Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostatte irtokarkkeja? Pussissa olevalla karkilla on sentään jonkinlainen brändi.

Vierailija
10.03.2017 |

Ei siinä irtokarkkipussissa ole mitään glamouria. Siinä ei lue karkin nimeä kyljessä. Miksi te tuhlaatte rahojanne irtokarkkeihin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on parempia.

Vierailija
2/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se brändihän se pääasia onkin. Mitä nyt naapuritkin ajattelisi jos mussuttaisin jotain luuseri irtsareita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka hetki tulen entistä enemmän siihen uskoon, että elän aivan väärässä maailmassa tai minun ei edes pitäisi elää. Niin paljon minä aina hämmästyn kanssa ihmisten aivoituksista.

Vierailija
4/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta irtsareita. Kai se joku erikoisuuden tavoittelu on, näiden irtsarihullujen mielessä.

Vierailija
5/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussissa lukee makuunin-brändi ja sisällä on karkkeja, joilla kyllä on omat brändinsä. Osta vaan köyhä ap ruokakaupan irtonamuja.

Vierailija
6/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan irtokarkkeja, pussissa niiden on oltava, kukaan ei tiedä, mitä niille on tapahtunut aikaisemmin.

Vierailija
7/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta koskaan irtokarkkeja, pussissa niiden on oltava, kukaan ei tiedä, mitä niille on tapahtunut aikaisemmin.

Meinaat, että joku rähmäkäpälä ei ole voinut klähmiä niitä pussikarkkeja siellä tuotantolinjalla?

Vierailija
8/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lukeehan siinä irtokarkkihyllyssä, minkä firman valmistamia ne karkit on, tai mitä ovat nimeltään, ainakin jos ostat esim. S-ketjun kaupoista irtonamuja tai esim. Halpa-Hallista tai Kärkkäiseltä Karkkikatu-irttareita.

Vierailija
9/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta brändiä, vaan ruokaa, vaatteita  ja joskus karkkeja. En usko että  tietty brändi tekee ketään onnellisemmaksi tai  paremmaksi ihmiseksi. Varakkaammaksi se tekee ainoastaan brändin omistajan sekä mainostoimiston.

Vierailija
10/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeehan kaikkien irtokarkkien laareissa karkkien nimet, valmistajat ja tuotetiedot. Ostan kylläkin todella harvoin karkkia ylipäätään mutta silloin kun ostan, ostan mieluusti irtokarkkeja. Ovat usein todella halvalla tarjouksessa ja saa paljon enemmän erilaisia karkkeja samaan pussiin.

Vierailija
11/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä brändistä välitä, mutta en ole ostanut irtokarkkeja sen jälkeen kun näin hevoskansaan kuuluvan miehen kouraisevan karkkeja useammastakin lootasta...

Vierailija
12/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukussa on kaikki ne irtokarkitkin omissa brändilaatikoissaan, kaikilla on oma nimi ja logo. Voitte siis huoletta ostaa myös irtokarkkeja uskottavuuden kärsimättä.

Vierailija
13/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joka hetki tulen entistä enemmän siihen uskoon, että elän aivan väärässä maailmassa tai minun ei edes pitäisi elää. Niin paljon minä aina hämmästyn kanssa ihmisten aivoituksista.

Samaistun tähän enemmän kuin uskotkaan. Lohduttaudun sillä, että ap ei kysy tätä tosissaan. Ja siltä varalta jos kysyy, niin: Suurin osa karkeista on pahoja. Salmiakit on parhaita ja heittämällä paras valikoima salmiakkeja on irtokarkkeina.

Vierailija
14/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella pitää siis olla merkki, muuten on niiqu out?

Vierailija
15/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakit on parhaita? Mitä vittua siis 99% ihmisistä ei voi edes syödä salmiakkia, kun on niin pahaa. Todellakin parhaita, Porvoossa.

Vierailija
16/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä irtokarkkipussissa ole mitään glamouria. Siinä ei lue karkin nimeä kyljessä. Miksi te tuhlaatte rahojanne irtokarkkeihin?

En karkkiostoksilla tavoittelekaan "glamouria" vaan haluan herkutella,valmiissa pussissa on aina seassa pahoja karkkeja,kun ostan irttareita,saan juuri niitä karkkeja joita haluankin.

Vierailija
17/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen iloinen aina kun huomaan, että joku ajattelee asioista täysin eri tavalla kuin minä. Vaikka sitten yhdistää irtokarkit brändinrakentamiseen.

Vierailija
18/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmiakit on parhaita? Mitä vittua siis 99% ihmisistä ei voi edes syödä salmiakkia, kun on niin pahaa. Todellakin parhaita, Porvoossa.

Kermaperse jopa karkin suhteen.

Vierailija
19/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/23 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoitun monessa muussakin tuohon jäljelle jäävään yhteen prosenttiin. ;)

t. 13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän