Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä vaatii minua käymään vaa'alla niin että hän näkee lukeman, en haluaidi

Vierailija
11.03.2017 |

Painan 63kg ja tiedän että molemmat hänen exänsä painoivat alle 60kg. Osaan jo etukäteen arvata että hän vaatisi minun laihtuvan ainakin 3kg jos hän näkee lukeman. Voisiko vaakaa jotenkin huijata, niin että pyytäisin vaikka hoikemman kaverin käymään vaa'alla ja tallentaisin lukeman jotenkin niin että saisin sen esiin halutessani?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jotain omaperäisyyttä näihin viesteihin.

Vierailija
2/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis pitää tuon helmen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
4/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät exien painon?

Vierailija
5/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Minä 16, poikaystävä 18. Ap

Vierailija
6/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
7/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät lukeman ja jos huomauttaa/mussuttaa existä niin sano jotain: -mä oonkin parempi, täyteläisempi, isompitissinen, kiinteämpi ym. Jos väittää vastaan niin sano moro!

Vierailija
8/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kertonut kun sanoi ettei tykkää jos tyttö painaa yli 60kg. Molemmat exät kuulemma suostuivat vaa'alle ja minä olen hankala. Ap

Vierailija
9/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas löytänyt todellisen helmen poikaystäväksi.On tainnut exät jättää "miehen" eikä toisinpäin..

Vierailija
10/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet teini ja poikaystävä on vielä täysi lapsi iästään huolimatta. Sinun ei tarvitse tehdä mitään vastoin tahtoasi. Suosittelen sinua lopettamaan suhteen, kasvamaan aikuiseksi ja miettimään seurustelukuvioita vasta sitten. Eniten sinulle on hyötyä, kun käytät seurustelulta jääneen ajan opiskeluun.

Vierailija
11/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa menet puntariin ja osoitat, että olet yli 60-kiloinen. 

Tämähän oli edellytyksenä, että ei pidä sinusta. Sitten jätkä lähtee ja sinun näkökulmastasi voisin vannoa sen olevan erittäin hyvä asia. 

Vierailija
12/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voit sanoa,et menette salille ja sanot,et sun exät on nostanu penkistä 160kg ja et tykkää jos ei sitä nosta.

Vierailija
13/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuinkas paljon poikaystävä painaa? Jos sinun täytyy laihtua kolme kiloa niin poikaystävän täytyy laihtua samassa suhteessa omaan painoonsa.

Vierailija
14/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea tapa toimia on vaatia poikkista menemään ulko-ovesta niin, että näet sen ja pyydät pysymään poissa.

Jos tämä on ihan OMG mahdotonta, vaadi poikkista puntarille niin että sinä näet sen. Sitten kerrot, että ihannemiehelläsi on +5 kg enemmän lihaksia, joten poikkiksen pitää alkaa treenata ja kehonkoostumusmittaus on tarpeen, ettei vaan kerää rasvaa.

Vierailija
15/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit sanoa sille, että kun sulla on vähän enemmän painoa, sulla on myös enemmän staminaa vetää sitä jätkää nenuun, jos ja kun tarve vaatii. Paljonko poikakaverisi itse painaa? Rupea kyttäämään sen syömisiä, puheluja ja ihan kaikkea. Mikä oikeus sillä olisi yksityisyyteen?

Tai ihan oikeasti - jos tää ei ollut Porvoosta: dumppaa se ääliö. Älä aloita omaa itsenäistä elämääsi toisen ihmisen alistamana tossukkana.

Vierailija
16/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pojalle, että painosi on yksityisasiasi ja jos entiset tyttöystävät menivät pyynnöstä vaaálle,

niin he ovat typeriä. Sinun ei tarvitse olla. Sinun ei tarvitse IKINÄ tehdä mitään vain toista miellyyttääksesi. Jos joku sitä vaatii, vaadi jotain takaisin ja katso toteuttaako. Eipä taida. Oikea poika/tyttöystävä ei väijy ulkonäköä, vaan haluaa olla toisen kanssa koska se on mukavaa ja luontevaa.  Hyvää kevättä! 

Vierailija
17/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun avovaimoni ainakin tietää minun exieni painot. Kysynyt millaisista naisista tykkään ja olen rehellisesti vastannut, että pienikokoisista ja siroista. Exäni ovat painaneet enintään 50 kiloa ja nykyinen kai 55. 

Vierailija
18/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun avovaimoni ainakin tietää minun exieni painot. Kysynyt millaisista naisista tykkään ja olen rehellisesti vastannut, että pienikokoisista ja siroista. Exäni ovat painaneet enintään 50 kiloa ja nykyinen kai 55. 

Minä olen pienikokoinen ja siro, jopa liian luiseva (eipä oo kauheesti muotoja) ja painan 54 kg, joten jos aikuinen nainen painaa alle 50 kg, niin hänhän on aivan luinen.

Vierailija
19/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt vähän,mitä kirjoitat!Tässä on kyse 16-vuotiaasta tytöstä,joka on vielä epävarma kehostaan ja itsestään!

Vierailija
20/35 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pienikokoinen ja siro, jopa liian luiseva (eipä oo kauheesti muotoja) ja painan 54 kg, joten jos aikuinen nainen painaa alle 50 kg, niin hänhän on aivan luinen.

Saatat olla laiha, mutta et pienikokoinen ja siro jos olet tuossa painossa liian laiha. Moni nainen väittää myös itseään liian laihaksi, vaikka ei ole liian laiha.