Oliko Robert Plantillä oikeasti tollanen tukka?
Kommentit (13)
Ja siis kysyn täältä kun täällä on varmaan niitä 60 vuotiaita jotka eli nuoruuttaan 70-luvulla.
Ojjoi tulee todella vanhat muistot mieleen. Olin pikkulikkana Zeppelin-fani :)
Kyllä tuollainen se Plant silloin oli ja onhan se tukka vielä samanlainen nykyään tosin harmaantunut ja ohennut ja mies vähän reissussa rähjääntynyt mutta edelleen sympaattinen. Vaatemakua pidin huvittavana jo aikoinaan.
No en nyt ole ihan 60 vuotias, mutta muistan kun itseäni pari vuotta vanhempi naapurin jamppa tuli meille ja kysyi, että arvaa minkä levyn hän osti. No enhän tietenkään tiennyt. Kun hän sanoi, että Led Zeppelinin nelosen, niin ihmettelin, että on siinäkin bändillä nimi. Olin tuolloin 10 vuotias ja naapurin "jamppa" melkein 13. Minä en tuolloin vielä ymmärtänyt rockmusiikin päälle paljoakaan. Oma musiikillinen heräämiseni tuli pari vuotta myöhemmin Hurriganesin, Hectorin ja Juicen myötä.
Toki myöhemmin olen Led Zeppeliniä kuunnellut paljonkin ja etenkin tuota nelos albumia.
Vaatetuksesta en osaa sanoa muuta kuin, että paidan hiha näyttää kieltämättä oudolta, mutta kyseessähän rockstara. Heillähän on aina ollut omat vapautensa pukeutumisen suhteen. Hiukset taas on silkkaa 70-luvun alkua ja eiköhän ne ihan aidot ole. Kyllä minäkin olen joskus ilman kalsareita ollut, siinä nyt ei mitään isommin ihmeelistä ole. Tosin tuosta kuvasta nyt on paha mennä aivan varmuudella sanomaan, onko niitä kalsareita vai ei.
Eipä se Plant nyt ainoa ollut, joka tuollaisessa habituksessa aikoinaan huiteli:
Se hollannin oikeistopopulisti geert on ihan jimmy pagen näköinen :)
-------------------- kirjoitti:
Eipä se Plant nyt ainoa ollut, joka tuollaisessa habituksessa aikoinaan huiteli:
Kaikillahan tuohon aikaan oli pitkä tukka, minullakin.
Oi tuo housun lahkeen malli, tiukka reidestä ja alaspäin leveä. Ei muuten tehdä yhtä hyvä musiikkia enää.
Robert oli kyllä kuuma nuorena miehenä. Jimmy Pagekin oli aika jees, mutta Robert oli enemmän hottis.
Led Zeppelin ❤️❤️❤️❤️
Oikeita muusikoita oikeine soittimineen, sanoitukset ja melodiat moniulotteisia. Kestää kuuntelua vielä vuosikymmenien jälkeenkin.
Joo, kyllähän zeppelin oli the bändi, joka teki loistavia biisejä ja taitavia soittajia. Tän päivän räppipaska mitä nuoret kuuntelee, on niin kauheata, että ihan yrjöttää.
Uuh, Robertilla pullottaa housuissa mukavasti.
Kuuntelin teini-ikäisenä niin paljon Led Zeppeliniä, että enää en kykene niin usein sitä kuuntelemaan, vaikka bändi tulee aina olemaan yksi suosikeistani ja sillä on erityinen paikka sydämessäni. Kiitos tämän ketjun, taitaa olla taas aika kuunnella zepuja.
Siis tällainen
Ja miksi sillä on jonkun 11-vee pikkutytön paita päällä? Eikä alushousuja?