Onko Suomessa tällaisia miehiä?
Onko Suomessa miehiä, jotka olisivat empaattisia, puhuisivat tunteistaan, olisivat vielä uskollisia/luotettavia ja ajattelisivat rakkaidensa parasta? Sellaista, joka esimerkiksi lohduttaa tai tukee puolisoa tämän sairastuttua? Miestä, joka pystyisi kertomaan tunteistaan kunnolla eikä hautoisi niitä yksin tai hukuttaisi pulloon? Miestä, joka ei sen "vastoinkäymisten" tullessa pettäisi ja jättäisi? Jos tällaisia miehiä on, mistä olette niitä löytäneet?
Nimimerkillä entinen aviomies hankki sivusuhteen häiden jälkeen, petti minua selkäni takana yli vuoden ja lähti. Jäin yksin isoon, uuteen vuokra-asuntoon, mies oli hankkinut itselleen kämpän kaikessa hiljaisuudessa. Väistämättä mietin, ovatko nykymiehet tuollaisia ja miten voisin tuollaiset miehet välttää jatkossa (seurustelimme 7 v ennen naimisiinmenoa varmuudeksi, mutta ei näköjään auttanut).
N29
Kommentit (22)
Itse olen tuollainen ap:n kaipaama mies ja enemmänkin. Vapaa mies, joka toivoisi löytävänsä aidon rakkauden vielä joskus. Baari-elämä ja tinder ei ole minua varten, koska en halua kertakäyttö-suhteita. Aina välillä joku nainen kiinnostuu, mutta on usein varattu tai ei sydämessään uskalla luottaa mitä on löytänyt.
Mies
No itseasiassa sanoisin, että fiksujen ihmiseten avioliitot kestävät pidempään kun on järkeä (ellei satu olemaan esimerkiksi viihdealalla. No niinkään jokatapauksessa.).