Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle mitä snapchatissa tehdään?

Vierailija
10.03.2017 |

Terveisin mummo 27v joka ei käytä kuin facebookia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse seuraan ihmisiä, firmoja ja tapahtumia jotka mua kiinnostaa. Jonkun verran myös viestittelen kavereille ja jaan hupsuuksia. 

Vierailija
2/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse seuraan ihmisiä, firmoja ja tapahtumia jotka mua kiinnostaa. Jonkun verran myös viestittelen kavereille ja jaan hupsuuksia. 

En vieläkää oikein ymmärrä, siis onko sielä myös kavereita niinkuin facessa vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistän sinne kuvia alapäästäni. Kavereita riittää.

Vierailija
4/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tylsää niin lähettelin typeriä snäppejä kavereille :D ei sitä oikein muuhun tule käytettyä ja kaverilista myös hyvin rajallinen.

Vierailija
5/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuorataan.

Vierailija
6/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan kuvia joita voi muokata filttereillä ja lisätä päälle tekstiä ja tarroja. Niitä voi lähetellä kavreille. Eli pitää tietää kaverin snäppitunnus. Voi ottaa myös lyhyitä videoita. Oma tarina eli my story osuuteen voit julkaista kuvia ja lyhyitä videoita päivästäsi. My story katoaa24 tunnin päästä. Kavereille lähettämäsi kuvat näkyvät kaverilla 1-10 sek eli eivät jää ikuisiksi ajoiksi. Kuvista voi toki ottaa kuvakaappauksia.

Vierailija
7/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otan alapääkuvia ja tisseistä myös. Snapchat on turvallinen, sillä kuvat katoavat automaattisesti.

Vierailija
8/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin otan alapääkuvia ja tisseistä myös. Snapchat on turvallinen, sillä kuvat katoavat automaattisesti.

No ei kyllä mikään paikka ole turvallinen :D Ja siellä voi ottaa screenshotteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan