Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni penis

haista-vittu
11.03.2017 |

Mulla on pieni penis. Sen pituus on jäykkänä 13,8 cm ja ympärysmitta ehkä noin 3,5 cm (en ole mitannut sitä tarkkaan). Se on vielä vasemmalle käyrä ja ihan surkea. Kun rakastelen vaimoni kanssa, niin en tunne mitään. Mitä neuvoksi?

Olen sen verran kokenut rakastelija, että saan vaimoni tyydytettyä melkein joka kerta, mutta se pitää tehdä klitorista hieromalla. En saa häntä koskaan tyydytettyä penikselläni eikä hän edes innostu siitä, jos pelkästään panen häntä. Sama juttu toisin päin: en tunne mitään, jos panen häntä.

Saan orgasmin vain siten, että tyydytän vaimoni polviasennossa sormellani naidessamme ja sitten sen jälkeen elättelen mielessäni fantasioitani työntyessäni häneen, joiden kautta saan itse orgasmin.

Onko vika minussa vai vaimossa?

Oletteko mitanneet miehenne peniksen?

Onko minulla mitään toivoa saada kunnon tiukkaa pillua mistään? Mulkun kokoa en saa isommaksi ja tiedän, että se on vähän pienempi kuin keskimittainen mulkku, joten mitä tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ympärysmitta 3,5? Onko älykkyysosamäärä samaa tasoa? Ilmeisesti on.

Vierailija
2/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu. Mittasin ja on se lähempänä 4,5 cm kuin 3,5 cm. Taidat olla munaton runkkari sinä paska, joka et osaa neuvoa miestä saamaan tiukkaa pillua. Saatanan kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista-vittu kirjoitti:

Haista vittu. Mittasin ja on se lähempänä 4,5 cm kuin 3,5 cm. Taidat olla munaton runkkari sinä paska, joka et osaa neuvoa miestä saamaan tiukkaa pillua. Saatanan kusipää.

Hehheh, mikäs nyt tuli? Ei tuo tainnut vieläkään upota kaaliisi, jos edelleen ympärysmitta on vain tuo 4,5 cm. No, en viitsi olla ilkeä, sinä tarkoitat halkaisijaa, et ympärysmittaa.

Vierailija
4/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu vaan edelleen. Minä sentään saan pillua joka ikinen päivä, mutta sinä runkkari et saa muuta kuin mällin käteesi.

Vierailija
5/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei oo pieni penis, mutta exäni kanssa oli kyllä meno vähän kuin olisi heilutellut prinssinakkia katedraalissa.. Oli vaan niiiin väljä..

No, vaihdoin elämänkumppania muiden syiden takia, ja nyt on jo melkein liiankin tiukka.. Niin se elämä nakkelee..

Vierailija
6/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista-vittu kirjoitti:

Suurempi ongelma kohdallasi varmaan on että älykkyys on seksikästä.

Vierailija
7/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista-vittu kirjoitti:

Suurempi ongelma kohdallasi varmaan on että älykkyys on seksikästä.

Tuskin ymmärtää tuotakaan.

Vierailija
8/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän seksielämänne vika on pieni penis (tuo on vieläpä erityisen pieni), niin ei pitäisi olla kovin vaikeaa päätellä kenen vika on kyseessä. Sääliksi käy vaimoasi.

Vierailija
9/11 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän seksielämänne vika on pieni penis (tuo on vieläpä erityisen pieni), niin ei pitäisi olla kovin vaikeaa päätellä kenen vika on kyseessä. Sääliksi käy vaimoasi.

Vaimona on nyrkkikyllikki.

Vierailija
10/11 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokyrpäpoika on keksinyt taas uuden tavan lähestyä pippeleitä. Sun kannattaisi jo tulla kaapista ja mennä jonnekin paremmin itsellesi sopivalle palstalle.

Vierailija
11/11 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa molemmat kädet käyttöön ja jättäkää naiminen muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi