Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää salilla kun vanhemmat naiset tuijottavat jos mulla on pelkät urheiluliivit päällä yläosassa

Vierailija
10.03.2017 |

Ovat kateellisia ja heittävät shadea kun joillain on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse peittää itseään kaapuun treenatessa! Keskittykää siihen omaan kuntoiluun vaan!
N21

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shadea? Tarkoittanen sheissea.

En tuijottaa ketään. Ja olen kyllä ollut itsekin nuori ja nätti, ei minun tarvitse ketään kadehtia. Jos koet pelkät rintsikat ok:ksi asuksi, niin omapa on asiasi. Minusta löysä T-paita on mukava, koeta sinäkin kestää se.

T. Hyväkuntoinen viisikymppinen kuntosalimimmi

Tarkoittanet? Oletko siis ap?

Minä sain kuvan, että shade olisi joku coolimpi nimitys katseelle, jota näkee yleensä pimeillä kujilla, eli sellainen paha, varjoinen katse...

Vierailija
22/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on oikeus pukeutua miten haluaa ILMAN, että muut katsovat.

Voi huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta nuoruudessa ei ole mitään kadehtimista, sitä on kaikilla saman verran!

Sitten, jos 80-90-kymppisenä olet kuin Lenita Airisto tai Aira Samulin kadehdin kyllä, mutta enemmän ihailen!

Vierailija
24/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalilla n 6x viikossa ja on todella harvinaista, että joku treenaa pelkissä urheiluliiveissä. Varmasti herättää huomiota ihan sen takia, että se on aika epähygieenistä. Nojailet paljaalla hikisellä selälläsi laitteisiin, olisi ihan huomaavaista muita kohtaan, että siinä ihon ja laitteen välissä olisi kaistale jumppavaatetta. Jos paljastella haluat, esim Nikellä on todella läpikuultavia jumppatoppeja myynnissä.

Vierailija
25/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tuijota?

Vierailija
26/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tää vanhat, rumat, katkerat akat vs ihanat, nuoret, nätit mimmit -ikis!

Uudistaisit itseäsi. Kevätkin on tulossa.

Vierailija
27/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla olisi aika tärkeää pitää vaatteita, jotka IMEVÄT SINUSTA VALUVAN HIEN niin että se ei jää laitteisiin muiden ällötykseksi.

Mutta tosiaan, sinä tuskin hikoilet salilla koska keskityt tarkkailemaan katsovatko muut sinua vai eivät.

Vierailija
28/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka treenaisi pelkissä sporttiliiveissä paitsi joku bikinifitness ammatilainen tai supertimmi jumppaohjaaja.

Vierailija
29/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on perähikiä :/ Muuallahan urheiluliivit on olleet jo aikapäiviä ihan perusvaatetta nuorille ihmisille. Esim. lempitubettajani Kelly Eden käyttää usein yhdistelmää urheiluliivit + hame + ruutupaita sidottuna vyötäisille, oon niin tottunut etten osaa ees aatella että ois alusvaatteisillaan (ja Kelly nyt kuitenkin on povekas malli).

Onko tää uus "leggingsit on kalsarit!!!" -keskustelu?

Vierailija
30/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, sitten ne sun hiet on laitteiden penkeissä. Paita päälle!

Vierailija
31/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että minä kyllä katselen ihan mielelläni kauniita nuoria naisia, vaikka olenkin itse yksi niistä kauheista vanhemmista naisista. Nättejä ja elinvoimaisia ja tulee oma nuoruus mukavasti mieleen!

Vierailija
32/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliin etikettiin salilla kuntoillessa kuuluu, että niin miehet kuin naiset pitävät sellaisia vaatteita jotka keräävät suurimman osan hiestä. Itse olen miehenä todistanut aikoinaan tätä, kun (sinänsä tikissä olevat) etniset kaverit saivat päähänsä ruveta nostamaan paidatta. Valvoja kävi aivan oikein heti pojille sanomassa, että vaatteet päälle tai tulee lopullinen porttikielto.

Vierailija
33/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen moista vaatevalintaa Suomen olosuhteissa. Kesähelteillä varmasti joka paikassa on halua pukeutua kevyemmin, muina vuodenaikoina samalla valinnalla saa huomiopisteitä.:)  Ja ihmettelen sitä, että haluaa herättää huomiota moisella vaatevalinnalla. Toinen, mitä kummastelisin salilla, on tissivaon paljastava toppi.

Tää on oikeesti hankalaa. Mä en pysty käyttään salilla t-paitoja, vaan hihattomia toppeja. Näissä on usein rasittavan avoimet kaula-aukot, varsinkin niissä mukavissa löysissä topeissa. Sitten kun tissejä on sen verran että urheiluliivitkin tuo rintavakoa esiin, niin hankalaa on. Olen vaan päättänyt olla välittämättä asiasta, ja ostan vähemmän avonaisia löysiä toppeja jos löydän inhimilliseen hintaan.

Vierailija
34/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo salilla missä minä käyn, niin siellä käy sellainen nuori nainen, joka on aina viimeisen päälle meikattu, syvään uurrettu toppi ja rinnat on puristettu jollain siteellä? yhteen. Kaiken kruunaa tämän ns. ruiskumaalatut jumppahousut, joiden kangas häviää persekannikoiden väliin. Hän saa paljon ainakin miehistä huomiota, mutta sitä hän on sinne tullut hakemaankin, treenailun lomassa. Hän ei ainakaan esitä että se häiritsisi :) Tosin minultakin hän hakee katsekontaktia, mutta lähinnä ehkä juuri siinä mielessä että hän saisi ärsyyntyä, kun häntä kateellisena tuijotetaan.

Vierailija
35/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein: et saa aikaseks laittaa rintsikoiden päälle paitaa, ja sit mietit että miks ihmiset tuijottaa? Oon itse yleensä melko huomaamaton ja massaan sulautuva, mutta minuakin saatettais vilkaista kahteen kertaan jos lähtisin vaikka kauppaan pelkissä rintsikoissa.. 😂

Mutta jos susta tosiaan tuntuu mukavalta kulkea alusvaatteisillasi, niin anna mennä äläkä välitä muiden katseista. Anna myös sinä muiden vetää kaavut päälleen, äläkä turhaan tuhlaa aikaasi heidän itsetuntonsa arvioimiseen. Meille kaikille vaatteet eivät ole itsetunnon kulmakivi :)

Vierailija
36/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni salilla kannattaa pukeutua käytännöllisesti, laitteista voi pyyhkiä hien pois, mutta ainakin omasta mielestäni on silti mukavinta treenata treenipaita liivejen päällä ja treenitrikoot jalassa ettei iho tartu penkkiin ym. Esittelen sitten kovan treenin tuloksia arkipukeutumisessa maltillisesti, juhlapukeutumisessa paljastavammin. Mulla on hyvä kroppa, enkä häpeä sitä esitellä, menen kuitenkin salille treenaamaan enkä pyörittelemään peppua... mutta harrastuksensa kullakin

Vierailija
37/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on perähikiä :/ Muuallahan urheiluliivit on olleet jo aikapäiviä ihan perusvaatetta nuorille ihmisille. Esim. lempitubettajani Kelly Eden käyttää usein yhdistelmää urheiluliivit + hame + ruutupaita sidottuna vyötäisille, oon niin tottunut etten osaa ees aatella että ois alusvaatteisillaan (ja Kelly nyt kuitenkin on povekas malli).

Onko tää uus "leggingsit on kalsarit!!!" -keskustelu?

Huoh. Ei ole todellakaan normaalia kulkea urheiluliivit päällä. Kellyn seuraajat taitavat olla povekasta povea tuijottelevat. Ei taida saada katsojia ilman poven esittelyä.

Vierailija
38/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Siis treenaatko urheilurintsikoissa vai lyhyissä urheilutopeissa? Siin on nääs eroa, että vedätkö rindet päällä vai lyhyt toppi päällä... Kyl määkin urheilurintsikkaista kattelisin vähän sillä mielellä, et "on tainnu tytöltä unohtua paita kotiin". Lyhyt urheilutoppi taas on asia erikseen, eikä aiheuta ekaa vilaisua ("häh, onksil rintsikat vaan..? ah, eiku se onki tollain toppi..") enempää. 

Sitäpaitsi miks kukaan jaksaa kadehtia kenenkään kroppaa, kun treenaamalla ja syömällä hyvin voi muokata omaansakin? Sen sijaan älyä, muiden kunnioittamista, sosiaalista silmää, lempeyttä ja viisautta tuntuu olevan paljon hankalampi kultivoida ihmisissä.

Vierailija
39/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet speedoissa salille.

Eli ap mene pikinifitnesskisoihin - siellä olet kilpailutilanteessa. Salit on treeniä varten.

Katso oikea paikka milloin esittelet itseäsi👍

Vierailija
40/49 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miks salilla ei vois jumpata pelkillä urheilurintsikoilla? Peittää kuitenkin sen, mitä lain mukaan tyätyy peittää. Kyllähän jossain yleisurheilutapahtumissakin ne urheilee sellasissa pikkarien näkösissä ja sit urheilurintsikoissa. Uimahalleissa ja rannoilla, eli julkisilla paikoilla, ollaa niissäki yleensä bikineissä tai uikkareissa.