Olipa taas super nopea ja helppo ruoka! Ja kyllä maistui..
Knorrin tomaattikeitto pussista pannulle, loraus kuohukermaa ja sinne pyörittelin suoraan paketista lihapullia kypsymään. Perunaa ja salaattia kylkeen. Kyä oli taas hyvää ja nopeaa.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Knorrin tomaattikeitto pussista pannulle, loraus kuohukermaa ja sinne pyörittelin suoraan paketista lihapullia kypsymään. Perunaa ja salaattia kylkeen. Kyä oli taas hyvää ja nopeaa.
Syöt siis kanannahkapullia tomaattikastikkeessa...
Ööö.. Kyllä tuossa snellun sikanaudassa ei taida kanaa olla..
Ei kanaa, mutta kanannahkaa ja muuta "kivaa", kuten jänteitä 😂
Tuota, ei. Kun sikaa ja nautaa.
Ja paskaa, mitä ei laki velvoita kertomaan tuoteselosteessa...
Ps. Ne lihaan verrattavat valmistusaineet on oikeasti ällöttäviä. Toki torakoita on suklaassakin laillisesti
No yök, en kehuis tuollaisella paskalla
Tein just kikherneavokadosalaattia, ei jänteitä eikä lihaan verrattavaa ainesta. Nopeakin. Keitin hyvän kananmunan vielä lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanannahka on ravinnollisesti laatutavaraa. Toki itse en syö sitä valmislihapullissa.
Miten joku kehtaa syöttää lapsilleen moista moskaa?
Siis aloitetaanpa alusta. Eli siinä oli valmis tomaattikeitto, pussista, neste, lisäaineeton. Ja snelmannin sikanauta jauhelihasta pyörittelin lihapullia sinne sekaan, en tehnyt mitään taikinaa vaan ihan siitä paketista vaan, pysyy hyvin kasassa ilman kananmunia tai korppujauhojakin.
Mikä tuossa oli kohta, jossa puhuttiin valmislihapullista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pahvilaatikosta sinä heräsit?
Tuoreemmasta kuin sinä 😂 Minä olen tehnyt noita einislihapullia, enkä ole syönyt niitä sen jälkeen. Et edes halua tietää mitä ne "lihaan verrattavat valmistusaineet" ovat. Laillisia ja turvallisia joo, mutta yököttäviä 🤢
Kai tiedät, että on muitakin ruokatehtaita kuin HK, yms...Meinaat, että olet ainoa joka tietää, että esim. päänahkaa, kieltä, munuaisia, jne käytetään kyseisissä tuotteissa?! Lihaan verrattavat valmistusaineet on muuten jo poistuneet lainsäädännön myötä tuoteluettoloista ja kamarat, silavat yms jo mainittu tuoteselosteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö.. Kyllä tuossa snellun sikanaudassa ei taida kanaa olla..
Ei kanaa, mutta kanannahkaa ja muuta "kivaa", kuten jänteitä 😂
Tuota, ei. Kun sikaa ja nautaa.
Ja paskaa, mitä ei laki velvoita kertomaan tuoteselosteessa...
Ps. Ne lihaan verrattavat valmistusaineet on oikeasti ällöttäviä. Toki torakoita on suklaassakin laillisesti
Lainsäädäntö on tämän osalta muuttunut jo vuonna 2013...
Vierailija kirjoitti:
Siis lihikset ei lihakset (Damn autocorrect)
Miten lihapiirakoilla on tekemistä lihapullakastikkeen kanssa?
Onko palstalla kaikki heikkolahjaiset mammat, joiden luetunymmärtäminen on todella heikoissa kantimissa. Ja sitten vielä jääräpäisiäkin kuin aasit! AP kirjoitti käyttävänsä valmiskeittoa, ei jauhetta. Mutta kun mammat kerran päättivät, että jauhetta, niin ei voi antaa periksi. Sitten ap sanoi pyörittelevänsä suoraan paketista lihapullia. Ei hän sanonut, että hänellä on valmiita kaupan lihapullia, vaan hän pyöritteli pullia sika-naudasta tomaattikeittoon kypsymään. Täällä vaan akat huutaa kurkku suorana lisäaineista ja kanannahasta. Herra hyväst siunatkoon, millaista typeryyttä!
Jännä, miten ruokanatsit heräävät heti, jos kaikkea ei ole tehty alusta loppuun saakka ns. itse. Yhden yhtä kertaa ei saisi käyttää valmisruokia, koska lisäaineet ja koska minä kyllä kasaatan tomaatitkin itse.
Vierailija kirjoitti:
Siis aloitetaanpa alusta. Eli siinä oli valmis tomaattikeitto, pussista, neste, lisäaineeton. Ja snelmannin sikanauta jauhelihasta pyörittelin lihapullia sinne sekaan, en tehnyt mitään taikinaa vaan ihan siitä paketista vaan, pysyy hyvin kasassa ilman kananmunia tai korppujauhojakin.
Mistä sait päähäsi, että keitto on lisäaineeton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pahvilaatikosta sinä heräsit?
Tuoreemmasta kuin sinä 😂 Minä olen tehnyt noita einislihapullia, enkä ole syönyt niitä sen jälkeen. Et edes halua tietää mitä ne "lihaan verrattavat valmistusaineet" ovat. Laillisia ja turvallisia joo, mutta yököttäviä 🤢
Peruskoulun tet-jaksolla makkaratehtaassa ennen vuotta 2002? Kanan-, sian, päänahkaa, sisäelimiä, jne. Ne ovat ihan hyviä ja terveellisiä raaka-aineita käytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse opin ainakin jo peruskoulun ala-asteella lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse opin ainakin jo peruskoulun ala-asteella lukemaan.
Mutta et ymmärtämään lukemaasi?
Minä rakastan possunsuikaleita, sipulia paistettuna ja siihen heitän peruna-sipuliseoksen pakkasesta. Haudutan kypsäksi ihan siinä pannulla. Paistaessa tietysti mustapippuria ja suolaa ja vähän sokeria (sipulin takia) lihaan. 15 min. helppo ja hyvää. Suikaleiden tilalla voi käyttää jauhelihaa.
Oli sitten neste tai jauhe, niin lisäaineita on. Luettelo on siinä pussin kyljessä.