Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on naisessa, joka omistaa yli kaksi käsilaukkua?

Vierailija
10.03.2017 |

Mikä on aivoissa nyrjähtänyt?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vikaa on naisessa, joka omistaa vain yhden tai kaksi käsilaukkua.

Tämän halusin kuulla, kun perustin viestiketjun. Mammat laittavat hienosti naiset pieniin tympeisiin lokeroihin.

Vierailija
22/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrjähtänyt on se, että on erilaisia etikettejä ja tarpeita.

Minulla on kirjekuorilaukkuja iltajuhliin pari kappaletta, pari juhlalaukkua cocktailjuhliin (ei voi aina olla sama), muutama pikkukäsilaukku lounaskutsuille ja kaupungille, isompi kassimainen kun liikutaan enemmän lasten kanssa, ja pitää olla vesipullot helteellä, salkku virallisia asioita varten, ja kunnon isompi kassi viikonloppureissuja varten.

Uskomatonta, miten jotkut ovat täysin sietämättömiä ihmisiä jo yhden kappaleen perusteella. 

Sinusta on sietämätöntä, että jonkun toisen elämä on erilaista kuin sinun?

Outo päätelmä. Avaatko vähäsen?

Minä kerroin ihan neutraalisti, mihin arjessani tarvitsen erilaisia laukkuja. En ole elämäntilannettani itse valinnut tai halunnut, mutta sellainen se on. Minun persoonastani tai omista kiinnostuksen kohteistani et tuolla perusteella tiedä mitään.

Välität käsilaukuista niin paljon, että tulet selittelemään paskaan provoviestiketjuun ihan tosissasi puolustuspuheita niille. Aika sietämätöntä omissa kirjoissani.

Tai sitten minulla juuri nyt on hieman yksinäinen vapaahetki, ja kulutan aikaani provosoimalla takaisin. Ketjussa jossa sinäkin parempana ihmisenä jostain syystä kirjoittelet. Et edelleenkään oikeasti tiedä minusta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän halusin kuulla, kun perustin viestiketjun. Mammat laittavat hienosti naiset pieniin tympeisiin lokeroihin.

Itse sinä laitoit ihmisiä tympeisiin lokeroihin, ei tässä kukaan muuta kuin karrikoinut sinun hölmöä väitettäsi.

Vierailija
24/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrjähtänyt on se, että on erilaisia etikettejä ja tarpeita.

Minulla on kirjekuorilaukkuja iltajuhliin pari kappaletta, pari juhlalaukkua cocktailjuhliin (ei voi aina olla sama), muutama pikkukäsilaukku lounaskutsuille ja kaupungille, isompi kassimainen kun liikutaan enemmän lasten kanssa, ja pitää olla vesipullot helteellä, salkku virallisia asioita varten, ja kunnon isompi kassi viikonloppureissuja varten.

Uskomatonta, miten jotkut ovat täysin sietämättömiä ihmisiä jo yhden kappaleen perusteella. 

Sinusta on sietämätöntä, että jonkun toisen elämä on erilaista kuin sinun?

Outo päätelmä. Avaatko vähäsen?

Minä kerroin ihan neutraalisti, mihin arjessani tarvitsen erilaisia laukkuja. En ole elämäntilannettani itse valinnut tai halunnut, mutta sellainen se on. Minun persoonastani tai omista kiinnostuksen kohteistani et tuolla perusteella tiedä mitään.

Välität käsilaukuista niin paljon, että tulet selittelemään paskaan provoviestiketjuun ihan tosissasi puolustuspuheita niille. Aika sietämätöntä omissa kirjoissani.

Tai sitten minulla juuri nyt on hieman yksinäinen vapaahetki, ja kulutan aikaani provosoimalla takaisin. Ketjussa jossa sinäkin parempana ihmisenä jostain syystä kirjoittelet. Et edelleenkään oikeasti tiedä minusta mitään.

Ja selittely jatkuu!

Vierailija
25/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sinä laitoit ihmisiä tympeisiin lokeroihin, ei tässä kukaan muuta kuin karrikoinut sinun hölmöä väitettäsi.

Seli seli, totuus tuli jo ulos. Katsotaan kuinka monta peukutusta tuo viesti saa, niin johan nähdään taas mammojen todellinen karva. :D

Vierailija
26/30 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ystäviä ja läheisiä jotka ovat tuoneet ulkomaanmatkoilta tuliaisiksi tai muuten vaan lahjoiksi käsilaukkuja esimerkiksi :) Minun kohdallani ainakin ja todistettavasti aitoja merkkilaukkuja vaikken itse edes ole mikään kovin merkkitietoinen ihminen.

Vierailija
27/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkujen kohtuullisella määrällä nyt ei ole mitään väliä jos niille löytyy käyttöä.

Riippuu ihmisestä että kohteleeko laukkuja sellaisina kuin miksi ne on tarkoitettu eli KÄYTTÖESINEINÄ. Pelkkinä laukkuina.

Siinä vaiheessa kun niistä tulee PALVONTAESINEITÄ, rakkauslaukkuja, aarteita, unelmien täyttymyksiä, niin jotain on pahasti vialla. Nämä tällaiset vinksahtaneet ihmiset kohtelevat laukkujaan paremmin kuin eläimiä tai toisia ihmisiä.

Vierailija
28/30 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä koko suomen naiset ovat omituisia:D. On nimittäin ihan varma, että jokaisella naisella on enemmän kuin 2 laukkua.

Käsilaukku, koulureppu, treenikassi, kauppakassi...hups, siinä tuli jo 4.

Jos jollain naisella on vähemmän kuin 2 laukkua, haluaisin todellakin että ilmoittautuu tähän. Olisi mielenkiintoista tietää mitkä ne 1-2 laukkua ovat?

Vierailija
29/30 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*minäkin odottelen täällä vastauksia*

Eikä löytynyt ketään jolla olisi 2 laukkua tai alle! :DDD

terv: 7n laukun omistaja

Vierailija
30/30 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20+ käsilaukkua.

Erilaisia tilaisuuksia, erilaisia tarpeita.

So?

Miksi tämä on sulle ongelma?

Ja ihan omilla rahoillani olen ostanut ne kaikki.

Paitsi yhden, jonka sain perinnöksi mummultani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi