Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät halua seksiä yhtä paljon kuin miehet?

Vierailija
11.03.2017 |

Tämä epäsuhta seksihaluissa aiheuttaa paljon turhaa harmia monelle miehelle.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät? Jotkut miehet haluavat seksiä, jotkut eivät ja sama pätee naisiin. Itse kuulun naisena niihin, joiden mielestä seksiä ei voi olla liikaa.

No sitten ei pidä muissakaan asioissa yleistää. Kaikki tupakoijat eivät saa keuhkosyöpää, mutta jotkut tupakoimattomat eivät saa, joten tupakkaa ei kannata tumpata ainakaan syöpäriskin takia, niinkö?

No miksi pitäisi yleistää yhtään missään asiassa?

Sitten joudut keskittymään pelkkään matematiikkaan. Siellä on totuuksia, jotka pätevät yleispätevästi aina. Kaikissa muissa asioissa on vain keskiarvoja ja tilastollisia vastaavuuksia, joista voi puhua pelkästään yleistäen. Kaupungissa on korkeampia taloja kuin maalla, ja Palermossa on lämpimämpää kuin Kuopiossa.

Vierailija
22/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todistettu että mikäli mies ahdistelee liikaa naisystäväänsä siten ettei naista kiinnosta on miehen keksittävä jotain muuta tekemistä työpäivän jälkeen. Joko maksullisilla käynti tai sivusuhde.

Sitten on suositumpi tapa eli keskioluen litkiminen töiden jälkeen tai nykyään jo suositummaksi työväen keskuudessa tullut kannabiksen syönti tai höyrystäminen. Keskiolut saattaa vaikuttaa monella seuraavaan työpäivään negatiivisesti.

Mies voi tyytyvä seksittömyyteen päihdyttämällä itseään joka päivä. Nainen voi tulla sen verran vastaan että sallii seksiä silloin kun haluaa ja odottaa sinä päivänä raittiutta.

Meillä tämä on ollut pitkän avioliiton salaisuus. Jo 27 vuotta yhdessä ja vaimo tosiaankin haluaa seksiä vain kahdesti kuussa. Eli olen töissä ja käyn salilla tai lenkillä jonka jälkeen päihdytän itseäni.

Vaimo ei hyväksy sivusuhteita. Joten pysyn rauhallisena ja tyytyväisenä joko keskioluella tai kannabiksella. Yleensä vuorottelen näitä koska jossain vaiheessa jompi kumpi menettää tehonsa. Aluksi vaimo naputti asiasta mutta kun kerroin että minä haluaisin rakastella joka päivä koska rakastan sinua ja jos en voi niin minun pitää lamata rakkauden tunteet sinua kohtaan päihdyttämällä itseäni, koska en jaksa koko päivää töitäkään tehdä ja tarvitsen myös vapaa-aikaa. Jos vapaa-aika ei ole rakkautta kanssasi niin minun pitää lamata tunteita sinua kohtaan rakas.

On raskasta kun toinen ei rakasta niin paljoa mutta meitä ihmisiä on erilaisia. Toiset rakastavat omalla kapasiteetillaan. Minä olen täynnä rakkautta mutta onneksi sen voi lamata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät? Jotkut miehet haluavat seksiä, jotkut eivät ja sama pätee naisiin. Itse kuulun naisena niihin, joiden mielestä seksiä ei voi olla liikaa.

No sitten ei pidä muissakaan asioissa yleistää. Kaikki tupakoijat eivät saa keuhkosyöpää, mutta jotkut tupakoimattomat eivät saa, joten tupakkaa ei kannata tumpata ainakaan syöpäriskin takia, niinkö?

Yleistäminen on typerää silloin, kun pienen osuuden käyttäytyminen yleistetään koskemaan koko joukkoa, kuten että jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja. Mutta ketjuun linkatun Finsex-kyselyn mukaan suurin osa sekä miehistä että naisista on sitä mieltä, että parisuhteessa mies haluaa enemmän seksiä. Yleistäminen on ihan ok, kun puhutaan enemmistöstä, kuten tässä tapauksessa.

Vierailija
24/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi haluja nostavia lääkkeitä keksitään:)

Vierailija
25/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat sitten enemmän? Eikö he voisi opetella tyytymään vähempään?

Vierailija
26/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olin usein se haluttomampi osapuoli edellisessä suhteessani ja minä olen mies. Toisaalta tein paljon enemmän aloitteita seksin suhteen, mutta avovaimoni valitti usein siitä, että seksiä ei ole riittävästi ja minä en juuri koskaan. Välillä oli jotain jaksoja, jolloin olisin halunnut, mutta hän ei, mutta yleisesti ottaen minä halusin harvemmin kuin hän. 

Tämä saattoi johtua myös siitä, että minulle prosessi oli paljon työläämpi kuin hänelle. Hän halusi usein suuseksiä ennen yhdyntää ja yhdynnässä hän laukesi melkein välittömästi. Sen jälkeen hän halusi lopettaa nopeasti. Hoiteli kyllä minut loppuun, mutta siinä oli lähinnä kiireen tuntua, jolloin en voinut siitä erityisemmin nauttia. Ei tunnu kovin halutulta jos toinen lähinnä velvollisuudentunnosta hoitelee minut loppuun. Toki sen ymmärtää, että jos on itse jo lauennut, niin tottakai seksuaaliset halut vähenevät sen jälkeen. 

Toisinaan teimme myös toisinpäin, jolloin minä laukesin ensin ja hän sitten, mutta tässä oli se ongelma, että hän halusi laueta nimenomaan yhdynnässä, eikä se luonnollisesti ollut helppoa jos olin jo lauennut. Toki laukesimme usein myös samaan aikaan. Kuten aiemmin sanoin, niin minun oli hankala ehtiä hänen mukaansa, kun hän sai orgasmin niin nopeasti. Vaikka ehdinkin, niin en varsinaisesti ehtinyt nauttimaan. 

Katos, kuvasit ihmeen tarkkaan sen, miltä seksi yleensä tuntuu naisista. Kun mies haluaa vain yhdyntää ja saa siinä helposti ja jos antaa suuseksiä nsiselle, niin se on liian pikaista ja velvollisuudesta tehtyä, ettei siinä nainen ehdi rentoutua ja saada.

On siis helpompaa hoidella itse itsensä sormipelillä ja nopealla takuuorkulla vaikka päivittäin, eikä aina viitsisi vaivautua seksiin miehen kanssa, kun siitä niin harvoin saa itselleen mitään.

Vierailija
27/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan paljon seksiä, mutta en saman miehen kanssa. Parisuhteissa ongelmaksi muodostuu melko nopeasti kumppaniin kyllästyminen. Pätee varmaan ihan samalla tavalla myös miehiin. Sama mies ei jaksa vaan uudelleen ja uudelleen sytyttää sillä tavalla. :/ Se vaan, kun olen nainen niin ääneen tällaista ei saa myöntää, tai tulee kaikenlaisia mielenkiintoisia syytöksiä vastaan.

Vierailija
28/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat sitten enemmän? Eikö he voisi opetella tyytymään vähempään?

No kerropas fiksuna likkana, että miten sitä kannattaisi opetella.

Vierailija
29/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua? Juurihan Axlin keissi todisti että naisethan ne vasta seksiä haluavat. Axl on vain yksi mies, mutta ainakin 30 naikkosta pyöri hänen punkassaan. Joo, kyllä olen vittuuntunut. Saisi edes sen yhden naisen. Yhden. Onko liikaa pyydetty?

Eikö se nyt kuitenkin todistanut ihan päinvastaista. Niillä naisilla kun oli kullakin 1 mies ja miehellä 30 naista. Eli mies oli se joka harrasti seksiä huomattavasti enemmän kuin naiset.

Vierailija
30/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi haluja nostavia lääkkeitä keksitään:)

Toivottavasti niitä ei luokitella huumaisaineiksi , yliveroteta tai mitään vastaavaa.

Vierailija
31/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistäminen on typerää silloin, kun pienen osuuden käyttäytyminen yleistetään koskemaan koko joukkoa, kuten että jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja. Mutta ketjuun linkatun Finsex-kyselyn mukaan suurin osa sekä miehistä että naisista on sitä mieltä, että parisuhteessa mies haluaa enemmän seksiä. Yleistäminen on ihan ok, kun puhutaan enemmistöstä, kuten tässä tapauksessa.

Niin mielipiteethän ei ole mikään absoluuttinen totuus. Ainakin miesten osalta tuo johtuu siitä, että osa miehistä ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että naiset kyllä haluaa seksiä mutta vain hyvin suppean miesjoukon kanssa. Koska näitä huippumiehiä ei kuitenkaan riitä kaikille, niin osa parisuhdetta ja perhettä haluavista naisista pariutuu miehen kanssa jota ei seksuaalisesti halua, vaikka kyseiset naiset ovat periaatteessa ihan kykeneviä tuntemaan halua - se vaan kohdistuu sellaisiin miehiin joihin heillä ei rahkeet riitä. Puoliso kuvittelee vaimoa haluttomaksi, vaikka hän ei sitä tosiasiassa ole, muutoin kuin oman miehensä suhteen.

Lisäksi kumpikaan sukupuoli ei harvoja biseksuaaleja lukuunottamatta kykene luotettavasti arvioimaan oman sukupuolensa edustajien seksihaluja vaan he ovat näiden suhteen arvausten varassa. Koska miesten on sosiaalisesti hyväksyttävämpää näyttää avoimesti seksuaalista halua ja koska naisten halu on keskimäärin valikoivampaa, niin kummankin sukupuolen edustajille voi syntyä väärä kuva sen oman sukupuolen edustajien keskimääräisestä halukkuudesta.

Vierailija
32/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuudesta en tiedä mutta likka en ole joten kysy joltakin flikalta.

Vierailija
33/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tietysti puhua vain omasta kokemuksesta, mutta olen jo kahdessa avioliitossa ollut huomattavasti halukkaampi kuin mieheni - joista kumpikin on kehunut seksihalujaan. Olihan niitä, sen muutaman vuotta, mutta sen jälkeen heidän intonsa on hiipunut. Nähdäkseni miehen liekki palaa kirkkaasti, mutta kovin lyhyen aikaa.

Vierailija
34/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voisi enää vähempää kiinnostaa ap:n mielipide seksihalujeni määrästä ja suosittelen muillekin naisille samaa...

Vierailija
35/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olin usein se haluttomampi osapuoli edellisessä suhteessani ja minä olen mies. Toisaalta tein paljon enemmän aloitteita seksin suhteen, mutta avovaimoni valitti usein siitä, että seksiä ei ole riittävästi ja minä en juuri koskaan. Välillä oli jotain jaksoja, jolloin olisin halunnut, mutta hän ei, mutta yleisesti ottaen minä halusin harvemmin kuin hän. 

Tämä saattoi johtua myös siitä, että minulle prosessi oli paljon työläämpi kuin hänelle. Hän halusi usein suuseksiä ennen yhdyntää ja yhdynnässä hän laukesi melkein välittömästi. Sen jälkeen hän halusi lopettaa nopeasti. Hoiteli kyllä minut loppuun, mutta siinä oli lähinnä kiireen tuntua, jolloin en voinut siitä erityisemmin nauttia. Ei tunnu kovin halutulta jos toinen lähinnä velvollisuudentunnosta hoitelee minut loppuun. Toki sen ymmärtää, että jos on itse jo lauennut, niin tottakai seksuaaliset halut vähenevät sen jälkeen. 

Toisinaan teimme myös toisinpäin, jolloin minä laukesin ensin ja hän sitten, mutta tässä oli se ongelma, että hän halusi laueta nimenomaan yhdynnässä, eikä se luonnollisesti ollut helppoa jos olin jo lauennut. Toki laukesimme usein myös samaan aikaan. Kuten aiemmin sanoin, niin minun oli hankala ehtiä hänen mukaansa, kun hän sai orgasmin niin nopeasti. Vaikka ehdinkin, niin en varsinaisesti ehtinyt nauttimaan. 

Katos, kuvasit ihmeen tarkkaan sen, miltä seksi yleensä tuntuu naisista. Kun mies haluaa vain yhdyntää ja saa siinä helposti ja jos antaa suuseksiä nsiselle, niin se on liian pikaista ja velvollisuudesta tehtyä, ettei siinä nainen ehdi rentoutua ja saada.

