Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Täydellinen" mies paljastui kolmansilla treffeillä leskeksi ja kolmen lapsen yh:ksi

Vierailija
10.03.2017 |

Kolmannet laskien siitä, kun baarissa tavattiin ja se oli kyllä rakkautta ensisilmäyksellä, jalat alta-meininkiä jota en tässä iässä (30+) enää odottanut enkä ole kokenut sitten teiniaikojen. Ehdin rakastua mieheen silmittömästi, ja hän ei kuulemma uskaltanut kertoa perhetilanteestaan aiemmin, ettei säikäytä minua pois. Tukiverkkoja hänellä on lasten hoitoon, mutta lapset sen verran pieniä (2v,4v,5v) että täysipäiväistä äitipuolen saappaisiin astumista suhteen jatkaminen kai edellyttäisi. Tykkään kyllä lapsista ja haaveilen saavani vielä oman/omia :(
Minusta mies teki törkeästi kun ei heti kertonut, vaan antoi minun rakastua itseensä ensin :(

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaa ei ole ärsyttävää exää :D

Vierailija
22/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh...jos kolmansilla treffeillä kertoo asian niin ei se nyt mielestäni ole vielä mitään salailua vaan ihan normaali avautumisaikataulu. Ikävä tilanne sinulle toki.

On kyllä niin olennainen asia, että pitäisi kertoa ennen treffeille pyytämistä. HIV on nykylääkityksellä pienempi riesa kuin edes yksi viikonloppulapsi ja siitäkin haluaisin silti tietää. Itse tietysti kysyn aina ennen puhelinnumeroiden vaihtoa lapsista ja jos siihen tai mihinkään valehtelee, ei ole arvoiseni. Kaikille tietysti lapsi ei ole este, mutta itse en sekaantuisi mieheen, jolla on alaikäisiä lapsia. Paitsi jos ei tapaa niitä koskaan, sitten ei haittaa.

Aika erikoista verrata HIViä lapsiperhe-elämään o.O 

Siitä olen samaa mieltä,että suhteeseen vaikuttavia asioita ei pidä salailla,mutta ehkä mies oli todella ap:n lumoissa(avauksessa puhutaan rakkaudesta ensi silmäyksellä)eikä halunnut heti alkuun paljastaa asioita,jotka saattavat karkoittaa ap:n(niin kuin ilmeisesti kävikin).Eli se,että ei paljastanut olevansa kolmen lapsen yh jo ennen puhelinumeroiden vaihtoa,oli OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaa ei ole ärsyttävää exää :D

Kyllä kuollut puoliso olisi minusta vielä pahempi kuin ärsyttävä exä,eroon sentään on saatettu päätyä yhteisymmärryksessä,jos toinen osapuoli kuolee kesken suhteen,leski on jäänyt vasten tahtoaan yksin,ja saattaa yhä rakastaa edesmennyttä puolisoa.

Vierailija
24/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh...jos kolmansilla treffeillä kertoo asian niin ei se nyt mielestäni ole vielä mitään salailua vaan ihan normaali avautumisaikataulu. Ikävä tilanne sinulle toki.

--- HIV on nykylääkityksellä pienempi riesa kuin edes yksi viikonloppulapsi ---

:O no sun "arvomaailmasi" on sitä luokkaa, että vastapuolen kuuluisi saada tietää siitä jo ekoilla treffeillä. Jos itselläni olisi pieniä lapsia ja deittikumppanini ajattelisi lapsistani noin, niin ehdottomasti en haluaisi jatkaa hänen kanssaan.

Vierailija
25/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin olennainen asia, että pitäisi kertoa ennen treffeille pyytämistä. HIV on nykylääkityksellä pienempi riesa kuin edes yksi viikonloppulapsi ja siitäkin haluaisin silti tietää. Itse tietysti kysyn aina ennen puhelinnumeroiden vaihtoa lapsista ja jos siihen tai mihinkään valehtelee, ei ole arvoiseni. Kaikille tietysti lapsi ei ole este, mutta itse en sekaantuisi mieheen, jolla on alaikäisiä lapsia. Paitsi jos ei tapaa niitä koskaan, sitten ei haittaa.

Siitä olen samaa mieltä,että suhteeseen vaikuttavia asioita ei pidä salailla,mutta ehkä mies oli todella ap:n lumoissa(avauksessa puhutaan rakkaudesta ensi silmäyksellä)eikä halunnut heti alkuun paljastaa asioita,jotka saattavat karkoittaa ap:n(niin kuin ilmeisesti kävikin).Eli se,että ei paljastanut olevansa kolmen lapsen yh jo ennen puhelinumeroiden vaihtoa,oli OK.

Älä sinä sekoita lapsiperhe-elämää uusperheviritelmään, täysin eri asioita.

Vierailija
26/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kun haluaisin omia, ainakin yhden vähintään :( Ja ikääkin jo sen verran, ettei ole aikaa jahkata loputtomiin. En silti haluaisi noin montaa lasta, ja omat haasteensa varmasti tuo se, etten olisi heidän oikea äiti :( Kumpa vaan en tuntisi miestä kohtaan näin vahvasti. Inhottava tilanne. ap

Tunnen vastaavanlaisen pariskunnan. On aivan eri asia olla lesken kuin eronneen kanssa. Omaa äitiä ei enää lapsilla ole. Sinut otetaan aivan eri tavalla vastaan kuin eronneen uusi puoliso. Mutta vastuusi on toisaalta suuri. Lapset ovat pieniä. Jos jäät suhteeseen, olet ainoa äiti, jonka tuntevat.

Vierailija
27/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen tyyppi

Vierailija
28/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinno, jos et vielä vuosiin ole ajatellut äidiksi ryhtyä niin ei sitä väkisin kannata vääntää, internetti on keksitty tuollaisille joissa voi heti kertoa kaiken olennaisen

Vierailija
29/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään miehistä, joilla lapsia. Leskimies voi olla todellinen lottovoitto noin parisuhteen kannalta. Raha ei niin kiinnosta.

Ikävä lasten äitiä kohtaan voi tuolla olla valtava. Olisit jatkuvasti hänen varjossaan. Jos kestät sen niin voit kai tapailla miestä.. Ehkä hän ei halua sinusta edes mitään vakavaa.

Tuskinpa kovin enään tulevaisuudessa lapset muistavat äitiään.Elämä jatkuu ja ei Ap tulisi elämään edesmenneen äidin varjossa.Kyllä uskon miehen haluavan vakavampaa.Ei kukaan jaksa loputtomiin surra.

T:leski itse

Vierailija
30/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene trolli pois

Vierailija
31/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap:sta olisi tuohon suhteeseen. Jos lapsetkin ovat liikaa niin edesmennyt vaimo vasta onkin. Lapset ovat kuitenkn eri asia kuin puoliso ja jos haluaa ehdottomasti olla aivan ainoa ihminen seurustelukumppaninsa elämässä niin ei kannata alkaa seurustella lesken kanssa.

Vierailija
32/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kannalta ei ole juuri mitään ikävämpää kuin puolisisarukset. Tulee mieleen joku sekarotuisten koirien pesue, poikimista poikimisen ilosta aivot narikkaan unohdettuina.

Sinulla ei varmaan ole sisarpuolia? Ei ole miehen vika, että hänen vaimonsa kuoli. Miksi hänen uuden kumppaninsa pitäisi jäädä lapsettomaksi?

Vierailija
33/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--- HIV on nykylääkityksellä pienempi riesa kuin edes yksi viikonloppulapsi ---

:O no sun "arvomaailmasi" on sitä luokkaa, että vastapuolen kuuluisi saada tietää siitä jo ekoilla treffeillä. Jos itselläni olisi pieniä lapsia ja deittikumppanini ajattelisi lapsistani noin, niin ehdottomasti en haluaisi jatkaa hänen kanssaan.

Älä huoli, kerron kyllä itse ja sehän on pelkästään hyvä, että halveksunta on molemminpuolista niin ei jää kumpaakaan harmittamaan.

Vierailija
34/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA! Ansaitset parempaa

Vierailija
35/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aiemmin ollut isäpuolena perheessä, josta biologinen isä kuollut. Nyt isäpuolena mun lapsille, joiden biologinen isä asuu samassa kaupungissa. Todennut, että tavallaan on suhteessa lapsiin ollut helpompaa olla siinä aiemmassa suhteessa, oma rooli "isänä" ja perheen toisena aikuisena on ollut selkeämpi. Eli puolensa tuossakin..

Ja lapsien määrään sellainen kommentti, että mulla on kolme lasta ennestään ja nyt tulossa yksi yhteinen, eikä tämä vielä mikään jättiperhe ole :)

Vierailija
36/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastat miestä niin anna palaa. Mielesi voi muuttua kun pääset tapaamaan lapset. Teistä voi tulla onnellisia. Sinun on myös mahdollista adoptoida leskimiehen lapset, mikäli päätätte perheeksi ryhtyä, eikä ole mikään mahdottomuus että saisit ainakin yhden biologisenkin lapsen. Lapsellesi suuri perhe olisi rikkaus! Elämä ei ole ihan täydellistä ikinä.

Lapsen kannalta ei ole juuri mitään ikävämpää kuin puolisisarukset. Tulee mieleen joku sekarotuisten koirien pesue, poikimista poikimisen ilosta aivot narikkaan unohdettuina.

Tiedätkö että ei noi trollailusi ketään naurata

Vierailija
37/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kuoleman täytyy olla sen verran tuore asia, että noinkohan mies on vielä edes valmis uuteen suhteeseen.

Minusta kolmas tapaaminen nimenomaan on tutustumisen alkuvaihetta eli ihan oikeaan aikaan hän kertoi.

Vierailija
38/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei varmaan ole sisarpuolia? Ei ole miehen vika, että hänen vaimonsa kuoli. Miksi hänen uuden kumppaninsa pitäisi jäädä lapsettomaksi?

Itse asiassa on yksi, mutta ei olla tekemisissä. Ei ap:n tarvitse jäädä lapsettomaksi vaan etsiä tasoisensa mies. Leskimies taas voi leikkiä kotia jonkun yh:n kanssa, koska vaikka on johonkin syytön, ei se silti oikeuta parisuhteessa itseään parempaan tasoon.

Vierailija
39/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta.

Vierailija
40/56 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen "salaisuus" oli,että hän viettää lapsiperhe-elämää,uusioperhe heistä tulee vasta jos päätyvät uuden kumppanin kanssa yhteen.Minusta lapsiperhe-elämä ei ole verrattavissa HIViin,vaikka molemmista on tietysti hyvä tietää jo tapailun alussa,koska voivat olla toiselle osapuolelle deal breaker.