Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

180 cm pitkälle miehelle, joka ei ole koskaan treenannut lihasmassaa, 67 kg on sopiva paino

Vierailija
09.03.2017 |

Sanotaan että 66-71 kg on sellainen ideaalipaino tuossa tapauksessa, kun mennään yli 75 kg:n yli alkaa mies näyttämään laihaläskiltä, jollei omaa keskimääräistä enemmän lihasmassaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että 66-71 kg on sellainen ideaalipaino tuossa tapauksessa, kun mennään yli 75 kg:n yli alkaa mies näyttämään laihaläskiltä, jollei omaa keskimääräistä enemmän lihasmassaa.

Painoin tuon inttiaikaan kauan sitten ja kyllähän mä ihan kukkakeppi olin. Nykyään painan 80 kiloa, joka on mielestäni minulle passeli paino. Olen hoikka, mutta en kukkakeppi. Pituutta siis juuri tuo 180 cm

Kyllähän joku parikymppinen rasvaton teini voi tuon painaa, mutta aikuinen 180 senttinen mies ei kyllä näytä hyvältä, jos painoa on alle 70 kiloa se on ihan saletti. Urheilijat sitten kokonaan oma juttunsa, mutta jos nyt puhutaan tavismiehistä, jotka ei harrasta fyysistä kilpaurheilua, eivätkä käy punttisalilla, niin kyllähän sen painon olisi hyvä olla 75 kilon yläpuolella että näyttäisi mieheltä.

Toki tässäkin on sitten ne nörtit omassa sarjassaan, jotka eivät ole koskaan harrastaneet mitään liikuntaa, mutta he nyt eivät erityisen miehekkäältä näytä, oli se paino mikä tahansa.

Vierailija
22/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasioista ei voi kiistellä. Itse en vilkaisisikaan noin laihaa miestä.

No jos se mies treenaisi lihaksia, niin sitten on ihan ok painaa tuota enemmän. Tässä puhuinkin vaan niistä miehistä, jotka eivät ole koskaan treenanneet.

AP

No silloin on syytä olla edes läskiä, laiha mies näyttää pahalta. Minun makuun pituus miinus sata on minimipaino ja jos treenattu, pitää painaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Tsekatkaapa joskus vaikka 100 metrin juoksijoiden pituus-/painosuhdetta. Esimerkiksi Justin Gatlin, joka on melkoinen mörssäri, painaa 185 senttisenä 83 kiloa.

Siitä voi päätellä jotain 180 senttisen normimiehen ideaalipainosta. Ei se ainakaan kasilla ala, tai sitten on läskiä. Itse olen about tuon pituinen, suht lihaksikas ja joudun kyllä 80-kiloisena jonkin verran katsomaan, mitä syön. Ei näy sixpackia, mutta jonkun verran jenkkakahvoja näkyy.

En yritä valehdella itselleni millään pulkannarujutuilla, eli ainakin 5 kiloa pois, niin sitten kroppa olisi hyvässä kuosissa. Toisaalta tämäkin riittää, kunhan ei yhtään mene 80 kilosta yli. Ikätovereista moni menee, mutta kyllä ne suoraan sanoen aika läskejä ovat. Varmaan on niitäkin, joilla 180 senttisenä lihasmassa tekee painoksi yli 80 kiloa, mutta pirun harvoin niitä näkee edes 3-kymppisinä, saati tällaisena reilusti yli 4-kymppisenä.

Vetäsitpäs hihasta hyvän vertauskohdan :D

Siis rupeat vertaamaan tavispulliaisia viimisen päälle trimmattuihin huippu-urheilijoihin, joiden rasvaprosentti on aivan minimaalinen.

Gatlinia ei voi mitenkään verrata tavismieheen, ei mitenkään.

Vierailija
24/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Tsekatkaapa joskus vaikka 100 metrin juoksijoiden pituus-/painosuhdetta. Esimerkiksi Justin Gatlin, joka on melkoinen mörssäri, painaa 185 senttisenä 83 kiloa.

Siitä voi päätellä jotain 180 senttisen normimiehen ideaalipainosta. Ei se ainakaan kasilla ala, tai sitten on läskiä. Itse olen about tuon pituinen, suht lihaksikas ja joudun kyllä 80-kiloisena jonkin verran katsomaan, mitä syön. Ei näy sixpackia, mutta jonkun verran jenkkakahvoja näkyy.

En yritä valehdella itselleni millään pulkannarujutuilla, eli ainakin 5 kiloa pois, niin sitten kroppa olisi hyvässä kuosissa. Toisaalta tämäkin riittää, kunhan ei yhtään mene 80 kilosta yli. Ikätovereista moni menee, mutta kyllä ne suoraan sanoen aika läskejä ovat. Varmaan on niitäkin, joilla 180 senttisenä lihasmassa tekee painoksi yli 80 kiloa, mutta pirun harvoin niitä näkee edes 3-kymppisinä, saati tällaisena reilusti yli 4-kymppisenä.

Justin Gatlin on juuri oikea vertailukohta tavismiehelle. Kertaalleen jo steroideista kärähtänyt huippu-urheilija. Laitetaan gramma testoa viikossa Pentti Virtasen perselihakseen, niin johan alkaa Penan ulkomuoto muuttua, vaikka ei mitään muuta tekisikään.

Vierailija
25/25 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 172cm/62kg ja on just hyvännäköisen hoikka vaikka ei treenaa.

Hetkinen täällä puhuttiin 180 cm miehistä, eikä mistään 172 cm saunatontuista. Onko miehelläsi 6 läheistä ystävää ja alkaako etunimesi L:llä?