Riisutut-ohjelma
Tänään klo 21 alkaa siis Sub-kanavalla uusi ohjelma nimeltä Riisutut. Täällä voidaan keskustella kyseisestä ohjelmasta.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Kumman hakisitte ensin, hammasharjan vai hammastahnan?
Mä hakisin tahnan. Pesisin sitten hampaani sormella. Pelkällä hammasharjalla ei oikein tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hakisin tahnan. Pesisin sitten hampaani sormella. Pelkällä hammasharjalla ei oikein tee mitään.
Ei sormella saa hampaita pestyä kauttaaltaan. Mä hakisin ensin hammasharjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sormella saa hampaita pestyä kauttaaltaan. Mä hakisin ensin hammasharjan.
Eikä pelkällä harjalla saa raikasta suuta!
Hammastahnan voi tehdä ruoka-aineksista itse, ruokasoodaa jne..
Laine bongattu alasti myös miksun baari ohjelmasta. Ihme tyrkky kyllä kun pitää joka ohjelmaan tunkea alasti.
Vierailija kirjoitti:
Hammastahnan voi tehdä ruoka-aineksista itse, ruokasoodaa jne..
tuo on muuten totta! samoin voi tehdä shampoon korviketta, varmaan saippuankin. sitruunasta ja soodastakin saa pesuainetta.
en usko, että nuo riisutut ovat keksineet noita. eikä heidän kaverinsakaan. netti olisi täynnä keinoja.
Kristoffer on söpö! Sääli että on homo.
Vierailija kirjoitti:
Kristoffer on söpö! Sääli että on homo.
sääli? ai miksi?
Millonkahan tuo pariskunnan nainen ottaa yhteisen edun hyväksi jonkun tavaran? Mies on ottanut jo peiton ja sängyn, kun nainen valitsee mekkoa ja sukkahousua.
Montako meiliä Kristofferille oli tullut😵
Miten noilla saa olla omat hiuslenkit ja irtoripset ja korut?
eikö noista muut kuin se pariskunta käy töissä? jotain yksittäistä musavideota tuskin lasketaan työksi. tai yhtä jumppatuntia kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
eikö noista muut kuin se pariskunta käy töissä? jotain yksittäistä musavideota tuskin lasketaan työksi. tai yhtä jumppatuntia kerran viikossa.
Kristoffer on Sinulla juontaja.
Henrika tekee promootioita ja työskentelee paljon myös muita hommia tietokoneen avulla, siksi koneen hakikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristoffer on Sinulla juontaja.
Henrika tekee promootioita ja työskentelee paljon myös muita hommia tietokoneen avulla, siksi koneen hakikin.
Siis Subilla ei sinulla
Oonko mä ainut jonka mielestä toi pariskunnan nainen on ärsyttävä pirttihirmu ja nalkuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainut jonka mielestä toi pariskunnan nainen on ärsyttävä pirttihirmu ja nalkuttaja?
No et! aattelin ihan samaa koko jakson ajan....
Vierailija kirjoitti:
mä en tajua miksi se pukeutuu noin. näytää 20kg lihavammalta mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo herää aamulla töihin ilman kelloa tai kännyä?
Lattialla tuskin nukkuu kovin hyvin, ellei hae kunnon patjaa tai sänkyä ennen luuria, mutta itse laittaisin uunin kellon soimaan (10 h ajastin, ei tartte olla uunin päällä että toimii). :)
Lompakkoa sisältöineen tuskin lasketaan yhdeksi esineeksi; muuten Kristoffer olisi ottanut koko lompakon, ei pelkkää matkakorttia sieltä.
Aa, Karoliinakin haki matkakortin.