovis tosiaan tulee vieläpä 7-12 pvn kuluessa sen viimeisen Clomin ottamisesta...eli sinulla on käsittääkseni mahdollisuuksia saada ovis vielä perjantain jälkeenkin. Älä luovuta!

Tuota dokkarista vielä: muistakaahan, että siitä tulee vielä toinen osa maanantaina klo 19.05 alkaen TV1:ltä.

Oma napa: Olin viime viikolla todella pahoinvoiva. Ajattelin jo yhdessä vaiheessa kuolevani. Oksensin yötä päivää kolmen päivän ajan, eikä loppua näkynyt. Sain sitten viikon verran sairauslomaa ja nyt olo on parempi, vaikkei mikään ruhtinaallinen vieläkään.

Neuvolaan pääsen huhtikuun alussa ja muutaman päivän päästä siitä menen yksityiselle alkuraskauden ultraan. Aika on varattuna rv:lle 9.

Kyllä tämä tästä varmaan vielä iloksi muuttuu, kunhan nämä rasittavat ensimmäiset viikot menevät ohi.

T. Kanelisokeri (6+0)

Vierailija
25/27 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUMPSU:viikon verran särkyä taitaa olla kun viisaudenhampaat revitään..koita kestää.mulla otettiin viime viikolla 2 viisaudenhammasta kerralla ja ens viikolla revitään toiset 2 ja vielä samalla kerralla myös paikataan yks hammas joten kivat säryt on tiedossa mut sen jälkeen ei tarvikkaan enää mennä..mikä onni ;)

MIMMU: hurjan paljon onne pienen tytön tylleröisen johdosta =)

MAYA:onneksi simppatulokset ok.onnea yritykseen.

meillä miehen simpat myös aikoinaan tutkittu ja ovat lapsettomuuslääkärin mielestä erinomaisia ;)kaikki lapsensaannin ongelmat johtuu siis musta :(

IRMELI &MÖHKÖFANTTI:tervetuloa mukaan!!

).(kp nyt29 eikä ihmeempiä oireita. menkkoja odotellessa...

Vierailija
26/27 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäsen kuulumisia aattelin väsäillä.

Tosiaan edelleen sen 19.12-05 jälkeen ei oo menkkoja kuulunut. En tiedä jännitänkö nyt sit jotenkin sitä, et niiden pitäs alkaa ja sit ne ei alakaan...en tiiä.

Tää viikko on kyl ollu jänskä, ku anoppi oli mieheltäni kyselly, et onko meille tulossa vauva. No mies vaan et ei hänen tietääkseen. Sit miehen veli on kyselly samaa ja tänään yks tuttu katteli mun vatsaa ja kysy et eihän teille vaan oo tulossa vauvaa...mä vaan et ei tietääkseni =)

Hassua vaan, ku nyt kysellään, ku ollaan yrittäminen alotettu tän vuoden alusta, eikä siitä kenenkään pitäs muiden tietää :)

Noh, mutta eihän sitä tiedä, vaikka siellä masussa joku jo oliski....mikä nyt kyl tuntuu aika epätodennäköseltä. Lihonnut vaan olen, mut se johtuu kaiken hyvän syömisestä =)

En tiedä, mistähän johtuu et on sillee nipistelly eilen ja tänään tuolta navan vierestä alapuolelta mahaa, sekä munarasjojen kohdilta?Muutenki maha turvoksissa.

Joopa, mut tämmösiä aatoksia...kattellaan nyt miten tässä käypi.

Onnitteluja kaikille, joille onnittelut olis ajankohtasia, plussista ja pikku kääröistä =)

Ja plussatuulia muillekkin!!!

Vierailija
27/27 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaela77 ja Myttö75 kiitokset rohkaisevista sanoista!

Mikale77 kysyit, löytyikö meillä, jokin syy lapsettomuuteen.

Laparoskopiassa, joskus kauan sitten selvisi, että vasen munanjohdin on tukossa, muistaakseni kiinni suolessa tmv:ssa. Ilmeisestikin psyykkiset stressitekijät mm. raskaat elämänkokemukset ovat vaikuttaneet lapsettomuuteen. Koeputkihedelmöityksessä hyviä alkioita tuli useita, mutta menivät kaikki kesken.

Luotan jotenkin, että elämän syntymisessä on oma aikataulunsa. Ihminen on luonnostaan kärsimätön odottamaan, mutta jälkeenpäin huomaa, että onneksi tämä ja tämä asia tapahtui vasta nyt. En sitä sano, etteikö asiat voisi tapahtua nopeastikin.

Luottavaista mielenlaatua jokaiselle " kuumeilijalle" !