Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä meinaa jättää muutaman kuukauden avoliiton jälkeen :(!

Vierailija
10.03.2017 |

Muutettiin poikaystävän kanssa kolme kuukautta sitten yhteiseen kotiin ja meillä meni kaikki ihan tosi loistavasti. Poikaystävä on ollut maailman rakastavin ihminen koskaan ja yhteiselo hänen kanssa on sujunut aivan loistavasti mun mielestä. Mutta nyt hän sanoo ettei meidän juttu hänen mielestään toimi ja hän aikoo erota ja muuttaa ensi viikolla pois täältä! Rakastan häntä ihan suunnattomasti enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä, miten saisin poikaystävän muuttamaan mieltään ja jäämään? Apua!

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt jotain, luultavasti sellaista mistä hän ei pidä .

No ainakin hän väitti etten oo tehnyt mitään mistä hän ei tykkää ja että musta hänen päätös erota ei tosiaankaan johdu. Hän ei ikinä valittanut mulle mistään tekemisestäni tai tekemättä jättämisestä eikä riidellyt tai mitään.

Vierailija
22/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit olla miehen kanssa joka ei halua olla sinun kanssasi? Ei tuo ole rakkautta vaan läheisriippuvuutta, pelkäät olla yksin eikö niin? "maailman rakastavin ihminen" ei kyllä jätä ketään kolmen kuukauden yhdessä asumisen jälkeen. Tasapainottomalta vaikuttaa.

Enhän mä tietenkään ketään voi pakottaa olemaan kanssani, mutta ihan oikeasti luulin että hän olisi ollut se mun elämäni mies. Se tunne oli jo ensitapaamisellamme. En siksi ymmärrä yhtään miksi minulle piti käydä juuri näin.

Ei ollut ja sä et ole unelmien nainen hänelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan tuo on, että asian ilmoittaa 3 kk jälkeen eikä 3 vuoden jälkeen... Onhan tuo tietysti paskamainen tilanne, mutta ei sille vaan voi mitään. Ei toista voi pakottaa rakastamaan.

Vierailija
24/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajus ettet ole se oikea. Ihan fiksua lähteä nyt ajoissa. Teidän molempien kannalta.

Vierailija
25/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena

Guuglailkaa, mitä läheisriippuvuus tarkoittaa!

Vierailija
26/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostaa, kauanko yhdessäoloa oli takana ennen saman katon alle muuttamista? Kuulostaa nimittäin todella epätasapainoiselta tuo sun kumppanisi, mikäli olette olleet yhdessä vaikkapa useamman vuoden ja vasta nyt yhteenmuuton jälkeen hän hoksaa, että ei tämä juttu toimi. Mikäli taas olette muuttaneet yksiin miltei heti seurustelun alettua, pitäisin epätasapainoisina vähän molempia.

Vierailija
27/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susipari,susipari näytteet jaettu,koeaika ohi

Avoliitto ei ole avioliitto,edes luonnollisilla ihmisillä

Vierailija
28/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaa, kauanko yhdessäoloa oli takana ennen saman katon alle muuttamista? Kuulostaa nimittäin todella epätasapainoiselta tuo sun kumppanisi, mikäli olette olleet yhdessä vaikkapa useamman vuoden ja vasta nyt yhteenmuuton jälkeen hän hoksaa, että ei tämä juttu toimi. Mikäli taas olette muuttaneet yksiin miltei heti seurustelun alettua, pitäisin epätasapainoisina vähän molempia.

Seurusteltiin vähän reilu puoli vuotta ennen yhteenmuuttoa. Poikaystäväni punkkasi kylläkin mun luona lähes kaikki yöt ja päivät (joskus minäkin poikaystävän luona) noin 4kk ajan ennen kuin hankittiin yhteinen koti.

Vierailija
29/80 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään pitääksesi miehen. Parempi mitä nopeammin juttu katkeaa ja pääset suremaan erosurusi läpi. 

Itseni on muuten jätetty kerran 3 PÄIVÄÄ yhteenmuuton jälkeen. Mies vaan huomasi, ettei eron jälkeen ollutkaan vielä valmis uuteen suhteeseen (avioliitosta 6 vuotta, olimme seurustelleet 3 vuotta).

Vierailija
30/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutettiin poikaystävän kanssa kolme kuukautta sitten yhteiseen kotiin ja meillä meni kaikki ihan tosi loistavasti. Poikaystävä on ollut maailman rakastavin ihminen koskaan ja yhteiselo hänen kanssa on sujunut aivan loistavasti mun mielestä. Mutta nyt hän sanoo ettei meidän juttu hänen mielestään toimi ja hän aikoo erota ja muuttaa ensi viikolla pois täältä! Rakastan häntä ihan suunnattomasti enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä, miten saisin poikaystävän muuttamaan mieltään ja jäämään? Apua!

Huomaatko miten kirjoitat: "kaikki meni tosi loistavasti", "maailman rakastavin ihminen koskaan", yhteiselo ollut "loistavaa"; rakastat häntä "ihan suunnattomasti" etkä voi "kuvitella elämää ilman häntä". Aika ahdistavaa tekstiä, ja jos tuo sama on ollut asenteesi poikaystävään kotona ymmärrän, että hän tuntee olevansa ansassa ja haluaa pois. Luulen siis, että hän kuvailisi suhdettanne aivan toisin sanoin, ja kuitenkin suhteen pitäisi olla yhteinen. 

Vierailija
31/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on kasvatettu tunnetaidottomaksi. Jos poikaystäväsi ei ole osannut avoliittonne aikana avata suutaan häntä häiritsevistä asioista, vika ei ole AP sinussa. Ei kukaan voi olla ajatustenlukija. Hyvä että eroatte, se voi tehdä sinullekin hyvää ja enswi kerralla muista valita vähän paremmin tunteitana ilmaiseva mies! Heitäkin Suomessa onneksi on paljon!

Vierailija
32/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein mitään tehtävissä, jos poikaystäväsi ei kerro mikä hänet saa suhteen katkaisemaan. Ehkä hän on ihastunut toiseen eikä uskalla kertoa pettävänsä sinua? Tosin ihastuminen laantuu aika piankin viimeistään kolmessa vuodessa ja silloin voi poikaystäväsi huomata tehneensä virheen.

Jos yhdessä jatkaisitte olisi aina vaihtoehto, että yritätte yhdessä keskustella ja rakentaa parisuhdetta.

Vierailija
33/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutitte liian aikaisin yhteen. Yhteen muutto arkipäiväistää suhteen. Syy ei varmasti ole siinä siivositko tänään vai et. Täytyy olla muutakin särmää

Vierailija
34/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut enemmän. Siihen se liittyy. Miksi kivan miehen pitäisi haaskata elämänsä frigidin naisen kanssa ?

Vierailija
35/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhdessä asuminen herkkua. Mitä sitoutumiseen tulee niin ex alkoi heittelemään sormustaan välittömästi sen jälkeen kun mentiin kihloihin.

Vierailija
36/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Korjatkaa AV sivujen päivitysongelma...

Vierailija
37/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään.

Keskity itsesi hyvinvointiin ja erosta yli pääsemiseen. Tällaista se aikuisen elämä on, ei riitä että itse tuntee syvästi jos toinen ei.

Vierailija
38/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhdessä asuminen herkkua. Mitä sitoutumiseen tulee niin ex alkoi heittelemään sormustaan välittömästi sen jälkeen kun mentiin kihloihin.

Mitä teit, että hän niin alkoi toimimaan? Syy seuraus.

Vierailija
39/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutitte liian aikaisin yhteen. Yhteen muutto arkipäiväistää suhteen. Syy ei varmasti ole siinä siivositko tänään vai et. Täytyy olla muutakin särmää

Yhteenmuutto voi myös ola ihanaa yhteistä elämän rakentamista, kun suhde toimii. Isoin ongelma tässä on AP:n poikaystävä, joka ei osaa niin monen muun nuoren miehen tavoin ilmaista tunteitaan. 

Vierailija
40/80 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä asuminen on usein aika kamalaa. Itse muutin nykyisen vaimoni kanssa yhteen ja olen katunut sitä joka ikinen päivä. Epäsiisti, likainen, laiska ja kertakaikkiaan välillä vituttaa katsoakin sitä naamaa 24/7.

Ettekö te kumpikaan käy töissä? Tai edes jossain harrastuksissa?