Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on palstan köyhin?

Vierailija
11.03.2017 |

Köyhyyskilpailu pystyyn. Eli paljon saat rahaa nettona per kuukausi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1300 €

Vierailija
2/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen palkka oli 231,54 euroa. Seuraava ensi kekiviikkona kai noin 800 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2400€

Vierailija
4/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2400€

Oletpa hirvittävän köyhä, voi raukkaa.

Vierailija
5/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 518 €/ 4 viikkoa, eli joskus sattuu sellainen kuukausi,että tuo tulee kahdesti.

Vanhaan omakotitaloon maalla ei saa edes asumistukea eikä ole lapsia, joille tulisi lapsilisiä. Onneksi oli paremmat tulot siihen aikaan, kun oli lapset elätettävänä.

Vierailija
6/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

450 € kk.

Vierailija
7/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi olla yhtä köyhä kuin mies, koska naisella on aina seksuaalista pääomaa.

Vierailija
8/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi olla yhtä köyhä kuin mies, koska naisella on aina seksuaalista pääomaa.

Ja miehellä ei ole?

Vierailija
9/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys olisi, kuinka paljon jää pakollisten laskujen jälkeen käyttörahaa ruokaan, hygieniaan ja vaatteisiin.  Ja edellyttäen, ettei ole omaisuutta eikä kartuta sitä esim. maksamalla asuntolainaa. 

Uskoisin, että täällä on monta toimeentulotuen perusosalla sinnitteleviä eli tämä 487 euroa tänä vuonna. 

Vierailija
10/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

641 e, ei jää mitään.

Vierailija
11/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä ei ole?

Niin.

Vierailija
12/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys olisi, kuinka paljon jää pakollisten laskujen jälkeen käyttörahaa ruokaan, hygieniaan ja vaatteisiin.  Ja edellyttäen, ettei ole omaisuutta eikä kartuta sitä esim. maksamalla asuntolainaa. 

Uskoisin, että täällä on monta toimeentulotuen perusosalla sinnitteleviä eli tämä 487 euroa tänä vuonna. 

Pakolliset laskut on juuri se mikä ratkaisee talouden. Mitä on valinnut

Vierailija
13/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhyyttä voi määritellä kuukausittaisilla nettotuloilla. Jotkut pääomatulot saa vain kerran vuodessa (esim osingot) ja jotkut kuukausittain(vuokrat ja sijoituskorot). Lisäksi köyhyyskäsitteeseen liittyy olemassaoleva varallisuus ja sen realisoitavuus. Yrittäjällä on usein paljon käyttöamaisuutta jota ei voi realisoida. Vaihto-omaisuuteen sitoutuu myös rahaa.

Vierailija
14/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä ei ole?

Niin.

Onpa. Moni nainen elää jäätävässä puutteessa.

Vierailija
15/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

450 € kk.

Oikeastaan mun tulot on 0 € jos ihan tarkkoja ollaan. Tuokin on perheen tuki, ei mikään mun henk.koht.

Mut voi ajatella, et tuo on mun palkka. Eihän tuolla summalla tee mitään, ei maksa osaansa asumisesta, ei ruoasta.

Vierailija
16/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä ei ole?

Niin.

Onpa. Moni nainen elää jäätävässä puutteessa.

Puhut nyt eri asiasta.

Vierailija
17/17 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun! Kelasta en saa penniäkään, koska olen koditon. Sossusta hain useasti viime vuonna toimeentulotukea, ei myönnetty, koska olen entinen yrittäjä, ja heidän mukaansa firma "on luultavasti edelleen olemassa" (ei ole ollut kohta neljään vuoteen).

Elän siis ystävän luona ja myyn itsäni hänen ollessaan töissä. Olen käytännössä yhteiskunnan ulkopuolella, mutta ainakin keksittyäni seksin myynnin, pystyn ostamaan ruokaa, vaatteita ja elämään ns. normaalia elämää. Tällä viikolla olen tienannut 120€+200€+200€ eli 520 kolmesta keikasta. Plus eräs mies osti minulle sadan euron saappaat ja reilulla satasella vaatteita.

Loppupeleissä, en ehkä olekaan ihan köyhä. Tosin on myös viikkoja ilman keikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi