Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa tällaisia miehiä?

Vierailija
11.03.2017 |

Onko Suomessa miehiä, jotka olisivat empaattisia, puhuisivat tunteistaan, olisivat vielä uskollisia/luotettavia ja ajattelisivat rakkaidensa parasta? Sellaista, joka esimerkiksi lohduttaa tai tukee puolisoa tämän sairastuttua? Miestä, joka pystyisi kertomaan tunteistaan kunnolla eikä hautoisi niitä yksin tai hukuttaisi pulloon? Miestä, joka ei sen "vastoinkäymisten" tullessa pettäisi ja jättäisi? Jos tällaisia miehiä on, mistä olette niitä löytäneet?

Nimimerkillä entinen aviomies hankki sivusuhteen häiden jälkeen, petti minua selkäni takana yli vuoden ja lähti. Jäin yksin isoon, uuteen vuokra-asuntoon, mies oli hankkinut itselleen kämpän kaikessa hiljaisuudessa. Väistämättä mietin, ovatko nykymiehet tuollaisia ja miten voisin tuollaiset miehet välttää jatkossa (seurustelimme 7 v ennen naimisiinmenoa varmuudeksi, mutta ei näköjään auttanut).

N29

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea homon kulissivaimoksi.

Vierailija
2/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heitä. Taitavat vaan olla kaikki naimisissa. Sosiaaliset, empaattiset ja luotettavat miehet eivät kauaa pysy vapaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin tuollaisen ja vielä vähän käytetyn. 

Vierailija
4/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan heitä. Taitavat vaan olla kaikki naimisissa. Sosiaaliset, empaattiset ja luotettavat miehet eivät kauaa pysy vapaina.

Juuri näin. Huonoilla miehillä on aina haku päällä.

Vierailija
5/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ne ei kelpaa sulle.

Vierailija
6/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy kun käyt koputtamassa niiden ovea.

Vierailija
7/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas yks jännämiehen uhri

Vierailija
8/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sun mahdollisuudet tuollaisiin fiksuihin miehiin on menetetty, sillä taustallasi on jo epäonnistunut avioliitto.

Aika raadollista, mutta menneisyys painaa tunteellisille ihmisille tulevaisuutta enemmän. Tiedän mistä puhun.

Vierailija
9/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ovat. Ehkä jonkun heistä voisi saada, kun vaimo jättää "liian tylsän elämän" takia?

Vierailija
10/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ilkeitä ihmisiä täällä!

Älä välitä ap. Tuollaisia miehiä on olemassa ja olet sen ikäinen että ehdit vielä hyvin löytää sellaisen! :)

Vierailija
11/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä, täytän mielestäni kriiteerisi.

En tunnu kelpaavan kenellekkään kivalle tyttöselle.

M27

Vierailija
12/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Minä löysin omani heti kun olin eronnut mulkusta exästäni. Tosin tämän hurmurin olin tuntenut jo vuosia kaverina ja vein pois kuljeksimasta kun vaikutti niin hyvältä. Ja hyvä on ollutkin, vaikka vähän käytetty.

Vierailija
13/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että sun mahdollisuudet tuollaisiin fiksuihin miehiin on menetetty, sillä taustallasi on jo epäonnistunut avioliitto.

Aika raadollista, mutta menneisyys painaa tunteellisille ihmisille tulevaisuutta enemmän. Tiedän mistä puhun.

Ai et epäonnistunut avioliitto on sen petetyn/jätetyn syy? Jos ex on vaikka juonut tai pelannut kaikki rahat tai hakannut, sekin on sen kärsineen syy?

Vierailija
14/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauhea tarina 😢.Varmaan sun on vaikea luottaa enää miehiin.Väitän,että ehdoton enemmistö miehistä ei ole tollaisia kuin sun ex.Huonoa tuuria vain sulla ollut.

Kun sydän paranee,niin rauhallisin mielin vaan tutkimaan valikoimaa.On niitä hyviä miehiä aina vapaana.

Vierailija
15/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaistahan tuo on, tähtien täytyy olla kohdallaan että tuollainen mies muodostuu.

Vierailija
16/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näitä hyviä miehiä. mammat vaan säikähti, kun pelkäävät et viet niiden miehet. :D

Vierailija
17/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai et epäonnistunut avioliitto on sen petetyn/jätetyn syy? Jos ex on vaikka juonut tai pelannut kaikki rahat tai hakannut, sekin on sen kärsineen syy?

Ei sillä ole väliä mikä kenenkin syytä on. Historia on se mikä on eikä se selittelemällä miksikään muutu. Kuinka paljon historialla on merkitystä, se riippuu yksilöstä.

Itse esimerkiksi en ole erityisen kiinnostunut ihmisten historiasta. Tässä iässä (40+) kaikille on ehtinyt sattua ja tapahtua kaikenlaista. Mutta jos ihmisen pitää kovasti vatvoa ja selitellä menneisyyttään niin alkavat hälytyskellot soida siitä että mahtaakohan tämä olla tasapainoinen ihminen.

Vierailija
18/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kusipääjännämiesex = kaikki miehet.

Vierailija
19/22 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi löytää, koska haet samallaista kuin entinen.  Silloin et edes näe niitä, jotka ovat oikeasti luettelemiesi ominaisuuksien mukaisia. 

Tunteet on sellaisia, ne ohjaavat elämää.

Vierailija
20/22 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan