Laita nämä ankeusjärjestykseen
nyt laitetaan järjestykseen Suomen kaupungit, joihin ihmiset eivät halua muuttaa vaikka heille maksettaisiin käteisenä riihikuivaa rahaa muutosta.
Eli listaa näin:
1. = Suomen ankein kaupunki
.
8. = Suomen kahdeksanneksi ankein kaupunki
Kaupungit:
Pori, Kemi, Riihimäki, Lahti, Forssa, Seinäjoki, Kouvola, Sastamala
Kommentit (19)
Espoo, Helsinki, Lappeenranta, Imatra, Salo, Pori, Kouvola, Forssa
Vierailija kirjoitti:
Imatra, Savonlinna, Kitee, Kuhmo, Nurmes, Lieksa, Kuusankoski, Joensuu, Mikkeli, Lappeenranta
Mikä teitä porilaisia vaivaa, kun ette osaa edes lukea?
Kouvola, Kotka, Äänekoski, Hämeenlinna, Varkaus, Mikkeli, Imatra, Lahti
Vierailija kirjoitti:
Espoo, Helsinki, Lappeenranta, Imatra, Salo, Pori, Kouvola, Forssa
Helsinki on Suomen ainoa oikea kaupunki, ja Espoo on sen lähiö.
1. Vantaa. 2. Jyväskylä. Ja ympäristön maaseutukunnat. 3. Parkano. 4. Pori. Lähellä Harjavalta. 5. Ikaalinen. 6. Nokia. 7. Isojen kaupunkien ankeimmat kohdat, otetaan vaikka Tampere esimerkiksi. Ankea voisi olla liian vilkkaat kohdat, meluisat, saasteiset ja lähiömäisyys. Mikä on asumistyytyväisyys, onko ongelmia asumisessa talossa. Entä luonto. Onko asuinpaikka kuopassa vai ylempänä. Entä radonalueet. 8. Hämeenlinnan pahimmat osat.
En tainnut saada oikeaa järjestystä, koska kaupungit tulivat mieleen eri aikaan. Uskon että näille löytyy runsaasti haastajia ympäri Suomen. :D
Voisin muuttaa ihan mihin vaan, ja ihan mielelläni. Kummaa vastakkainasettelua tälläkin kysymyksellä luotsitaan, ihan kuin Suomessa vaan tietyt kaupungit kelpaisivat.
Miten nuo voi laittaa ankeusjärjestykseen, kun ei ole edes kaikissa käynyt? Täytyyhän kaupunki tuntea, ennen kuin sitä alkaa arvoistelemaan. Vai eikö muka?
Heinola, Lahti, Mikkeli, Helsinki, Espoo, Oulu, Riihimäki, Rovaniemi.
Riihimäellä olen syntynyt ja onhan se aika karsee paikka, onneksi pääsin pois reilut 40v sitten jo.
Kaikissa listatuissa kaikenlaista kivaa.
Riihimäki,Forssa,Sastamala,Pori,Seinäjoki,Kemi,Lahti, Kouvola
Vierailija kirjoitti:
Riihimäellä olen syntynyt ja onhan se aika karsee paikka, onneksi pääsin pois reilut 40v sitten jo.
Riihimäkeläiset ovat hyvin tyytyväisiä siitä, että et enää asu siellä.
Seinäjokihan on ihana paikka asua ja elää. On tilaa, puhdasta luontoa, töitä, palveluita ja kunnon työteliäitä ja rehellisiä ihmisiä. Paras paikka Suomessa. Olen asunut ympäri Suomea kymmenessä paikassa ja Seinäjoki on paras.
Lahti, pori, hyvinkää, helsinki, vantaa, espoo, riihimäki, kouvola
Ne on oikeassa järjestyksessä alkuperäisessä viestissä. Pori ankein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riihimäkeläiset ovat hyvin tyytyväisiä siitä, että et enää asu siellä.
Oijjoi kun meni jollain tunteisiin!!!!!!!!!!! :D
Kaupungin ankeus nyt vaan on faktaa, se ei kiukuttelemalla muuksi muutu.
Imatra, Savonlinna, Kitee, Kuhmo, Nurmes, Lieksa, Kuusankoski, Joensuu, Mikkeli, Lappeenranta