Onko Suomessa tällaisia miehiä?
Onko Suomessa miehiä, jotka olisivat empaattisia, puhuisivat tunteistaan, olisivat vielä uskollisia/luotettavia ja ajattelisivat rakkaidensa parasta? Sellaista, joka esimerkiksi lohduttaa tai tukee puolisoa tämän sairastuttua? Miestä, joka pystyisi kertomaan tunteistaan kunnolla eikä hautoisi niitä yksin tai hukuttaisi pulloon? Miestä, joka ei sen "vastoinkäymisten" tullessa pettäisi ja jättäisi? Jos tällaisia miehiä on, mistä olette niitä löytäneet?
Nimimerkillä entinen aviomies hankki sivusuhteen häiden jälkeen, petti minua selkäni takana yli vuoden ja lähti. Jäin yksin isoon, uuteen vuokra-asuntoon, mies oli hankkinut itselleen kämpän kaikessa hiljaisuudessa. Väistämättä mietin, ovatko nykymiehet tuollaisia ja miten voisin tuollaiset miehet välttää jatkossa (seurustelimme 7 v ennen naimisiinmenoa varmuudeksi, mutta ei näköjään auttanut).
N29
Kommentit (22)
Onhan heitä. Taitavat vaan olla kaikki naimisissa. Sosiaaliset, empaattiset ja luotettavat miehet eivät kauaa pysy vapaina.
Minä löysin tuollaisen ja vielä vähän käytetyn.
Vierailija kirjoitti:
Onhan heitä. Taitavat vaan olla kaikki naimisissa. Sosiaaliset, empaattiset ja luotettavat miehet eivät kauaa pysy vapaina.
Juuri näin. Huonoilla miehillä on aina haku päällä.
löytyy kun käyt koputtamassa niiden ovea.
Luulen että sun mahdollisuudet tuollaisiin fiksuihin miehiin on menetetty, sillä taustallasi on jo epäonnistunut avioliitto.
Aika raadollista, mutta menneisyys painaa tunteellisille ihmisille tulevaisuutta enemmän. Tiedän mistä puhun.
Naimisissa ovat. Ehkä jonkun heistä voisi saada, kun vaimo jättää "liian tylsän elämän" takia?
Tosi ilkeitä ihmisiä täällä!
Älä välitä ap. Tuollaisia miehiä on olemassa ja olet sen ikäinen että ehdit vielä hyvin löytää sellaisen! :)
Löytyyhän niitä, täytän mielestäni kriiteerisi.
En tunnu kelpaavan kenellekkään kivalle tyttöselle.
M27
On niitä. Minä löysin omani heti kun olin eronnut mulkusta exästäni. Tosin tämän hurmurin olin tuntenut jo vuosia kaverina ja vein pois kuljeksimasta kun vaikutti niin hyvältä. Ja hyvä on ollutkin, vaikka vähän käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sun mahdollisuudet tuollaisiin fiksuihin miehiin on menetetty, sillä taustallasi on jo epäonnistunut avioliitto.
Aika raadollista, mutta menneisyys painaa tunteellisille ihmisille tulevaisuutta enemmän. Tiedän mistä puhun.
Ai et epäonnistunut avioliitto on sen petetyn/jätetyn syy? Jos ex on vaikka juonut tai pelannut kaikki rahat tai hakannut, sekin on sen kärsineen syy?
Onpa kauhea tarina 😢.Varmaan sun on vaikea luottaa enää miehiin.Väitän,että ehdoton enemmistö miehistä ei ole tollaisia kuin sun ex.Huonoa tuuria vain sulla ollut.
Kun sydän paranee,niin rauhallisin mielin vaan tutkimaan valikoimaa.On niitä hyviä miehiä aina vapaana.
Harvinaistahan tuo on, tähtien täytyy olla kohdallaan että tuollainen mies muodostuu.
on näitä hyviä miehiä. mammat vaan säikähti, kun pelkäävät et viet niiden miehet. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika raadollista, mutta menneisyys painaa tunteellisille ihmisille tulevaisuutta enemmän. Tiedän mistä puhun.Ai et epäonnistunut avioliitto on sen petetyn/jätetyn syy? Jos ex on vaikka juonut tai pelannut kaikki rahat tai hakannut, sekin on sen kärsineen syy?
Ei sillä ole väliä mikä kenenkin syytä on. Historia on se mikä on eikä se selittelemällä miksikään muutu. Kuinka paljon historialla on merkitystä, se riippuu yksilöstä.
Itse esimerkiksi en ole erityisen kiinnostunut ihmisten historiasta. Tässä iässä (40+) kaikille on ehtinyt sattua ja tapahtua kaikenlaista. Mutta jos ihmisen pitää kovasti vatvoa ja selitellä menneisyyttään niin alkavat hälytyskellot soida siitä että mahtaakohan tämä olla tasapainoinen ihminen.
Yksi kusipääjännämiesex = kaikki miehet.
Et voi löytää, koska haet samallaista kuin entinen. Silloin et edes näe niitä, jotka ovat oikeasti luettelemiesi ominaisuuksien mukaisia.
Tunteet on sellaisia, ne ohjaavat elämää.
Rupea homon kulissivaimoksi.