PÄÄNI RÄJÄHTÄÄ! Jos otan eron puheeksi
mies vaikenee täysin. Voin huutaa, pyytää, itkeä, raivota vaikka vuorokauden putkeen eikä se mulkku sano SANAAKAAN! Ei myöskään tee mitään parantaakseen asioita. Olen TÄYSIN LOPPU! Tunteet eivät ole totaalisen kuolleet, siksi tämä on niin VAIKEAA YKSIN kun mulkku ei ikinä tule vastaan missään! Olen niin raivoissani. Tuoko on rakkautta??????
Kommentit (49)
Ei ole parempi. Haluan tietää että se on todella molempien mielestä ohi, eikä niin, että minä aloitan ylipääsemisprojektini ja sitten kakara yhtäkkiä ottaakin yhteyttä. Voi vitun vittu että vihaankin sitä ihmistä!
No nyt vaan jätät sen miehen ja sillä selvä. Tuollaisen miehen kanssa ei voi mitään selvittää. Mullakin oli mies joka ei puhunut mitään, sen kanssa ei voinut keskustella mistään ongelmista koska vaikeni täysin ja tuijotti seinää. Tai riitatilanteessa lähti ulos moneksi tunniksi ja sitten kun palasi, käyttäytyi niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Raivostuttavaa, tiedän. Tuota kesti vuosia. Lopulta hain avioeroa ja muutin pois. Sitten mies ihmetteli että miksi, eihän meillä ollut mitään ongelmia. Jäi itkemään perään ja pyysi mua takaisin. Tuolta nyt vaan puuttui joku ruuvi päästä, ei tajunnut että ongelmista pitää osata keskustella. Vastauksia mihinkään kysymyksiini en saanut koskaan. Nyt mulla kuitenkin on mielenrauha kun pääsin tuosta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole parempi. Haluan tietää että se on todella molempien mielestä ohi, eikä niin, että minä aloitan ylipääsemisprojektini ja sitten kakara yhtäkkiä ottaakin yhteyttä. Voi vitun vittu että vihaankin sitä ihmistä!
Mitä sitten vaikka ottaisikin myöhemmin yhteyttä? Ethän sä tuollaisen ihmisen kanssa mitään tasapainoista ja ihanaa elämää saa kuitenkaan.
Minulla on myös mies joka vaikenee hyvin herkästi. Ei auttanut uhkailut sun muut jutut. Saatoin myös räyhätä, itkeä, huuta ja riehua illan ja yön. Jopa kerran tönäisinkin vähän, kun koin tuon juuri niin että toinen ei välitä, kunnioita, rakasta jne., kun ei kykene vuokseni sanaakaan sanomaa.
Onneksi itse heräsin näkemään, että tuollainen riehuminen ei todellakaan tehnyt hyvää miehelleni. Eikä minulle. Se oli lapsellista ja oli peiliin katsomisen paikka.
Mieheni vihaa riitoja ylikaiken ja ahdistuu niistä. Ei hän pystynyt puhumaan huutavalle naiselle. Miehen on muutenki vaikeampi avautua ja kertoa negatiivisista tunteista kuin minun.
Meillä auttoi ihan se, että MINÄ opettelin puhumaan rauhallisesti joksikin tietenkin tiukasti asioista, vaikka vitutus käyrä oli korkeimmillaan. Vaikka mies olisi käyttäytynyt kuinka typerästi ja loukannut pidän itseni maltillisena ja rauhallisena. Saadaan asiat rakentavasti ratkaistua. Mieskin uskaltaa avautua kun tietää ettei saa haukkuja ja huutoja. Anteeksi antamisella on myös suuri merkitys että ongelma saadaan käsiteltyä.
Miheni sekä minä voimme paljon paremmin.
Tämä minun entinen tapa käsitellä asioita oli väärä ja se seurasi suhteesta suhteeseen. Joten suosittelen myös oman asenteen muutosta. Tiedän, että se tuntuu ehkä epäreilulta, mutta se kannattaa.
No kun oikeasti tuo äijä on ollut koko ajan puhumisen perään ja minä olen enemmänkin ollut se hankala osapuoli. Näköjään ero ei olekaan aihe, josta voidaan puhua, koska se aihe ei miellytä äijää itseään. Sanoisi saatana edes, että älä jätä minua, rakastan sinua. Vittu! Ei. Täysi hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tunnut nyt itse jumittavan siinä miehessä. Sä olet sanonut sille että suhde on ohi, ei siinä muuta tarvita. Ala elää omaa elämääsi ja päästä irti siitä miehestä. Jos se ottaa yhteyttä tulevaisuudessa, sanot että ei kiinnosta ja lopeta yhteydenotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tunnut nyt itse jumittavan siinä miehessä. Sä olet sanonut sille että suhde on ohi, ei siinä muuta tarvita. Ala elää omaa elämääsi ja päästä irti siitä miehestä. Jos se ottaa yhteyttä tulevaisuudessa, sanot että ei kiinnosta ja lopeta yhteydenotto.
NO JOSPA TUNTEITA KAIKESTA HUOLIMATTA VIELÄ ON. Niin se ei ole noin simppeliä, jos toinen ei sitten annakaan olla!
Ymmärrätkö nainen että se varmaan pelkää sinua, näkee jo ruudun toisesta päästä että huudat kuin mikäkin Hitler! Miehet ei ikinä saa näyttää heikkouttaan, mutta ihmisiä nekin on, TIETENKIN SE PELKÄÄ EIKÄ OSAA PUHUA KANSSASI KUN OLET TUOLLAINEN. RAU-HOI-TU.
Mun ex-mies toimi samalla lailla kun se ei uskonut että olen lähdössä.Tarvittiin käytännön tekoja (omaan asuntoon muuttaminen) että sen suu aukes.Mutta siinä vaiheessa mua ei enää kiinnostanu mitä se tahtoo sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO JOSPA TUNTEITA KAIKESTA HUOLIMATTA VIELÄ ON. Niin se ei ole noin simppeliä, jos toinen ei sitten annakaan olla!
En ole tuo joka kirjoitti aiemman kommentin mutta toi on aika perseestä että sä olet noin kiukkuinen. Te voitte vaikka pitää taukoa ja katella sitten myöhemmin uudestaan kun (jos) viisastut(te).
Siis naiset hyvät. Ette te saa miestä parantamaan tapoja haukkamalla ja huutamalla tai vinkumalla ja itkemällä. Miten itse toimisitte jos kokisitte, että mies ei muuta teekku valita vioistasi ja tavoistasi ja huuda sulle ja riehu. Muuttaisitko itse tapoja? Varsinki jos tietää, että menee hetki kun on uusi asia mistä valittaa. En minä ainakaan. Se olisi masentavaa ja tulisi todella epäarvostettu olo. Ja omasta miehestä tiedän sen että silloin kun hän kokee etten minä arvosta häntä niin hän on hyvin saamaton. Kannattaa kokeilla kehujen kautta. Tätä parisuhdeterapeutitkin kehoittaa. Tosi elämän Esim. Mies on luvannut maalata makkarin seinän. Ei ole 2 kuukauteen saanut sitä aikaa. Vaimo jäkättää joka päivä ja haukkuu miestä laiskaksi. Eikä arvosta mitään mitä hän on sinä päivnä tehnyt. Nainen kokee ettei mies rakasta ja mies kokee ettei nainen kunnioita ja arvosta. Parisuhdeterapeutti antaa naiselle neuvon (mies ei tiedä tätä) huomioida mitä mies TEKEE ja antaa arvostus siitä ja kehu. Viiko ja mies maalaa makkarin seinän.
Tämä toimii myös meillä. Kunnioitan miestäni ja annan hänelle arvostusta ja kiitosta siitä mitä hän tekee. Kyllä muuten saa paljon vipinää mieheen tehä lisää ja olla vaimolle mieliksi. Tämä miehille on tärkeää, oikeasti.
Joku katkera voi tilittää että ei se mieskää mua kiitä jos tiskaan.
Jomman kumman on tehtävä se muutos ja katkastava kierre niin takuu varmasti huomaa että toinenkin lopulta muuttuu. Se voi viedä vuodenkin. Mutta on se sen arvoista :)
ÄLÄ HUUDA!!!, ihme jos ukkos ei halua puhua jos ja kun alat huutamaan? Mulla loppuu keskustelut siihen jos toinen alkaa huutamalla alistamaan. Onko teillä pitkäkin välimatka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sun tilannetta mutta tuli mieleen tuosta huutamisesta, raivoamisesta ja itkemisestä, että itse juuri kuuntelin tuollaista käytöstä vuorokauden kun naapurin muija kiukutteli miehelleen.. Oli niin ärsyttävää kuunneltavaa, että ihme miten se mies jaksoi kuunnella sitä ulinaa. Mulla olis palanut hermo. Ootko ajatellu, että se voi mennä lukkoon ihan sun käytöksen takia? Ja ahdistuu sun painostamisesta?
Minä yritän viestittää. Minä yritän soittaa. Emme asu yhdessä. Yhteenkään yhteydenottoon en saa yhteyttä. Lopulta pimahdan, koska haluaisin vain, että asioita parannetaan tai sitten erotaan kuin normaalit ihmiset. Kumpikaan vaihtoehto ei ole mahdollinen tuon kusimulkun kanssa. Olen raivoa täynnä. Haluan vain SELKEÄN PÄÄTÖKSEN tälle!!!
No, tee se selkeä päätös eli jätä se sika. Senhän voit tehdä ihan itse, ei siihen miehen reagointia tarvita. Jos taas haluat elää tuossa suhteessa niin mitä sitten täällä uliset?
Olet liitossa jossa joudut tekemään yksin eron tai olemaan suhteessa.
Mun mies on tuollainen myös ettei puhu. Ollaan oltu yhdessä 21 vuotta.
Jos joskus lähtisin niin olisi vaan lähdettävä ilman puheita.
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ HUUDA!!!, ihme jos ukkos ei halua puhua jos ja kun alat huutamaan? Mulla loppuu keskustelut siihen jos toinen alkaa huutamalla alistamaan. Onko teillä pitkäkin välimatka?
Ei ole pitkä välimatka. En huutaisi jos idiootti vastaisi edes JOTAIN. Helvetti kun olisi muutakin tekemistä kuin katsella tällaista paskaa.
Mun mies lopetti selkeät vastaukset ja reagoimisen kun sillä oli toinen nainen piilossa. Ymmärsin tämän vasta jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet liitossa jossa joudut tekemään yksin eron tai olemaan suhteessa.
Mun mies on tuollainen myös ettei puhu. Ollaan oltu yhdessä 21 vuotta.
Jos joskus lähtisin niin olisi vaan lähdettävä ilman puheita.
En edelleenkään ole missään liitossa ja äijä oli aiemmin kovasti puhumisen perään. Minä olin se vaikeampi, joka yritti kierrellä ja kaarrella ettei aina tarvitse jauhaa jostain. Nyt on näköjään osat vaihtuneet. Huoh. Voisin itkeä pelkästä vitutuksesta.
vermula kirjoitti:
Mun mies lopetti selkeät vastaukset ja reagoimisen kun sillä oli toinen nainen piilossa. Ymmärsin tämän vasta jälkikäteen.
Minä en epäile mitään tällaista. Epäilen ainoastaan häikkää korvien välissä, kun äijä kuvittelee hoitavansa ongelmat olemalla hiljaa ja raivostuttamalla minut räjähtämispisteeseen.
Jännästi mies on automaattisesti sika jos ei vastaa yhteydenottoihin? Ehkä oppinut jotain suhteesta ehkä ei? Mitäs jos on pohtimassa ja miettimässä asioita itsekseen jossain? Mitäs jos istuu tälläkin hetkellä lumihangessa itku kurkussa kun ei pystynyt tai ei tiedä miten edetä? HUUTAMALLA EI PARANE. eikä lässyttämällä mutta joskus tarvitsee vaan aikaa että voi antaa vastauksia. Mitäs jos ukkoa ahistaa kun toinen painostaa viesteillä ja soittelee eikä saa ajatuksia kasaan?
No mikä on ongelma, jos kerran ette edes asu yhdessä? Eikö se ole parempi ettei se vaivaa sua yhteydenotoilla?