Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies muuttaa omilleen vasta 28-vuotiaana?

Vierailija
10.03.2017 |

Millainen?

Kommentit (18)

1/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on mukavst oltavat vanhempien luona. Tai sellainen, joka kn hoitanut sairasta äitiään. Tai sellainen, jolla itsellään kehitysvamma/sairaus/yms jonka kanssa ei ole aikaisemmkn muuttaa omillee .

Vierailija
2/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ollut aiemmin liian köyhä muuttamaan omilleen, tai ehkä ei ole lainkaan kiinnostanut ajatus vuokralla asumisesta vaan tehnyt vanhempien luona asuessa niin paljon duunia että on voinut ostaa oman asunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, fiksu, karismaattinen omien polkujensa kulkija :)

Vierailija
4/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin vasta tuossa iässä. Ihan normaali olen muuten mutta vähän ilman kavereita ja tyttöystävää. Luulen että jos olisi aktiivinen sosiaalinen elämä niin se motivoisi muuttamaan aikaisemmin omilleen mutta jos on yksin niin siinä on vähän sellainen fiilis että mitä sitä yksin siellä kämpässä tekisi.

Vierailija
5/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun tuet rullaa, niin voi muuttaa hyvinkin nuorena jo. Jenkeissä moni jää basementtiin, kun ei ole yksinkertaisesti varaa muuttaa omilleen. Juttelin yhen amerikkalaisen nettikaverin kanssa, ja vanhempien kellarissa asuminen ei ole enää nykyään epänormaalia siellä. Varmaan riippuu alueestakin paljon.

Vierailija
6/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin seukata miehen kanssa, joka oli muuttanut 24-vuotiaana. No äitinsä tissi sillä oli suussa vielä 20 vuotta myöhemminkin eli täysin avuton ja vielä kyvytön.

Vierailija
7/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi aiheellista kysyä, minkälaisen naisen poika asuu kotona 28 vuotiaana.

Vierailija
8/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies tietysti, kukas muukaan. 😂

Vierailija
9/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka haluaa asua keskustassa, mutta kimppakämppä ei kiinnosta. 

Vierailija
10/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä naispuolisiakin vanhempiensa nurkissa. Mun tuttu asui vielä 30v vanhempiensa kanssa. Vanhemmilla omakotitalo. Helppoa kun ruoka/pyykkipalvelu pelaa. Vanhemmat pitivät järjestelystä.

Vierailija
11/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen muuttaa omilleen 28-vuotiaana?

Vierailija
12/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen muuttaa omilleen 28-vuotiaana?

Kehitysvammainen

Vierailija
13/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä naispuolisiakin vanhempiensa nurkissa. Mun tuttu asui vielä 30v vanhempiensa kanssa. Vanhemmilla omakotitalo. Helppoa kun ruoka/pyykkipalvelu pelaa. Vanhemmat pitivät järjestelystä.

Asuin vanhempieni luona omakotitalossa 27-vuotiaaksi. Hoidin taloutemne pyykkäyshommat.

Vierailija
14/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin kymmeniä tuhansia parissa vuodessa. Ihan jees.

Oma firma pystyyn ilman velkoja. Ai jonkun suhteen takiako pitäisi hankkia asunto?

Vierailija
15/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin takaisin vanhempieni luoksi 28-vuotiaana. Laitan oman ruokani, mutta yhdessä pyykätään.

Vierailija
16/18 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies

Työtön mies

Opiskeleva mies

Vanhemmistaan pitävä mies

Sinkku mies

Esimerkiksi

Vierailija
17/18 |