On siis helpompaa hoidella itse itsensä sormipelillä ja nopealla takuuorkulla vaikka päivittäin, eikä aina viitsisi vaivautua seksiin miehen kanssa, kun siitä niin harvoin saa itselleen mitään.

Uskon että naiset saisivat yhdynnässä orgasmeja, jos he eivät loisi itselleen seksuaalisia mukavuusalueita, joiden ulkopuolelle mene minen vaikeuttaa orgasmia.

Vierailija
36/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mielipiteethän ei ole mikään absoluuttinen totuus. Ainakin miesten osalta tuo johtuu siitä, että osa miehistä ei ymmärrä tai halua ymmärtää, että naiset kyllä haluaa seksiä mutta vain hyvin suppean miesjoukon kanssa. Koska näitä huippumiehiä ei kuitenkaan riitä kaikille, niin osa parisuhdetta ja perhettä haluavista naisista pariutuu miehen kanssa jota ei seksuaalisesti halua, vaikka kyseiset naiset ovat periaatteessa ihan kykeneviä tuntemaan halua - se vaan kohdistuu sellaisiin miehiin joihin heillä ei rahkeet riitä. Puoliso kuvittelee vaimoa haluttomaksi, vaikka hän ei sitä tosiasiassa ole, muutoin kuin oman miehensä suhteen.

Lisäksi kumpikaan sukupuoli ei harvoja biseksuaaleja lukuunottamatta kykene luotettavasti arvioimaan oman sukupuolensa edustajien seksihaluja vaan he ovat näiden suhteen arvausten varassa. Koska miesten on sosiaalisesti hyväksyttävämpää näyttää avoimesti seksuaalista halua ja koska naisten halu on keskimäärin valikoivampaa, niin kummankin sukupuolen edustajille voi syntyä väärä kuva sen oman sukupuolen edustajien keskimääräisestä halukkuudesta.

Ohhoh, tulkitsin viestin tekstiä väärin, nyt kun katsoin tuon linkin niin tutkimusasetelma ei sisälläkään tuota jälkimmäisen kappaleen virhelähdettä. Ensimmäisen kappaleen virhelähde pätee sen sijaan edelleen. Biologisesti nainen tuntee vetoa vain laumanjohtajatyyppiin, joita ei riitä kaikille. Beetamiesten vaimot ovat "haluttomia" siksi etteivät ole saaneet miestä joka haluttaisi.

Vierailija
37/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat toki, mutta naiset saavat seksiä milloin vain haluavat. Etuoikeutettu sukupuoli tässäkin asiassa.

Naiset saavat elämän keskeisimmän perustarpeen tyydytettyä sormia napsauttamalla. Ei ole tarvetta vongata.

Sitten nämä ylpeilevät asialla. Kun on sattunut syntymään pimppi haarojen välissä - wau mikä oma saavutus!

Vierailija
38/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuudesta en tiedä mutta likka en ole joten kysy joltakin flikalta.

Kerro kuitenkin.

-ohis

Vierailija
39/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaaja kirjoitti:

Haluavat toki, mutta naiset saavat seksiä milloin vain haluavat. Etuoikeutettu sukupuoli tässäkin asiassa.

Naiset saavat elämän keskeisimmän perustarpeen tyydytettyä sormia napsauttamalla. Ei ole tarvetta vongata.

Sitten nämä ylpeilevät asialla. Kun on sattunut syntymään pimppi haarojen välissä - wau mikä oma saavutus![/quote

Lopeta se katketa nariseminen netissä.

Vierailija
40/55 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaaja kirjoitti:

Sitten nämä ylpeilevät asialla. Kun on sattunut syntymään pimppi haarojen välissä - wau mikä oma saavutus!

Haluaisin huomauttaa, että seksin saaminen ei ole kummallekaan sukupuolelle etuoikeus tai itsestäänselvyys.

Meinaat ihan pokkana, ettei pihtaavia poikaystäviä ja aviomiehiä ole olemassa. :D Ja susiruma nainen saa irtoseksiä tuosta vain sormia napauttamalla... juu juu.

Onneksi kaikki (no ainakin melkein kaikki) voivat halutessaan masturboida, jolloin saavat seksiä niin paljon kuin tarvetta on saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi