Olen peniksellinen nainen
Haastan kenet tahansa täällä sanomaan minulle päin naamaa, etten ole oikea nainen. Tiedoksi vain, että olen 205 cm pitkä, siis jo ilman korkoja, ja lihaksikas kuin mikä. Tulkaa vain sanomaan. Olen ylpeästi nainen etkä voi asialle mitään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ole ihan rauhassa mutta muista asiallinen käytös, kuulostat kovin riidanhaluiselta.
Sitä se tämä minun testosteroni teettää. Äläkä sinäkin ala uhittelemaan minulle! -ap
Okei hienoa ,, toivottavasti löytyy helposti omia vaatekokoja sullekin.
Voin tulla sanomaan.
T.193/86 ja otan parimetrisen kaverinkin kertomaan.
Hyväksyn sinut siskojen piiriin. <3
Mikset poistanut penistäsikin jos nainen haluat olla? Helppo homma, vain pölkyn päälle ja kirveellä napakka isku.
Et ole nainen, olet mielenterveysongelmainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla sanomaan.
T.193/86 ja otan parimetrisen kaverinkin kertomaan.
Vedän sinua turpaan, cis-sortaja ja transfobi. Väännän kullisi solmulle ja heitän niskaperseotteella helvettiin. Katsotaan kenellä on enemmän ruista ranteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset poistanut penistäsikin jos nainen haluat olla? Helppo homma, vain pölkyn päälle ja kirveellä napakka isku.
Poistatan ensi vuonna. Mutta mitä väliä. Olen nainen joka tapauksessa. -ap
Naisellisuus ei tule "mela mekossa". Olet friikki!
Kuinka ylipäätään kehtaat kun O. O. on kuollut ja koko maassa on suruaika?!?
Häpeä jos osaat!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeen. Sukupuoli on ilmoitusasia. t. tiedostava vihervasemmistolainen
Siis mies. Olet mies ja miehenä pysyt vaikka mekkoon pukeudut.
Sinä et ole naista nähnytkään. Olet mielenterveysongelmainen mies fetisseissäsi ja mitä luultavimmin myös kateellinen naisille joita syvästi vihaat omien pettymystesi vuoksi.
On vain poikia tisseillä. Ei ole olemassa tyttöjä pippelillä, vaikka mitä väittäisi.
Ole ihan rauhassa mutta muista asiallinen käytös, kuulostat kovin riidanhaluiselta.