Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ei ole puoluetta mitä äänestäisi

Vierailija
10.03.2017 |

Taidan liittyä nukkuvien puolueeseen. Ei kyllä oo mitään vakavasti otettavaa puoletta mitä äänestäisi suomessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sun varmaan täytyy lähteä itse politiikkaan. Ei se ole mitään penkkiurheilua.

Vierailija
2/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole missään maailmallakaan, ja jos uusi nousee niin viimeistään sen toinen johtaja myy aatteensa samoille vanhoille tahoille. Yleensä jo ensimmäinen, kun sehän se idea oli. Yhdysvalloissakin alkaa olla hankaluuksia saada ihmisiä äänestämään, vaikka millaisen sirkuksen laittaisi pystyyn. Olisi hauska nähdä valtapuolueiden ilmeet kun sanotaan 70% jättää äänestämättä tai mielummin äänestää tyhjää (se tosin varmaan riittäisi medialle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puolueet ovat suomessa kommunistisia. Mitään aidosti oikeistolaista vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
4/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi äänestänkin henkilöä. Ainoa kunnanvaltuutettu jota on kiinnostanut meidän kuntalaisten ongelmat.

Vierailija
5/8 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle onneksi on sopiva puolue. Kulkee suvussa, olen jo neljännessä polvessa kyseisen puolueen äänestäjä. Enkä vaihda, ellei puolue vaihda radikaalisti kurssia.

Vierailija
6/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puolueet ovat suomessa kommunistisia. Mitään aidosti oikeistolaista vaihtoehtoa ei ole.

Jos kysyisit kommunistilta, hän todennäköisesti vastaisi päinvastoin. Kyseessä on näköharha, joka tulee, kun katsot maailmaa äärilaidalta.

Vierailija
7/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän ja toimivan demokratian kannalta katsottuna jokaisen olisi hyvä käyttää äänioikeuttaan.

Vierailija
8/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen niin, että jos ei äänestä, se on sama kuin antaisi äänensä kaikkein suosituimmalle puolueelle. Kaikki muut annetut äänet kun voisivat olla sitä suosituinta vastaan.