Uskaltaisitko asua yksin todella syrjässä jossa lähimpään naapuriin on
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse uskalluksesta, vaan siitä ettei ole halua muuttaa metsän keskelle yksin asumaan.
Mikset?
Asun. Olen juuri nyt pihallani, keskellä metsää. Ihanan pimeää ja hiljaista.
Joo, mutta en voisi, koska puolisoni haluaisi muuttaa sinne myös. Ja sehän minulle passaisi.
Asuisin mielelläni, mutta olen jo niin äkäs, että selkä ei kestä kulkea pitkiä taipaleita.
Toki jos on autotie perille onnistuisi mainiosti.
Uskaltaisin, olen asunut niin. Se oli ihan mukavaa. Kaikessa on puolensa, välillä nautin siitä paljon ja välillä oli ahdistavan tylsää. Ei mitään pelättävää kylläkään. Ehkä vielä joskus, nyt muut kuviot joissa myös hyvät ja huonot puolet.
Mikä siellä muka olis hätänä? Koira voisi olla haukkumassa petoeläimet pois. Tai ilmoittamassa uhasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse uskalluksesta, vaan siitä ettei ole halua muuttaa metsän keskelle yksin asumaan.
Täytyy olla poikkeus että pää kestää sitä että pimeinä iltoina ei näe lähimmän naapurin valoa. Sen verran sosiaalinen eläin ihminen on.
No haluaisin peltoa. Ja aukeaa. Metsää paikoin. Ja jos kummitus hyökkäisi (ei hyökkää), hiipparit tai susi haluaisin jonkun turvaksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla poikkeus että pää kestää sitä että pimeinä iltoina ei näe lähimmän naapurin valoa. Sen verran sosiaalinen eläin ihminen on.
Tää on totta. Se pitää kokea että sen ymmärtää.
Ihan kauheeta olisi mulle.Pelkään ukkosta ja tykkään kaupungin sykkeestä ja ihmisistä, jopa kaupoissa.6
Todellakin uskallan ja olen asunutkin. Mitä hel...tiä minä niillä naapureilla teen? Eivät suurella todennäköisyydellä kuulu ystäväpiiriini.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheeta olisi mulle.Pelkään ukkosta ja tykkään kaupungin sykkeestä ja ihmisistä, jopa kaupoissa.6
Aika pervo.. Oletko masokisti?
Vierailija kirjoitti:
On paljon vaarallisempaa asua kaupungissa kuin metsässä.
No, ei kyllä. Mut se johtuu siitä, ettei kummassakaan ole vaarallista.