Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät halua seksiä yhtä paljon kuin miehet?

Vierailija
11.03.2017 |

Tämä epäsuhta seksihaluissa aiheuttaa paljon turhaa harmia monelle miehelle.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on kovemmat seksihalut kuin toisilla. Tämä pätee molempiin sukupuoliin. Hupsua yleistystä tuo sinun väitteesi.

Vierailija
2/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistät? Jotkut miehet haluavat seksiä, jotkut eivät ja sama pätee naisiin. Itse kuulun naisena niihin, joiden mielestä seksiä ei voi olla liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne käyttää dopingia nuoresta pitäen. olisi samanlaisia kuin miehet ilman ehkäisyä

Vierailija
4/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät? Jotkut miehet haluavat seksiä, jotkut eivät ja sama pätee naisiin. Itse kuulun naisena niihin, joiden mielestä seksiä ei voi olla liikaa.

Koska asia on tutkitusti näin. Naiset eivät halua seksiä yhtä paljon kuin miehet.

"Miehet haluavat seksiä useammin kuin naiset"

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…

Vierailija
5/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio kestää 12-24 tuntia ja on ainoa aika milloin nainen voi hedelmöittyä, mutta sperma voi selvitä naisen sisällä 7 päivää. Miehet taas voivat siittää monta naista päivässä. Evoluution kannalta mies korkealla haluilla lisäntyy enemmän, mutta nainen ei paljoa enempää.

Vierailija
6/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Juurihan Axlin keissi todisti että naisethan ne vasta seksiä haluavat. Axl on vain yksi mies, mutta ainakin 30 naikkosta pyöri hänen punkassaan. Joo, kyllä olen vittuuntunut. Saisi edes sen yhden naisen. Yhden. Onko liikaa pyydetty?

Vierailija
7/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen voi tulla raskaaksi jo yhdestä yhdynnästä, eikä raskaana oleva voi tulla raskaaksi jossain toisessa kohdussa. Parittelukumppanin geenien tasokkuus on tärkeämpi kuin yhdyntöjen määrä. Mies lisääntyy sitä tehokkaammin, mitä useampaan paikkaan hän ruikkii siementään, jota hän pystyy tuottamaan oikeastaan rajattomasti. Siksi evoluutio suosii seksiviettiä voimakkaammin miehillä kuin naisilla.

Tällähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa, haluaako henkilö lapsia vai ei -tai siis ei ollut evoluutioympäristössä, jossa ei ollut ehkäisyä.

Vierailija
8/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska asia on tutkitusti näin. Naiset eivät halua seksiä yhtä paljon kuin miehet.

Kai kuitenkin tajuat, että ihmiset ovat yksilöitä, eikä tulos päde absoluuttisesti kaikkiin.

Vierailija
9/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä en lähtis yleistämään tota, johan iltalehdissä- ja sanomissakin alkanut yleistymään se vaiettu juttu, että kun mies ei anna. Meillä parisuhteessa samoin, miehen halut vähentyneet, itse olisin valmis heiluttamaan peittoja joka päivä, mies kerran viikossa.

Vierailija
10/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei pidä muissakaan asioissa yleistää. Kaikki tupakoijat eivät saa keuhkosyöpää, mutta jotkut tupakoimattomat eivät saa, joten tupakkaa ei kannata tumpata ainakaan syöpäriskin takia, niinkö?

Vierailija
11/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua? Juurihan Axlin keissi todisti että naisethan ne vasta seksiä haluavat. Axl on vain yksi mies, mutta ainakin 30 naikkosta pyöri hänen punkassaan. Joo, kyllä olen vittuuntunut. Saisi edes sen yhden naisen. Yhden. Onko liikaa pyydetty?

Mitä vittua te tulette siihen alapeukuttamaan?! Oikeasti, naiset?! Mikä vittu teitä vaivaa?!

Vierailija
12/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei pidä muissakaan asioissa yleistää. Kaikki tupakoijat eivät saa keuhkosyöpää, mutta jotkut tupakoimattomat eivät saa, joten tupakkaa ei kannata tumpata ainakaan syöpäriskin takia, niinkö?

Siis: jotkut tupakoimattomat saavat.

Vierailija
13/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mitä?! Axl panee kymmeniä naisia ja Axlin panoilla TIETTÄVÄSTI yksi kumppani. Kumpihan nyt haluaa enemmän?

Vierailija
14/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla nykypäivänä toisinpäin. Jostain syystä miehet ne ovat haluttomia, eivätkä suinkaan naiset.

Vierailija
15/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kuitenkin tajuat, että ihmiset ovat yksilöitä, eikä tulos päde absoluuttisesti kaikkiin.

AV-mamman tilastotiede: jos jonkin muuttujan standardipoikkeama ei ole nolla, muuttujalla ei ole keskiarvoa.

Vierailija
16/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitäisi yleistää yhtään missään asiassa?

Vierailija
17/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu testosteronista, jota miehet tuottavat enemmän kuin naiset.

Vierailija
18/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat, mutta miehet omalla toiminnallaan saavat naiset hoitamaan tarpeensa yksin tai valikoimaan kumppanit ja tilanteet tarkemmin.

Vierailija
19/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olin usein se haluttomampi osapuoli edellisessä suhteessani ja minä olen mies. Toisaalta tein paljon enemmän aloitteita seksin suhteen, mutta avovaimoni valitti usein siitä, että seksiä ei ole riittävästi ja minä en juuri koskaan. Välillä oli jotain jaksoja, jolloin olisin halunnut, mutta hän ei, mutta yleisesti ottaen minä halusin harvemmin kuin hän. 

Tämä saattoi johtua myös siitä, että minulle prosessi oli paljon työläämpi kuin hänelle. Hän halusi usein suuseksiä ennen yhdyntää ja yhdynnässä hän laukesi melkein välittömästi. Sen jälkeen hän halusi lopettaa nopeasti. Hoiteli kyllä minut loppuun, mutta siinä oli lähinnä kiireen tuntua, jolloin en voinut siitä erityisemmin nauttia. Ei tunnu kovin halutulta jos toinen lähinnä velvollisuudentunnosta hoitelee minut loppuun. Toki sen ymmärtää, että jos on itse jo lauennut, niin tottakai seksuaaliset halut vähenevät sen jälkeen. 

Toisinaan teimme myös toisinpäin, jolloin minä laukesin ensin ja hän sitten, mutta tässä oli se ongelma, että hän halusi laueta nimenomaan yhdynnässä, eikä se luonnollisesti ollut helppoa jos olin jo lauennut. Toki laukesimme usein myös samaan aikaan. Kuten aiemmin sanoin, niin minun oli hankala ehtiä hänen mukaansa, kun hän sai orgasmin niin nopeasti. Vaikka ehdinkin, niin en varsinaisesti ehtinyt nauttimaan. 

Vierailija
20/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kyllä oikein kovasti, mutta tämän palstan perusteella monet miehet ovat angstisia naisvihaajia joten en halua tavata ketään. Todennäköisesti vain esittävät mukavaa, mutta miehen todellinen ajatusmaailma ja psyykkiset patoumat ja pahoinvointi purkautuu keskustelupalstalla. Joten jo ihan oman turvallusuuteni kannalta hoitelen itseni yksin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä