Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutut-ohjelma

Vierailija
09.03.2017 |

Tänään klo 21 alkaa siis Sub-kanavalla uusi ohjelma nimeltä Riisutut. Täällä voidaan keskustella kyseisestä ohjelmasta.

Kommentit (461)

Vierailija
321/461 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme jaksoa takana ja onko vasta 3 tavaraa haettu? Ilmeisesti 30 päivää ja 30 tavaraa tätä hommaa seurataan, joten hitaalla tahdilla mennään.

Eilinen jakso oli 3/8. Eli 5 jaksoa olis vielä tiedossa. Pitäs sitten loppua kohden tiivistyä tuo kontista tavaroiden hakutahti.

Vierailija
322/461 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kyllä käsityksen että Laine on se mulkku ja endia sympaattisrmpi, ekasta jaksosta tuli tämä vaikutelma. Varmasti räksytti ihan aiheesta. Laine nyt vaan uhriutui ja yritti manipuloida. Tuollaiset sijoitusnuoret on kyllä aika rikki mutta löytyy paljon empatiakyvyttömiä kusipäitä jotka osaa kyllä uhriutua ja esittää. Heillähän ei tunnepuoli ole täysin kehittynyt normaalisti

Jaa. Minä katsoin kolmatta jaksoa ja sen nähneenä ihmettelen endian käytöstä. Ensin aloittaa vittuilun kun Laine ei saa konttia auki. Prinsessa-heitto ei lentänyt mitenkään mukavaan sävyyn. Molemmilla varmasti hermo kireällä huonosti nukuttujen öiden ja kylmyyden takia. Laine valitsee puhelimen ja saa vittuiluja siitäkin kun endia parempana ihmisenä valitsee kirjan. Laine lukee puhelintaan ja endia vittuilee kun Laine ei kuuntele ja raivostuu kun laittaa sanan vastaan "..MÄ en lopettanut lausettani vielä..!!" Kun endia keskittyy kirjan lukuun niin siihen ei ole poikki sanaa. No joo ymmärrystä onhan tuo varmasti rankkaa mutta kyllä musta endia vaan oli kohtuuttoman törkeä laineelle että ei ole ihme jos siinä väsyneenä tulee itku kun ei jaksa turhasta vääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina ja Henrikö se oli? Karoliina oli todella oudon määräilevä ainakin siinä jaksossa missä kävivät kaupassa. Henri vaan oli hiljaa, mutta näki että vitutti. :D Nähdäänköhän nämä ensi vuonna Temptation Islandilla? Heh.

Henrika varmaan haluisi Iholla-sarjaan.

Vierailija
324/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on kirjoitti:

Tossa on pari naista, joilla on huomattavan järkyttävät huulet. Miten ne ei sitä itse tajua. Ja tatuoinnit ovat vaan hirveitä kellä tahansa.

Samoin nuo mauttomat megatekoripset, eikö nuo itse näe kuinka kamalat ne on?

Malliesimerkki nuorista kauniista naisista jotka pilaavat ihonsa tupakoinnilla! Ilman meikkiä kaukana kuulaasta ja raikkaasta kuten tuon ikäisillä voisi vielä olla. Ja muutenkin aikamoinen kontrasti siihen sinkkutyttöön joka menee iloisena vaikka missä. Nuo kaksi istuvat ja lojuvat, narisevat ja riitelevät kämpässään. Se röökinhimoko siihenkin ajaa. Nyt olisi hyvä tilaisuus päästä siitäkin eroon.

Vierailija
325/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap1234512345 kirjoitti:

Olikos tuo Kristofferin kumppani sama mies, joka oli joskus BB-Jonathanin kanssa? No, Kristoffer ja Jonathan ovatkin loppupelissä aika saman oloisia, joten sinänsä ymmärrettävää.

on, joskus lokakuussa jonathan ja marko on eronut  :(

joku oli laittanut seiskaan vinkin että jonathan olis spinggin tunteja, mutta oisko kuitenkin kristofferista kyse

Koska tämä riisutut on kuvattu? Eli onko Marko löytänyt Kristofferin aika pian? Ja taas tuliko ero Jonathanista kohtuullisen pian erilaisten perheiden jälkeen? Ei kyllä siinä osannut ajatella että olisi mitään erityistä "vialla". Vai oliko suhde muuttunut kaverilliseksi ja Marko löysi sitten toisen?

Vierailija
326/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän vaiheessa naiset rupeaa kaipailemaan kuukautistarvikkeita... ei olis kauhean kiva, jos just olis hakenu jonkun tuotteen ja sit yhtäkkiä alkaisikin kuukautiset.

Jos ei sitten oo siirtänyt kuukautisia kuvauksien ajaksi. Tai jos oman kiertonsa tuntee, niin kai sitä siitä voi päätellä, millo kannattas esim siteet hakea.

Mitenköhän pitkään meinaa ilman shampoota ja muita pesuaineita pärjätä. Eihän niillä vissiin mitään kasvojenpesuainetta oo. Tai dödöä.

Eiköhän ne ole saaneet kuukautissuojat pitää tai sit niillä on lupa ostaa niitä kaupasta kuten ruokaakin. Kyllä noista jokainen on saanut mm mahdolliset lääkkeetkin pitää itsellään vaikka sitä ei ole erikseen mainittu.

Näin varmasti, koska olihan Henriikallakin vessapaperipaketti. Ehkä juuri välttämätön määrä ko tuotteita kuuluu olla. Ja eikö heillä ollut kengät kuitenkin?

Vierailija
327/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Endiaa varmaan v*tutti kun itse ei ottanut puhelinta vaan piti esittää televisiossa sivistyneempää ja muka-fiksumpaa. "Minä luen kirjaa enkä selaa puhelimella" = olen parempi ihminen.

Se kirjan paremmuuden korostaminen ja puhelinvalinnan lyttääminen, "kirjasta ei lopu akku", "luen mieluummin hämärässä kirjaa", oli niin läpinäkyvää.

Siitä sitten katkera vastareaktio kun tajusikin että se puhelin olisi ollut parempi eikä hän sääntöjen mukaisesti saa edes käyttää kämppiksen puhelinta, ja turhautumisen kohteeksi valikoitui sitten ainoa mahdollinen kohde.

Me katsojathan ei tosiaankaan nähdä kaikkea. Ei esim. voida tietää minkälainen tilanne tuota prinsessa-heittoa on edeltänyt. Eikös näiden kahden pitänyt muuten valita sanomansa mukaan joka päivä "samat" asiat? Aloittivat yhtenäisillä onepieceillä, sitten patja ja tyyny, ja jo kolmantena päivänä olikin eri jutut... railo alkaa kasvaa kämppisten välillä.

Vierailija
328/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista tuo naisten aivotoiminta verrattuna miehen aivotoimintaan. Tuo mies otti sängyn niin nainen otti mekon vaikka oli takki. 

Ja ne kaksi naista riitelevät keskenään koko ajan ja toinen itkeskelee. Aika monella huulitäytettä ja tekoripset

No, miehet ajattelee järjellä. Naiset tunteella.

Vierailija
329/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitään lainattua ei saa tuoda kotiin. Kotiin saa tuoda vain tavaroita, jotka osallistuja on itse alun perin konttiin vienyt."

"Osallistujat eivät saa ottaa vastaan lahjoja."

Kuitenkin oli huivi päällä kotonaan tuo yksi. Ja toi kotiinsa lehden.

Sääntörikkomuksesta pitäisi rangaista. Voitaisiin viedä pois joku tavara per rike.

Vierailija
330/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti kirjoittaja n:o 336.

Ja entäs ne Runebergin tortut, jotka se Lauran äiti toi niille, lahjahan sekin tavallaan on, vaikka se onkin ruokaa?!....

Vierailija
331/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti suuresti se Kristofferin naapurimummu siinä 2.jaksossa :D <3

" Ei ei mitään, tämähän on vaan ilo vanhalle silmälle" :D ihanan ymmärtäväinen asenne mummulla, vaikka ei tuo K nyt kyllä minusta ainakaan tyylillisesti ole minun tyyppiseni mies...

Vierailija
332/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap1234512345 kirjoitti:

Olikos tuo Kristofferin kumppani sama mies, joka oli joskus BB-Jonathanin kanssa? No, Kristoffer ja Jonathan ovatkin loppupelissä aika saman oloisia, joten sinänsä ymmärrettävää.

joku oli laittanut seiskaan vinkin että jonathan olis spinggin tunteja, mutta oisko kuitenkin kristofferista kyse

Koska tämä riisutut on kuvattu? Eli onko Marko löytänyt Kristofferin aika pian? Ja taas tuliko ero Jonathanista kohtuullisen pian erilaisten perheiden jälkeen? Ei kyllä siinä osannut ajatella että olisi mitään erityistä "vialla". Vai oliko suhde muuttunut kaverilliseksi ja Marko löysi sitten toisen?

Helmikuussa kuvasivat. Marko ja Jonathan ero uutinen tais tulla viikko tai kaksi Erilaisten perheiden jälkeen, ehkä ovat eronneet jo ennen sitä, mutta pysyneet "yhdessä" ohjelman takia. Se ohjelmahan tais olla edelliseltä kesältä. 

Vierailija
333/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tavaroita olisitte itse hakeneet ensimmäisinä?

mä varmaan ekana jonkun vaatteen, sitten sängyn, sitten kännyn, sitten laturin, sitten jonkun saippuan tai shampoon, sitten pyyhkeen.

Vierailija
334/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tavaroita olisitte itse hakeneet ensimmäisinä?

mä varmaan ekana jonkun vaatteen, sitten sängyn, sitten kännyn, sitten laturin, sitten jonkun saippuan tai shampoon, sitten pyyhkeen.

Vaatteen oisin hakenut eka. Tylsästi onepiece-haalarin varmaan, että pääsis koirankin kans ulos. Tokana palasaippuan. Sit varmaan peitto/patja tai säästä riipuen takki. Ja sit autonavaimet. Puhelin tai läppäri ei ois ensimmäisten joukossa. 

Vierailija
335/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä valkonen juttu Kristofferilla on sieraimessa? Viime jaksossakin oli

Molemmissa sieraimissa. Musta ainakin olis jotenkin inhottavan tuntuista, kun sieraimissa olis kokoajan jotain ylimääräistä.

Miksi alapeukkuja? Eikö muista tuntuis inhottavalta ku olis kokoajan tommoset värkit nenässä? Musta ainakin tuntuis, ettei happi kulkis kunnolla sierainten kautta, että nenä olis kokoajan jotenkin tukossa, vaikea hengittää nenän kautta.

Vierailija
336/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti suuresti se Kristofferin naapurimummu siinä 2.jaksossa :D <3

" Ei ei mitään, tämähän on vaan ilo vanhalle silmälle" :D ihanan ymmärtäväinen asenne mummulla, vaikka ei tuo K nyt kyllä minusta ainakaan tyylillisesti ole minun tyyppiseni mies...

Mua taas huvitti, ku Kristofferia tais vähän nolottaa, kun naapurin mummo näki hänet tuollaisessa aatamin asussa. Hassu se tapa, millä sanoi "NAA-PUU-RII...".

Vierailija
337/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap1234512345 kirjoitti:

helmikuussa on kuvattu

Vierailija
338/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap1234512345 kirjoitti:

erilaiset perheet kuvattii kesällä 2015

Vierailija
339/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap1234512345 kirjoitti:

outoa katsoa kun näkee erilaiset perheet (uusintana) ja riisutut jossa molemmissa marko on miehiensä kanssa

Vierailija
340/461 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä Endiaa varmaan v*tutti kun itse ei ottanut puhelinta vaan piti esittää televisiossa sivistyneempää ja muka-fiksumpaa. "Minä luen kirjaa enkä selaa puhelimella" = olen parempi ihminen.

Se kirjan paremmuuden korostaminen ja puhelinvalinnan lyttääminen, "kirjasta ei lopu akku", "luen mieluummin hämärässä kirjaa", oli niin läpinäkyvää.

Siitä sitten katkera vastareaktio kun tajusikin että se puhelin olisi ollut parempi eikä hän sääntöjen mukaisesti saa edes käyttää kämppiksen puhelinta, ja turhautumisen kohteeksi valikoitui sitten ainoa mahdollinen kohde.

Me katsojathan ei tosiaankaan nähdä kaikkea. Ei esim. voida tietää minkälainen tilanne tuota prinsessa-heittoa on edeltänyt. Eikös näiden kahden pitänyt muuten valita sanomansa mukaan joka päivä "samat" asiat? Aloittivat yhtenäisillä onepieceillä, sitten patja ja tyyny, ja jo kolmantena päivänä olikin eri jutut... railo alkaa kasvaa kämppisten välillä.

luulisi että olisi ottanut puhelimen , olisi voinut soitella lapselleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan