Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PÄÄNI RÄJÄHTÄÄ! Jos otan eron puheeksi

Vierailija
09.03.2017 |

mies vaikenee täysin. Voin huutaa, pyytää, itkeä, raivota vaikka vuorokauden putkeen eikä se mulkku sano SANAAKAAN! Ei myöskään tee mitään parantaakseen asioita. Olen TÄYSIN LOPPU! Tunteet eivät ole totaalisen kuolleet, siksi tämä on niin VAIKEAA YKSIN kun mulkku ei ikinä tule vastaan missään! Olen niin raivoissani. Tuoko on rakkautta??????

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin haluat vastauksen? Mitä asioita haluat korjata? 

Vierailija
42/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin haluat vastauksen? Mitä asioita haluat korjata? 

Haluaisin, että äijä sanoisi joko että selvä, erotaan sitten. TAI "en halua erota, rakastan sinua. Korjataan asiat yhdessä blaablaa." En jaksa tällaista helvetti, minulla on niin paljon keskittymistä vaativaa hommaa elämässäni ja sitten täytyy tuhlata aikaa ja energiaa tällaiseen paskaan. En edes jaksa luetella kaikkia ongelmia, lähinnä rumaa puhetta ja sellaista paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia?

Vierailija
44/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sun tilannetta mutta tuli mieleen tuosta huutamisesta, raivoamisesta ja itkemisestä, että itse juuri kuuntelin tuollaista käytöstä vuorokauden kun naapurin muija kiukutteli miehelleen.. Oli niin ärsyttävää kuunneltavaa, että ihme miten se mies jaksoi kuunnella sitä ulinaa. Mulla olis palanut hermo. Ootko ajatellu, että se voi mennä lukkoon ihan sun käytöksen takia? Ja ahdistuu sun painostamisesta?

Minä yritän viestittää. Minä yritän soittaa. Emme asu yhdessä. Yhteenkään yhteydenottoon en saa yhteyttä. Lopulta pimahdan, koska haluaisin vain, että asioita parannetaan tai sitten erotaan kuin normaalit ihmiset. Kumpikaan vaihtoehto ei ole mahdollinen tuon kusimulkun kanssa. Olen raivoa täynnä. Haluan vain SELKEÄN PÄÄTÖKSEN tälle!!!

Sen selkeän päätöksen omalta kannaltasi voit tehdä ainoastaan sinä itse. Sinun on itse päätettävä, että tämä homma on loppu nyt.

Mitä, jos mies sanoo joo tai mies sanoo ei tai mies sanoo ehkä....

Olennaista on mitä sinä itse päätät.

Nyt roikut mielikuvissa. Tuskin se tuppisuu teidän kahden välisessä suhteessanne rupeaa puhumaan. Tyyde siihen, että pysyy sellaisena. Jos haluat muuta, niin etsi muuta. Älä pakota toista.

Toisen ihmisen kanssa puhuminen voi olla jo sitten helpompaa. Oppia voi.

Omistaa ei voi.

Vierailija
45/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, rauhoitu. Yritä keskustella vielä miehen kanssa ILMAN että menetät hermosi ja alat huutamaan. Tiedän, vaatii ponnisteluja. Pyydä häneltä että jos rakastaa sinua, kertoo sen. Jos hän ei halua erota, kertoo sen. Älä syyttele, pyydä. Jos mies ei vastaa, tiedät ettei hän rakasta ja haluaa erota.

Vaikka vihainen oletkin, et ilmiselvästi halua erota koska jossittelet että entä jos mies jälkeenpäin ottaa yhteyttä. Jos haluat erota, otat sen riskin että mies katuu jälkeenpäin. Älä eroa vain koska olet tällä hetkellä vihainen. Mieti koko teidän suhde läpi ja tee päätös. Jos annat miehelle päätäntävallan, se tarkoittaa että sinä haluat olla yhdessä. Luota siihen että mies kertoo jos haluaa erota. Jos on jotain oleellista mitä haluat tietää mieheltä eikä hän vastaa, joudut tekemään päätöksen ilman tuota tietoa.

Tällä hetkellä tuntuu että mies vain odottaa että lopetat asiasta jankkaamisen ja sitten kaikki on taas hyvin. Jos rauhallisesti puhuminenkaan ei auta, ja jatkatte silti seurustelua, on aivan varmaa että hän käyttää tuota taktiikkaa tulevaisuudessa joka ikinen kerta.

Vierailija
46/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se jätti sut jo, kun ei vastaa yhteydenottoihin?

Vierailija
47/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ei se sulle tälläkään kertaa vastaa mitään - ja eikö niin, että rauhoituttuasi hyväksyt tilanteen taas kerran, ja seuraavan ja sitä seuraavan kerran...

Sun kannattaa ehkä oman mielenterveytesikin kannalta nyt tehdä itsenäinen päätös tuossa asiassa.

Joku päivä sun asiasikin ovat paremmin, ja kykenet tasapainoiseen parisuhteeseen jonkun kivan miehen kanssa.

Vierailija
48/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ HUUDA!!!, ihme jos ukkos ei halua puhua jos ja kun alat huutamaan? Mulla loppuu keskustelut siihen jos toinen alkaa huutamalla alistamaan. Onko teillä pitkäkin välimatka?

Ei ole pitkä välimatka. En huutaisi jos idiootti vastaisi edes JOTAIN. Helvetti kun olisi muutakin tekemistä kuin katsella tällaista paskaa.

Eihän sinun tarvitse sitä katsella. Itse väkisin vänkeät sinne rakastamaan itseäsi. Omassa päässä se suhteen lopetus pitää tehdä. Ihan ite. Miksi roikut? Kuvitteletko tämän miehen ihan erilaiseksi kuin mitä hän on tai mitä hän haluaa olla? Ehkä olette yhteiset oppineet saaneet ja nyt omiin suuntiin. Jokaisesta suhteesta oppii jotain tässä elämän taipaleella.

Vierailija
49/49 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksä oli tuollainen samanlainen huutaja. Jatkuvasti oli tiukkaamassa minulta, kun riideltiin. Minä olisin halunnut olla rauhoittua ja toivoin, että eksäkin olisi rauhoittunut. Mutta se ei vaan antanut minun olla vaan painoi aina päälle. Minä rupesin pelkäämään sitä. Oli helpotus, kun erottiin. Nyt ei tarvitse pelätä enää, milloin se räjähtää mistäkin typerästä asiasta.